Pankkikirjani täällä Chiang Maissa

Anonyymi-ap

Minkä värisiä pankkikirjoja rakkailla tai lumpuilla on täällä Thaimaassa?

Aijatkaapahan kuvia framille?

$

39

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Velkakirjani on preussin punainen.

    • Anonyymi

      No jaa, pinkkihän se tietysti on.

    • Anonyymi

      Retliini

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hienoa että rakas on löytänyt itselleen harrastuksen, se nostattaa hänen elämänsä tasoa.


      • Anonyymi

        Hieno kuva ja pankkikirja, melkein yhtä hieno kuin se kuva, Thaimaan suurimmasta Budha temppelistä.


      • Anonyymi

        Sulla on Numpa mun luonne ja https://www.youtube.com/watch?v=XfNQqWx6Xuc rintakarvat ja, alaleuka kuten passikuvastani näkyy.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vaimollani ja minulla on yhteinen säästötili. Kielitaitoisille näkyy kuvassa myös rouvani etummainen nimi. https://ibb.co/b3kwh0N

      Huomautan että rouva tarkoittaa naimisissa olevaa henkilöä, enkä ole ostanut kyseistä pankkikirjaa Bangkokin torilta, jos Saariturmelus seuraavaksi aikoo sitä ehdottaa.

      2010

      • Anonyymi

        Rouvasi .... hauskaa.

        Laitappa naippaspaperia jossa sinun ja hänen ensimmäinen nimi.

        Sinähän kerroit menneesi naimisiin niin suomessa kuin thaimaassakin hänen kanssaan, vaikka juttu on niin että jos ensin mennään naimisiin thaimaassa, niin se vain laillistetaan suomessa, ei siis mennä tuplanaimisiin.

        $


      • Anonyymi

        Pasanen pakinoi:
        "thaimaassa pankkikirja on välttämätön, et saa korttia tilille jos sinulla ei ole pankkikirjaa... etkä oikein mitään muutakaan, jos pankkikirja katoaa siitä pitää tehdä ilmoitus poliisille, ja marssia ilmoituskädessä pankkiin, jolloin tili kuoletetaan ja avataan uusi"

        No miten Pasasen vaimo on saanut pankkikortin ja tilin alunperin ilman pankkikirjaa?

        Miksi Pasanen etsii vaimon pankkikirjaa poliisiasemalta? Eihän hän ensinnäkään omista autoa eikä aja autoa eikä kyseessä ole hänen pankkikirjansa, niin eihän se poliisi hänelle antaisi sitä pankkikirjaa vaan vaimolle.

        Pasasella ei ole mitään tekemistä vaimonsa pankkikirjan kanssa. Asumuseron syy on tuo vaimon kontrollointi. Rakennellut vaimolleen profiileja sosiaaliseen mediaan ja hallinnoi niitäkin.

        Ei ole ihme jos vaimoaan ahdistaa. Tunki korona-aikaan vaimonsa "allergu"- testeihin mukaan hirveässä krapulassa rytmihäiriöineen.

        Thaimaassa voi kortit kuolettaa puhelimitse samoin kuin Suomessakin ja pankkikirjalla ei kukaan pysty nostamaan mitään ilman asianomaisen henkilön Thai- henkkareita tai passia.

        Tiliä ei tarvitse kuolettaa pankkikirjan katoamisen vuoksi, koska kukaan ulkopuolinen ei tee sillä mitään.

        2010


      • Anonyymi

        Lumppus nimi siis on Charita.
        Et taida olla ainoa joka hieman osaa lukaista thaikkua.


      • Anonyymi

        onpas taas kysyin muutama vuosi sitten vaimoni kanssa yhteistä pankkitiliä, thaimaan lainsäädäntö ei moista tunne, pankkitili on aina henkilökohtainen, eikä tilille voi antaa toiselle henkilölle edes käyttöoikeutta, mutta pyysin tilille kaksi visakorttia toinen itselle toinen vaimolle., se toimi... tai on jo toiminut vuosia, mutta kerro nyt kuitenkin kuinka tärkeä kirja on, pankkiasioinnissa. ilman sitä ei oikein onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen pakinoi:
        "thaimaassa pankkikirja on välttämätön, et saa korttia tilille jos sinulla ei ole pankkikirjaa... etkä oikein mitään muutakaan, jos pankkikirja katoaa siitä pitää tehdä ilmoitus poliisille, ja marssia ilmoituskädessä pankkiin, jolloin tili kuoletetaan ja avataan uusi"

        No miten Pasasen vaimo on saanut pankkikortin ja tilin alunperin ilman pankkikirjaa?

        Miksi Pasanen etsii vaimon pankkikirjaa poliisiasemalta? Eihän hän ensinnäkään omista autoa eikä aja autoa eikä kyseessä ole hänen pankkikirjansa, niin eihän se poliisi hänelle antaisi sitä pankkikirjaa vaan vaimolle.

        Pasasella ei ole mitään tekemistä vaimonsa pankkikirjan kanssa. Asumuseron syy on tuo vaimon kontrollointi. Rakennellut vaimolleen profiileja sosiaaliseen mediaan ja hallinnoi niitäkin.

        Ei ole ihme jos vaimoaan ahdistaa. Tunki korona-aikaan vaimonsa "allergu"- testeihin mukaan hirveässä krapulassa rytmihäiriöineen.

        Thaimaassa voi kortit kuolettaa puhelimitse samoin kuin Suomessakin ja pankkikirjalla ei kukaan pysty nostamaan mitään ilman asianomaisen henkilön Thai- henkkareita tai passia.

        Tiliä ei tarvitse kuolettaa pankkikirjan katoamisen vuoksi, koska kukaan ulkopuolinen ei tee sillä mitään.

        2010

        Etkö todellakaan huomaa omaa idiotismiasi?
        Ensin lataat aiheesta pankkikirja sitä sun tätä idiotismiasi ja sitten tunnin parin päästä osallistut aiheeseen.
        Järjetöntä pohjustamista aiheeseen.
        Hyvänen aika ja vaivaudut vielä leikkimään fotosoppiohjelmallasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumppus nimi siis on Charita.
        Et taida olla ainoa joka hieman osaa lukaista thaikkua.

        Hahhah! Sihteeripasanen on keksinyt Google lensin käännösohjelman ja on nyt kovasti kielitaitoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onpas taas kysyin muutama vuosi sitten vaimoni kanssa yhteistä pankkitiliä, thaimaan lainsäädäntö ei moista tunne, pankkitili on aina henkilökohtainen, eikä tilille voi antaa toiselle henkilölle edes käyttöoikeutta, mutta pyysin tilille kaksi visakorttia toinen itselle toinen vaimolle., se toimi... tai on jo toiminut vuosia, mutta kerro nyt kuitenkin kuinka tärkeä kirja on, pankkiasioinnissa. ilman sitä ei oikein onnistu

        Voi hellanlettas kun sinä saat vaikka sata korttia tilillesi ja tilityyppejä on tusinan verran ainakin. Pankkikirja on lähinnä muisto tilinavauksesta, eikä sitä tarvita missään asioinnissa.

        En edes tiedä missä minun pankkipaperit on, kun pelaan tunnuslukulaitteilla ja tunnistautumisilla tileistä riippuen, minulla kun on sattumoisin yhteensä kuusi tiliä, joista yksi vaimon kanssa yhteinen ja vaimolla on pankkikortti käyttötililleni.
        https://ibb.co/grZYRCs

        Säästötilille ei ole kortteja, sillä sinne kerätään rahaa lapsille turvaamaan heidän tulevaisuus.

