Vanhahtava kysymys. Toisille silti toimii.
Viro muoti oli vähän aikaisemmin.
Mutta onko Latvia ottanut jo mielenkiinnon kohteen?
Joko Latvia kiinnostaa enemmän kuin Viro?
13
522
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ku Lätissä kalja on edullisempaa kuin Eestissä.
- Anonyymi
Leedussa vielä edullisempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leedussa vielä edullisempaa.
Kiidussa se on halvinta.
- Anonyymi
Virossa käy edelleen noin 20 x enemmän suomalaisia kuin mitä heitä käy Latviassa.
- Anonyymi
Riika ja Jurmala ovat käymisen arvoisia paikkoja. Viime juhannuksena käytiin siellä taas kerran.
- Anonyymi
Itse en kyllä ainakaan Jurmalaa- ja tai Riikaa suosittelisi matkakohteeksi. Kummassakin suhteellisen kallis hintataso. Ravintoloissa mauttomat ruuat. Yleisestiottaen huono tai jopa epäystävällinen ja väliinpitämätön asiakaspalvelu mm. hotelleissa ja kaupoissa. Ihmiset aika lailla "russofobeja" ja saattavat jopa erehtyä suomalaisturistiakin ulkonäön perusteella luokittelemaan venäläiseksi. Taustamusiikki pauhaa joka paikassa. Riikassa etenkin päärautatieaseman ympäristössä paljon taskuvarkaita, alkoholisteja- ja narkomaaneja.
- Anonyymi
Sigulda myös hyvä paikka. Junalippu Riian päärautatieasemalta maksaa vain muutaman euron. Onnistuu päiväretkenä tai jos haluaa esim tutustua kauniisiin retkeilymaisemiin, pitemmänkin ajan tekemistä löytyy.
Sitten on kelkkarata, vähän matkan päässä Turaidan linna ja Krimuldan linnan rauniot .Kaupungissa vielä vanhat linnan rauniot ja uudempi linna., kaapelivaunulla voi mennä laakson toiselle puolelle.
Ja paljon muuta. - Anonyymi
Tallinnassa nykyään niin valtava määrä turisteja että itseäkin alkanut kiinnostamaan Latvia tai Liettua. Onkohan Riika yhtä suosittu kuin Tallinna? Mielummin menen sinne missä vähemmän turisteja.
- Anonyymi
Miten olisi Kaliningrad, siellä tapaa tällä hetkellä vähemmän suomituristeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaliningrad, missä päin Latviaa se sijaitsee? Onko olut hyvää ja edullista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne! Viisumikin tulee hetkessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaliningrad on baltian paras matkailukohde
https://visit-kaliningrad.ru/en/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaliningrad on baltian paras matkailukohde
https://visit-kaliningrad.ru/en/Putin ottaa 'ystävällisesti' vastaan Suomi-turisteja. Jos lausuu sanan SOTA niin putkan oli kolahtaa takana kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675