tuijottelija uimahallissa :D

Anonyymi-ap

hyi vittu kävin tänään uimassa uimahallissa ekaa kertaa pitkään aikaan ja sit siel suihkussa sellane joku 40-50 v mies alkaa tuijotella SUORAAN mua ja mun kroppaa 😃 se olj viel sellane jännä syvennys homma jossa oli neljä suihkua nii voin sanoo että pikkasen ahistava tilanne :D

oon tosiaan 15 v poika ja kyseessä oli tosiaanki joku 40-50 vuotias että jooooo

en viittiny kertoo kellekkää tästä mut enpä ainakaa uimahalliin aio hetkeen mennä 😃

10

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle käyny vähän sama mut joku pappa vaa tuijotteli kun olin uintitreeneissä :/ oon kyllä tyttö 😂

      • Anonyymi

        ai, eikös nuoremmat katsoneet?


    • Anonyymi

      Mistä sä tiiät että se just sun kroppaa katteli

      • Anonyymi

        no kai sen nyt huomaa kun kattelee siinä ylhäältä alas mua😀😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kai sen nyt huomaa kun kattelee siinä ylhäältä alas mua😀😃

        siis tykkäsi kaiken mitä sinussa on varmaan!
        jos olisi katsonut vain tiettyyn kohtaan, niin se tykkäisi vain jostakin kohdasta vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tykkäsi kaiken mitä sinussa on varmaan!
        jos olisi katsonut vain tiettyyn kohtaan, niin se tykkäisi vain jostakin kohdasta vain

        ensin se katsoi päätä ja sitten vartaloa ja sitten jalkoja?


    • Anonyymi

      mitä se tuijotteli?

      • Anonyymi

        siis tarkemmin ottaen


    • Anonyymi

      No kaikenlaisia pervoja riittää.
      Varmasti ahdistava kokemus, mutta toisaalta, onneksi nyt ei tehnyt tuijottamista isompaa.
      Uimahalleissa kyllä tapahtuu kaikenlaista.
      Miesten puolen suihku- ja saunatiloissakin välillä pakostakin joutuu näkemään erektioita jne. Ja itseäni ainakin etoo nähdä, kun joku on saunassa tai suihkussa muna pystyssä tms. Joillakin vaan ei kaiketi riitä itsehillintä sellaisiin tilanteisiin, missä sitä pitäisi nimenomaan olla. On nuo jutut sitten jotain gay-juttuja tai altaalla nähtyihin naisiin liittyvää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe