Toinen tyttärestä

Anonyymi-ap

Kohottauduin hiljaa. Sannan hengitys jatkui raskaana. Hän kuorsasi.

Nousin istumaan. Ei muutosta, hän nukkuu.

Nostin peiton varovasti syrjään ja nousin sängyn viereen. Aukaisin oven lukosta ja lähdin huoneesta, tunsin kuinka kalu alkoi turvota.

En sytyttänyt valoja. Menin läpi olohuoneen. Ovi oli edessäni. Se oli suljettu. Seisoin oven takana hetken ja kuuntelin. Painoin hitaasti kahvasta ja raotin ovea.

Näin vuoteen ja hänet peiton alla. Toinen pohje pilkisti peiton alta, peitto kaartui lantion kaariin. Astuin huoneeseen.

Hän käännähti ja pani peiton alas, katsoi minua.
“Nukkuit sää?””
“Mitä? Mitä sää tänne tuut?”
“Sun äiti kuorsaa.”
“Nii-i, mää oon sanonu sille.”
“Voinko mää olla hetken tässä? " sanoin ja istuin varovasti vuoteen reunalle.

Sofia veti peiton takaisin korvilleen ja kääntyi seinään päin. Istuin vuoteen reunalle, Tunsin alaselässäni hänen lantionsa painon, vain peitto välissä. Mulla seisoi kipeästi.

Olin istunut pedillä tovin. Olisin niin halunnut käydä hänen viereensä peiton alle, mutta en uskaltanut. Alan varovasti ojentautua siihen, peiton päälle. Hän menee lähemmäs seinää, siihen tulee minulle jonkunlainen tila. Se tuntuu ihanalta.

Tunnen hänen vartalonsa peiton lävitse, siirryn hieman lähemmäs. Olemme melkein lusikassa. Tekisi mieli painautua häntä vasten, etenkin tuolta alhaalta.

Olen peiton päällä. En mitenkään pääse peiton alle. Mietin voisinko laittaa käteni hänen lanteelleen, aistin sen kaaren vahvana ja kutsuvana edessäni, ja uuma niin hoikka.

Nousen ja raotan peittoa. Sofia kääntyy taas ja tuijottaa hetken.
"Viilee, sanon."
Sofia kääntyy takaisin. Asettaudun hänen viereensä peiton alle. Tytön lämpö tulvehtii minua vastaan. Tunnen hänen hiuksiensa tuoksun.

Olen saanut selville, missä hänen yöpaitansa helma on ja olen kohottanut sitä ylöspäin. Hän ei ole reagoinut siihen millään tavalla.

Olen ottanut vehkeen pois housusta. Se sojottaa pimeässä peiton alla välissämme, estää minua pääsemästä hänen vierelleen.

Annan kalun lähestyä ja tunnen kuinka se koskettaa häntä, todennäköisesti aika lailla oikeilta paikoilta. Ei minkäänlaista reaktioita. Hän ei hievahdakaan. Painan. Ai helvetti, tuntuu hyvältä. Painelen ja liikuttelen lantiotani jo niin kuin naisin häntä. Hän ei reagoi mitenkään, makaa vaan.

Sisäänpääsyn väälissä on vain hänen pikkuhousunsa tiukka nailon. Se antaa kyllä periksi mutta vain hitusen vaikka painan kuinka kovaa. Jään siihen epäsopivaan asentoon hänen vierelleen, annan hänen tuntea koko ajan painetta vasten paratiisinsa portteja . Haluaisin viedä käteni hänen ympärilleen, noille aggressiivisesti topin alla päivällä pullottaneille rinnoille. Kun Sanna oli äkäisesti käskenyt häntä laittamaan enempi päälleen.

Yritin laskea hänen pikkuhousujaan, mutta se on mahdotonta. Ne ovat jumissa hänen lantionsa alla. Edelleenkään hän ei tee mitään, ei kiellä, ei liiku, ei auta. Irrottaudun varovasti ja käännyn hieman. Koetan kaluni päätä, se on märkä, Tämä ei ole minusta. Tyttöhän heruu, mahlaa.

Painan kämmeneni varovasti hänen lanteilleen ja ihmeekseni käteni tapaa paljaan pakaran. Pikkuhousut ovat hävinneet. Käännyn ja asettaudun nopeasti uudestaan häntä vasten. Pienen etsiskelyn jälkeen oikea paikka löytyy ja tunnen kuinka kalu alkaa mennä sisään.

Menen sisään ihan pienesti vaan, kalun päässä olevan paksun pampulan verran. Tulen melkein ulos, ja menen uudetaan sisään samalla tavalla. Tiedän, että kortit ovat nyt minulla. Toki haluaisin työntää kalun heti syvälle, kantaan saakka. Ei, en pelkää satuttavani tyttöä, minun vehkeellä ei ketään pysty vahingoittamaan.

Ei mene kovin kauaa ennen kuin tytön lantio alkaa liikkua ja hän yrittää työntää minua vastaan. No niin. En anna tytön aikeiden toteutua vaan liikutan itse lantiotani taaksepäin samalla kun tyttö yrittää työntää vastaan. No, hieman syvemmälle se taisi mennä. Liikutamme lantioita samaan tahtiin mutta kalu ei mene pohjaan. Sofia on alkanut hengittää raskaasti. Vien vasemman käteni tytön rinnalle ilman hänen estelyään. Alan nautiskella rinnasta ja lähes unohdan lantiosuunnitelmani. Kalu alkaa lipsahdella jo melkoisen syvälle tytön hyökkäysten alla.

“Antti!”
Sofia jäykistyy ja pysähtyy.
“Antti!”, kuuluu uudestaan.

Sofia alkaa uudestaan liikutella itseään ja minä myös, nyt työnnän vastaan ja kalu painuu hetkessä kantaansa myöten tyttöön. Pidän hetken pohjassa ja tyttö uikuttaa.

Tyttö kohottaa sen verran itseään että saan työnnettyä toisen käteni hänen altaan toiselle rinnalle. Pullukat on nyt molemmissa kämmenissäni, eivät oikein meinaa niihin mahtua ja pienet nännit tuntuu kovina. Nussimme.

Vittu, mulla tullee ihan kohta tajuan samalla kun kuulen jostain edelleen Sannan huutelua. Nyt tulee. Painan lantioni vasten tyttöä miehen voimalla ja tyttö painuu seinää vasten vikisten. Kiinteät pakarat puristuvat nivusiini. Compimento.

1

4452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

        Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
        Kotimaiset julkkisjuorut
        86
        2048
      2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

        Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
        Tunteet
        11
        1662
      3. T-mies tässä

        Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
        Ikävä
        102
        1152
      4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

        Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
        Maailman menoa
        350
        1126
      5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

        No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
        Ensitreffit alttarilla
        3
        1113
      6. Harmi, kun sillä nousi

        kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
        Ikävä
        53
        851
      7. Täytyy sanoa

        Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
        Ikävä
        21
        839
      8. Miten saisin

        Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
        Ikävä
        31
        777
      9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

        Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
        Maailman menoa
        237
        737
      10. Raamatun tärkein lause

        Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
        Hindulaisuus
        367
        719
      Aihe