Maaseutukoulun opettaja kysyi lapsilta: -Kuka on kirjoittanut Seitsemän veljestä?
Luokka oli aivan hiljaa, kukaan ei edes viitannut. -No Kalle, sanohan sinä. -En minä ainakaan, vastasi Kalle. Opettaja suutahti moisesta vastauksesta ja päätti mennä Kallen isän puheille asiasta juttelemaan. Kuultuaan asian, Kallen isä sanoi, että kyllä Kalle on rehellinen ja jämpti poika, eikä varmaan ole sitä kirjoittanut. Opettaja meni hiljaiseksi ja päätti poiketa naapurin isännän luokse kyselemään Kallen isästä. Naapuri sanoi, että mää olen kyllä jonkin aikaa seuraillut Kallea ja sen isää, joten ei se mikään ihme ole vaikka Kalle olisikin sen kirjoittanut. (Meni itellä vähän aikaa ennen ku tajusin. x) )
Seiskan
vitsi...
2
1199
Vastaukset
- moikkelis
mää en älynny tota, kertokkee miulle sen idea!!
- pilkunviilaaja
ai didint get tö point..? ei sitä kyllä tolleesti kirjoteta..!
se kirjotetaan: I didn't get a point.. (tai jotenki tolleesti.. xD)
eikä englannissa ole edes ö-kirjainta...
ookkos joku ihan pikku child?
Miksiköhän nostin tästä kauheen metelin ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472