Mitä tarkoittaa kona?

Anonyymi-ap

Nuoriso huutelee tällaista kona ja korner hokemaa kaupoissa? Mitä tämä tarkoittaa? T. Kalevi 67v

37

9496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kona tarkoittaa ainakin armeijassa vanhempaa ikäluokkaa,,,,,kona lähtee alokas jää.

      • Anonyymi

        Kyllä minä sen tiedän. Onko tämä puhelin kädessä möykkäävä nuoriso siis lomilla armeijasta? Huutavat myös jotain kong sanoja? Kin kong? T. Kalevi 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän. Onko tämä puhelin kädessä möykkäävä nuoriso siis lomilla armeijasta? Huutavat myös jotain kong sanoja? Kin kong? T. Kalevi 67v

        Sinä olet nuorison mielestä vanha eli kona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet nuorison mielestä vanha eli kona.

        Ja sinä olet se kelan elätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet se kelan elätti.

        Ja sinä tyhmä.


      • Anonyymi

        Ai jaa. Minä jo luulin, että kona on uus muuntohuume ja kaupoissa myydään sitä tiskin alta. Oli vanha huru-ukko vähän ihmeissään, että mihin tää maailma on mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän. Onko tämä puhelin kädessä möykkäävä nuoriso siis lomilla armeijasta? Huutavat myös jotain kong sanoja? Kin kong? T. Kalevi 67v

        Nuoriso on nykyään mulkeroita täynnä ja mölhöläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet se kelan elätti.

        Eläkeloisilta ajokortit pois jo.


    • Anonyymi

      Jotain alikehittyneiden paltamolais jonnejen omaa mongerrusta lienee.
      Puhekielessä ei tunneta näitä, ehkäpä jo alkuihmisen kätyttämiä sanoja.
      Silloinhan oli sanavarasto jotain 20-30 sanan luokkaa, kuten paltamolaisella nuorisolla on nykyisin.

      • Anonyymi

        paltamolaiset nuoret ovat kuten vanhempansa, malli otetaan sieltä. Koko ajan puhutaan toisista pahaa ja nostetaan omia kultia esiin. Ei tarvitse ihmetellä tuota kiusaamista. Kotona siihen ohjataan


    • Anonyymi

      Miten 1980 luvun kysymys on tätä päivää??

      • Anonyymi

        Koska paltamolaiset ovat edelleen kehityksessä jäljessä.


    • Anonyymi

      Ne arvuuttelee uuden kauppakeskuksen nimmee.

    • Anonyymi

      Kona huuto tarkoittaa että 67 vuotiaat kuuluu saattohoitoon.

      • Anonyymi

        67 vuotiaat Kalevit ja Marjatat painaa töitä vielä eläkkeelläkin samaan aikaan kun 18-30v nuoret ryyppää kotona ja hökälöi kylillä. Elämme hienoa aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        67 vuotiaat Kalevit ja Marjatat painaa töitä vielä eläkkeelläkin samaan aikaan kun 18-30v nuoret ryyppää kotona ja hökälöi kylillä. Elämme hienoa aikaa.

        Ikäpolvien pittääkin raatoo oikein kunnolla jotta kuolevat nopsaan jotta perintöä jää enemmän ryypättäväksi.


    • Anonyymi

      Paltamon äss kaupan nimeksi tulee hole

    • Anonyymi

      Se tarkoittaa, ettei aivotoiminta pelaa.

      • Anonyymi

        Tarkoittaa että on gaypoika joka huutelee tuota...


    • Anonyymi

      Kona on automerkki

      • Anonyymi

        Cat-1 auto?


    • Anonyymi

      Mitä työ kalkkikset mölisette

    • Anonyymi

      Mun koira on Kona ja hyvä koira onkin. Miten nää kaikki on ihan sekopäisiä jotka Täällä kirjoittelee

    • Anonyymi

      slachtafval

    • Anonyymi

      K.O.N.A= Kela On Nuorison Asialla

    • Anonyymi

      Kona

      • Anonyymi

        Pienet keskustavetoiset ja keskustapuolueen tuulivoimalle korruptiopäätöksillä sitouttamat kunnat ovat talouskurjimuksessa. Tuulivoimakulut juoksee, mutta tuloja ei tulekaan tuulivoimayhtiöiden mielikuvamarkkinoinnin mukaisesti.
        Suomen suurimman maatuulipuiston valmistuminen viivästyy: 700 asukkaan kunnan kukkaroon yli miljoonan euron lovi
        Tuulivoimayhtiö OX2 rakentaa Lestijärvelle 69 tuulivoimalaa. Puiston viivästyminen tarkoittaa isoa lovea odotettuihin verotuloihin. Lestijärven kunta joutuukin turvautumaan yt-neuvotteluihin talousvaikeuksien vuoksi.
        Ylen uutisoimaa.


      • Anonyymi

        Sinä olet ylipainoinen henkilö. terveisin tietäjä


    • Anonyymi

      paltamolaisten normaalia mossotusta, ei sen kummempaa.

    • Anonyymi

      Tarkottaa ” Mene nurkkaan” eli pois tieltä pyörimästä vanhus.

    • Anonyymi

      Se on terveen nuoren miehen huudahdus kun elämässä on kaikki ihanasti.

      • Anonyymi

        ...ja lääkkeitä saa helposti läheisiltä....


    • Anonyymi

      S.marketin vessassa pökälettä tuottaessa tuli vaan mieleen, että ei olisi somempaa paikkaa laitta lapsonen alulle.

    • Anonyymi

      Kona on kontenttia eli sisältöä tuottava henkilö. Jos liukastut banaaniin ja kuvaat sen nettii, niin oot kona. Paltamosta on muuten kotoin tämän hetken kuuluisin viihteellistä kontenttia tuottava ukko, eli todellinen konaukko.

      • Anonyymi

        Paltamon lahja maailmalle palaa Kajaanista saatuaan häädön takaisin paltamoon äiteen helmoihin. Pitäkää hauskaa sen kumipään kanssa.


    • Anonyymi

      Kotoa saatua käytöstä se vaan. Halveksunta usein peitetään niin tutustumalla.

    • Anonyymi

      Sanan lausuja tarkoittaa että on vajokki koska pää on jäänyt jumiin synnytyskanavaan kriittisellä hetkellä kun puudutusaineen teho on jo lakannut.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe