Nuoriso huutelee tällaista kona ja korner hokemaa kaupoissa? Mitä tämä tarkoittaa? T. Kalevi 67v
Mitä tarkoittaa kona?
37
7495
Vastaukset
- Anonyymi
Kona tarkoittaa ainakin armeijassa vanhempaa ikäluokkaa,,,,,kona lähtee alokas jää.
- Anonyymi
Kyllä minä sen tiedän. Onko tämä puhelin kädessä möykkäävä nuoriso siis lomilla armeijasta? Huutavat myös jotain kong sanoja? Kin kong? T. Kalevi 67v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sen tiedän. Onko tämä puhelin kädessä möykkäävä nuoriso siis lomilla armeijasta? Huutavat myös jotain kong sanoja? Kin kong? T. Kalevi 67v
Sinä olet nuorison mielestä vanha eli kona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet nuorison mielestä vanha eli kona.
Ja sinä olet se kelan elätti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä tyhmä.
- Anonyymi
Ai jaa. Minä jo luulin, että kona on uus muuntohuume ja kaupoissa myydään sitä tiskin alta. Oli vanha huru-ukko vähän ihmeissään, että mihin tää maailma on mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoriso on nykyään mulkeroita täynnä ja mölhöläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeloisilta ajokortit pois jo.
- Anonyymi
Jotain alikehittyneiden paltamolais jonnejen omaa mongerrusta lienee.
Puhekielessä ei tunneta näitä, ehkäpä jo alkuihmisen kätyttämiä sanoja.
Silloinhan oli sanavarasto jotain 20-30 sanan luokkaa, kuten paltamolaisella nuorisolla on nykyisin.- Anonyymi
paltamolaiset nuoret ovat kuten vanhempansa, malli otetaan sieltä. Koko ajan puhutaan toisista pahaa ja nostetaan omia kultia esiin. Ei tarvitse ihmetellä tuota kiusaamista. Kotona siihen ohjataan
- Anonyymi
Miten 1980 luvun kysymys on tätä päivää??
- Anonyymi
Koska paltamolaiset ovat edelleen kehityksessä jäljessä.
- Anonyymi
Ne arvuuttelee uuden kauppakeskuksen nimmee.
- Anonyymi
Kona huuto tarkoittaa että 67 vuotiaat kuuluu saattohoitoon.
- Anonyymi
67 vuotiaat Kalevit ja Marjatat painaa töitä vielä eläkkeelläkin samaan aikaan kun 18-30v nuoret ryyppää kotona ja hökälöi kylillä. Elämme hienoa aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
67 vuotiaat Kalevit ja Marjatat painaa töitä vielä eläkkeelläkin samaan aikaan kun 18-30v nuoret ryyppää kotona ja hökälöi kylillä. Elämme hienoa aikaa.
Ikäpolvien pittääkin raatoo oikein kunnolla jotta kuolevat nopsaan jotta perintöä jää enemmän ryypättäväksi.
- Anonyymi
Paltamon äss kaupan nimeksi tulee hole
- Anonyymi
Se tarkoittaa, ettei aivotoiminta pelaa.
- Anonyymi
Tarkoittaa että on gaypoika joka huutelee tuota...
- Anonyymi
Kona on automerkki
- Anonyymi
Cat-1 auto?
- Anonyymi
Mitä työ kalkkikset mölisette
- Anonyymi
Mun koira on Kona ja hyvä koira onkin. Miten nää kaikki on ihan sekopäisiä jotka Täällä kirjoittelee
- Anonyymi
slachtafval
- Anonyymi
K.O.N.A= Kela On Nuorison Asialla
- Anonyymi
Kona
- Anonyymi
Pienet keskustavetoiset ja keskustapuolueen tuulivoimalle korruptiopäätöksillä sitouttamat kunnat ovat talouskurjimuksessa. Tuulivoimakulut juoksee, mutta tuloja ei tulekaan tuulivoimayhtiöiden mielikuvamarkkinoinnin mukaisesti.
Suomen suurimman maatuulipuiston valmistuminen viivästyy: 700 asukkaan kunnan kukkaroon yli miljoonan euron lovi
Tuulivoimayhtiö OX2 rakentaa Lestijärvelle 69 tuulivoimalaa. Puiston viivästyminen tarkoittaa isoa lovea odotettuihin verotuloihin. Lestijärven kunta joutuukin turvautumaan yt-neuvotteluihin talousvaikeuksien vuoksi.
Ylen uutisoimaa. - Anonyymi
Sinä olet ylipainoinen henkilö. terveisin tietäjä
- Anonyymi
paltamolaisten normaalia mossotusta, ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Tarkottaa ” Mene nurkkaan” eli pois tieltä pyörimästä vanhus.
- Anonyymi
Se on terveen nuoren miehen huudahdus kun elämässä on kaikki ihanasti.
- Anonyymi
...ja lääkkeitä saa helposti läheisiltä....
- Anonyymi
S.marketin vessassa pökälettä tuottaessa tuli vaan mieleen, että ei olisi somempaa paikkaa laitta lapsonen alulle.
- Anonyymi
Kona on kontenttia eli sisältöä tuottava henkilö. Jos liukastut banaaniin ja kuvaat sen nettii, niin oot kona. Paltamosta on muuten kotoin tämän hetken kuuluisin viihteellistä kontenttia tuottava ukko, eli todellinen konaukko.
- Anonyymi
Paltamon lahja maailmalle palaa Kajaanista saatuaan häädön takaisin paltamoon äiteen helmoihin. Pitäkää hauskaa sen kumipään kanssa.
- Anonyymi
Kotoa saatua käytöstä se vaan. Halveksunta usein peitetään niin tutustumalla.
- Anonyymi
Sanan lausuja tarkoittaa että on vajokki koska pää on jäänyt jumiin synnytyskanavaan kriittisellä hetkellä kun puudutusaineen teho on jo lakannut.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569