Riina-Maija Palander muutti Viroon

Anonyymi-ap

17

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä on kanssa yksi hurlumhei ihminen. Ei tiedä mihin asettuisi,haalaa vielä hevosetkin mukaansa. Saadaan varmaan pian lukea uutisia että hevoset saivat monen vuorokauden kuljetuksesta johtuen keskenmenon.
      Paljonkoan sinne Espanjaan jäi velkoja karhuttavaksi, toivottavasti eivät periydy lapsillensa.

    • Anonyymi

      Tiedoksi Riinikselle.
      Hevonen ei ole raskaana vaan kantavana.
      Myöskään tyttöhevonen ei synnytä, vaan tamma varsoo.
      Tämmöstä kun saa lukea seiskan jutuista. Ottakaa asioista oikeas tietoa, ennenkuin päästelette niitä julkisuuteen.
      Ai niin, vielä hevonen ei saa keskenmenoa, vaan se luo varsansa.
      🤡 palander

    • Anonyymi

      Kuka sitä viron kartanoa oikein hoitaa jos traktoria edes ole? Hevosten kanssa matkustelu on varmaan raskasta ja vielä raskaana olevat, lieneekö tämä Virotar ihan tasapainossa ei kyllä siltä vaikuta, mistä nämä saa rahaa, tekeekö tämä Riinis töitä vai elättääkö Kallen julkisuus molemmat ?Nythän on mäenlaskun aika onko Kalle selostamisille kysyntää suomen ylen ulkopuolella, mukavaa silti lukea näiden sattumuksista ;) muistan kun törmäilivät q 5 oliko q 3 audeillaan keskenään kartanolla vaikka lääniä olis kuinka ;-D

      • Anonyymi

        Toivottavasti eivät ainakaan YLE ja MTV palkkaa Palanderia, on todella surkea selostaja. Eikö nyt tälle ex laskettelijalle löydy kunnon töitä ? Tai jos rahaa on , niin osta nyt se traktori sinne Viron kartanoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti eivät ainakaan YLE ja MTV palkkaa Palanderia, on todella surkea selostaja. Eikö nyt tälle ex laskettelijalle löydy kunnon töitä ? Tai jos rahaa on , niin osta nyt se traktori sinne Viron kartanoon.

        Ei taida Kallella olla aikanaan isoista rahatienesteistä enää mitään jäljellä. Sitä on hassattu leveään elämään, varmaan emännän hevosiin ja epäonnistuneeseen kartanobisnekseen.
        Muistelen, että jokunen aika sitten oli Suomessa Tornion omakotitalo myynnissä
        Kai siitä rahaa irtosi sen verran, että muutaman vuoden voi taas elellä leveästi.
        Ja tuosta TV: n kommentaattoripestistä: Ei voi surkeanpaa kommentoijaa enää löytyä. Mutta onhan se kommentointia sekin, kun vaan Kallemaiseen tapaansa läyhyää jotakin.
        En katso ainoataan kisaa, jossa tuo itseriittoinen tyyppi kommentoi.


    • Anonyymi

      Mites ne lapsukaiset matkustivat Viroon? En kyllä ymmärrä miten Riinis jaksaa.

      • Anonyymi

        No siinähän ne lapset ilmeisesti muuttaa aina maasta ja koulusta toiseen sen mukaan, miten äidin mieleen juolahtaa. On varmaan lapsilla turvallinen ja tasapainonen olo.
        Ja isääkään ei taida pitkiin aikoihin näkyä mailla eikä halmeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän ne lapset ilmeisesti muuttaa aina maasta ja koulusta toiseen sen mukaan, miten äidin mieleen juolahtaa. On varmaan lapsilla turvallinen ja tasapainonen olo.
        Ja isääkään ei taida pitkiin aikoihin näkyä mailla eikä halmeilla.

        Liikkuvainen perhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän ne lapset ilmeisesti muuttaa aina maasta ja koulusta toiseen sen mukaan, miten äidin mieleen juolahtaa. On varmaan lapsilla turvallinen ja tasapainonen olo.
        Ja isääkään ei taida pitkiin aikoihin näkyä mailla eikä halmeilla.

        Urhelu/ paljon matkustavat perheet osaavat hoitaa koulunkäynnin netin kautta. Ei ole väliä, onko kiinassa vai euroopassa, opettaja pysyy samana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urhelu/ paljon matkustavat perheet osaavat hoitaa koulunkäynnin netin kautta. Ei ole väliä, onko kiinassa vai euroopassa, opettaja pysyy samana.

        Ja millä rahalla tämä perhe maksaa sen?

        Sitä paitsi koulunkäynti ei ole pelkkää opetusta ja oppimista, vaan kavereita, yhdessä tekemistä ja ryhmässä olemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkuvainen perhe.

        Miten tulivat lapset Espanjasta Viroon, siinä samassa hevosrekassako ????? Järkyttävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja millä rahalla tämä perhe maksaa sen?

        Sitä paitsi koulunkäynti ei ole pelkkää opetusta ja oppimista, vaan kavereita, yhdessä tekemistä ja ryhmässä olemista.

        Suomessahan on koulun käynti pakko ja opetus ei maksa mitään.
        Korona aikana moni joutui käydä "tunneilla" tietokoneen tai älypuhelimen kautta.
        On myös omaopetuskin olemassa, jota paljon romanilapset on käyttänyt, vanhemmat opettanut kotona.
        Lisää Suomessa käytettävistä oppimis muodoista voit varmaan kysyä opetushallituksesta, jos sinun pitää olla niin huolissaan toisten oppivelvollisuuksien täyttymisestä .


    • Anonyymi

      Kalle kommentoi tulevia MM-hiihtoja, YLE. Että siinä teille tietoa. Erittäin hauska herra.

      • Anonyymi

        Ei hänestä ole kommentoimaan mitään urheilutapahtumaa. Täysi nolla. En katso sitten YLE:n kanavaa , jossa tämä sössö ulisee.


    • Anonyymi

      Ei mitään väliä. Miljoonat suomalaiset katsovat 🎆

    • Anonyymi

      Käykö tää Riina -Maija nyt ihan täysillä ? itkeä nyt tuollaisen 90 luvun TURHAKKEEN perään....kuin Palander, jätkä ei ole osannut mitään muuta kuin kuin sekoille .....pienillä ansioillaan.

    • Anonyymi

      Palanderit 45 v, vielä 20 vuotta eläkeikään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe