Hollola säästää palveluista

Anonyymi-ap

Hollolan palkkaama paska yritys Terranor ei osaa aurata kuin kuntakeskuksessa Salpakankaalla, heti kun tulevat Vesikansaan ja Kalliolaan ni jo alkaa sähläys, isolla traktori Valtralla auraa niin päin persettä että oi oi kadulle jää lumet ja tie kapenee kun ei osaa tai viitti aurata kunnolla.
Vai maksaako Salpakangaslaiset enemmän voitelua kunnanjohtoon, että sitä norit suosii mutta heti kun kunnan johdon ja virkamies silmä ei yllä Hollolan lähiöihin niin aurata ei. Perseestä tämmöset terranorsut, takaisin vaikka se viime vuotinen Viherpalvelut Hyvönen, jotka juuri oppivat viime talven lopussa auraamaan, tuo Terranorin paska ei taida oppia koko talvena, että mihkähä pitäs valittaa että aurattaisi paremmin? Elykeskukseen vai Liikenneministeriöön vai Poliisille vai lakimiehelle?
Hollolassa ei nykyisin pääse edes terveysasemalle Palotielle hyvään hoitoon koska senkin lopettivat kun perustivat tuon helvetin Phhykyn, joka ei toimi.
Ennen kansan suussa sanottiin "arvauskeskus" nyt nuo ei osaa arvatakaan Terveystiellä, uudessa pömpelissä, jossa käytävätkin on niin kapeita, että ei taida vuodeosastoa löytyä Seuraavan pandemian potilaille kun alkaa esim. Ebola leviämään ja tarvittaisiin eristyshoitoa varten Päksi ja muille vuodeosastot terveyskeskuksissa, ettei tartu.
Mutta no hienoa Phhyky kun ette ole valmistautuneet eliitin suunnitelmaan "Seuraava Pandemia", josta ne puhuivat Balilla G20 kokouksessa.

2

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä helvetin palveluista?!? Ei Hollolassa mitään palveluita ole paitsi kirjasto

• Anonyymi

Onnenkodon hoitajista on myös vara tinkiä. Muijaa on että päät yhteen kolisee ja tasaperseellä istutaan kun vierailija menee. Hyvä että edes tervehtivät, noh pomon kehnoutta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      317
      3092
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      64
      2374
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      128
      2080
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      351
      2057
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1419
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      214
      1408
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      71
      1329
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1288
    Aihe