Mitä tarkoittaa kona?

Anonyymi-ap

Nuoriso huutelee tällaista kona ja korner hokemaa kaupoissa? Mitä tämä tarkoittaa? T. Kalevi 67v

37

7926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kona tarkoittaa ainakin armeijassa vanhempaa ikäluokkaa,,,,,kona lähtee alokas jää.

• Anonyymi

Kyllä minä sen tiedän. Onko tämä puhelin kädessä möykkäävä nuoriso siis lomilla armeijasta? Huutavat myös jotain kong sanoja? Kin kong? T. Kalevi 67v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä sen tiedän. Onko tämä puhelin kädessä möykkäävä nuoriso siis lomilla armeijasta? Huutavat myös jotain kong sanoja? Kin kong? T. Kalevi 67v

Sinä olet nuorison mielestä vanha eli kona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet nuorison mielestä vanha eli kona.

Ja sinä olet se kelan elätti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä tyhmä.

• Anonyymi

Ai jaa. Minä jo luulin, että kona on uus muuntohuume ja kaupoissa myydään sitä tiskin alta. Oli vanha huru-ukko vähän ihmeissään, että mihin tää maailma on mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoriso on nykyään mulkeroita täynnä ja mölhöläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeloisilta ajokortit pois jo.

• Anonyymi

Jotain alikehittyneiden paltamolais jonnejen omaa mongerrusta lienee.
      Puhekielessä ei tunneta näitä, ehkäpä jo alkuihmisen kätyttämiä sanoja.
      Silloinhan oli sanavarasto jotain 20-30 sanan luokkaa, kuten paltamolaisella nuorisolla on nykyisin.

• Anonyymi

paltamolaiset nuoret ovat kuten vanhempansa, malli otetaan sieltä. Koko ajan puhutaan toisista pahaa ja nostetaan omia kultia esiin. Ei tarvitse ihmetellä tuota kiusaamista. Kotona siihen ohjataan

• Anonyymi

Miten 1980 luvun kysymys on tätä päivää??

• Anonyymi

Koska paltamolaiset ovat edelleen kehityksessä jäljessä.

• Anonyymi

Ne arvuuttelee uuden kauppakeskuksen nimmee.

• Anonyymi

Kona huuto tarkoittaa että 67 vuotiaat kuuluu saattohoitoon.

• Anonyymi

67 vuotiaat Kalevit ja Marjatat painaa töitä vielä eläkkeelläkin samaan aikaan kun 18-30v nuoret ryyppää kotona ja hökälöi kylillä. Elämme hienoa aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

67 vuotiaat Kalevit ja Marjatat painaa töitä vielä eläkkeelläkin samaan aikaan kun 18-30v nuoret ryyppää kotona ja hökälöi kylillä. Elämme hienoa aikaa.

Ikäpolvien pittääkin raatoo oikein kunnolla jotta kuolevat nopsaan jotta perintöä jää enemmän ryypättäväksi.

• Anonyymi

Paltamon äss kaupan nimeksi tulee hole

• Anonyymi

Se tarkoittaa, ettei aivotoiminta pelaa.

• Anonyymi

Tarkoittaa että on gaypoika joka huutelee tuota...

• Anonyymi

Kona on automerkki

• Anonyymi

Cat-1 auto?

• Anonyymi

Mitä työ kalkkikset mölisette

• Anonyymi

Mun koira on Kona ja hyvä koira onkin. Miten nää kaikki on ihan sekopäisiä jotka Täällä kirjoittelee

• Anonyymi

slachtafval

• Anonyymi

K.O.N.A= Kela On Nuorison Asialla

• Anonyymi

Kona

• Anonyymi

Pienet keskustavetoiset ja keskustapuolueen tuulivoimalle korruptiopäätöksillä sitouttamat kunnat ovat talouskurjimuksessa. Tuulivoimakulut juoksee, mutta tuloja ei tulekaan tuulivoimayhtiöiden mielikuvamarkkinoinnin mukaisesti.
        Suomen suurimman maatuulipuiston valmistuminen viivästyy: 700 asukkaan kunnan kukkaroon yli miljoonan euron lovi
        Tuulivoimayhtiö OX2 rakentaa Lestijärvelle 69 tuulivoimalaa. Puiston viivästyminen tarkoittaa isoa lovea odotettuihin verotuloihin. Lestijärven kunta joutuukin turvautumaan yt-neuvotteluihin talousvaikeuksien vuoksi.
        Ylen uutisoimaa.

• Anonyymi

Sinä olet ylipainoinen henkilö. terveisin tietäjä

• Anonyymi

paltamolaisten normaalia mossotusta, ei sen kummempaa.

• Anonyymi

Tarkottaa ” Mene nurkkaan” eli pois tieltä pyörimästä vanhus.

• Anonyymi

Se on terveen nuoren miehen huudahdus kun elämässä on kaikki ihanasti.

• Anonyymi

...ja lääkkeitä saa helposti läheisiltä....

• Anonyymi

S.marketin vessassa pökälettä tuottaessa tuli vaan mieleen, että ei olisi somempaa paikkaa laitta lapsonen alulle.

• Anonyymi

Kona on kontenttia eli sisältöä tuottava henkilö. Jos liukastut banaaniin ja kuvaat sen nettii, niin oot kona. Paltamosta on muuten kotoin tämän hetken kuuluisin viihteellistä kontenttia tuottava ukko, eli todellinen konaukko.

• Anonyymi

Paltamon lahja maailmalle palaa Kajaanista saatuaan häädön takaisin paltamoon äiteen helmoihin. Pitäkää hauskaa sen kumipään kanssa.

• Anonyymi

Kotoa saatua käytöstä se vaan. Halveksunta usein peitetään niin tutustumalla.

• Anonyymi

Sanan lausuja tarkoittaa että on vajokki koska pää on jäänyt jumiin synnytyskanavaan kriittisellä hetkellä kun puudutusaineen teho on jo lakannut.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4350
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1928
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1493
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      161
      1177
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      875
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30