        Älä ikinä vertaa minua sinuun, sillä minä pyörittelen miljoonia bahteja ja sinä pyörittelet tuhansia bahteja, eikä vaimosi asu enää saman katon alla ja syyn näet peilistä, kattilapää.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hellanlettas kun sinä saat vaikka sata korttia tilillesi ja tilityyppejä on tusinan verran ainakin. Pankkikirja on lähinnä muisto tilinavauksesta, eikä sitä tarvita missään asioinnissa.

        En edes tiedä missä minun pankkipaperit on, kun pelaan tunnuslukulaitteilla ja tunnistautumisilla tileistä riippuen, minulla kun on sattumoisin yhteensä kuusi tiliä, joista yksi vaimon kanssa yhteinen ja vaimolla on pankkikortti käyttötililleni.
        https://ibb.co/grZYRCs

        Säästötilille ei ole kortteja, sillä sinne kerätään rahaa lapsille turvaamaan heidän tulevaisuus.

        Älä ikinä vertaa minua sinuun, sillä minä pyörittelen miljoonia bahteja ja sinä pyörittelet tuhansia bahteja, eikä vaimosi asu enää saman katon alla ja syyn näet peilistä, kattilapää.

        2010

        Niin ja myöskään Viron tililleni ei ole korttia, vaan pelkät tunnarit. Sielläkin on kuitenkin enemmän rahaa kuin mitä saat sairaseläkettä kymmenessä vuodessa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja myöskään Viron tililleni ei ole korttia, vaan pelkät tunnarit. Sielläkin on kuitenkin enemmän rahaa kuin mitä saat sairaseläkettä kymmenessä vuodessa.

        2010

        Muistathan myös sen Saaripölhö, että suomalaista luottokorttia ei voi olla, jos ei ole luottotiedot kunnossa. (ennenkuin alat taas jauhamaan ulosotoista)

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hellanlettas kun sinä saat vaikka sata korttia tilillesi ja tilityyppejä on tusinan verran ainakin. Pankkikirja on lähinnä muisto tilinavauksesta, eikä sitä tarvita missään asioinnissa.

        En edes tiedä missä minun pankkipaperit on, kun pelaan tunnuslukulaitteilla ja tunnistautumisilla tileistä riippuen, minulla kun on sattumoisin yhteensä kuusi tiliä, joista yksi vaimon kanssa yhteinen ja vaimolla on pankkikortti käyttötililleni.
        https://ibb.co/grZYRCs

        Säästötilille ei ole kortteja, sillä sinne kerätään rahaa lapsille turvaamaan heidän tulevaisuus.

        Älä ikinä vertaa minua sinuun, sillä minä pyörittelen miljoonia bahteja ja sinä pyörittelet tuhansia bahteja, eikä vaimosi asu enää saman katon alla ja syyn näet peilistä, kattilapää.

        2010

        Sulla sama maku kuin Aasilla koska teillä samanlaiset pitsit jotka sopii hyvin naismaisuuteenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen pakinoi:
        "thaimaassa pankkikirja on välttämätön, et saa korttia tilille jos sinulla ei ole pankkikirjaa... etkä oikein mitään muutakaan, jos pankkikirja katoaa siitä pitää tehdä ilmoitus poliisille, ja marssia ilmoituskädessä pankkiin, jolloin tili kuoletetaan ja avataan uusi"

        No miten Pasasen vaimo on saanut pankkikortin ja tilin alunperin ilman pankkikirjaa?

        Miksi Pasanen etsii vaimon pankkikirjaa poliisiasemalta? Eihän hän ensinnäkään omista autoa eikä aja autoa eikä kyseessä ole hänen pankkikirjansa, niin eihän se poliisi hänelle antaisi sitä pankkikirjaa vaan vaimolle.

        Pasasella ei ole mitään tekemistä vaimonsa pankkikirjan kanssa. Asumuseron syy on tuo vaimon kontrollointi. Rakennellut vaimolleen profiileja sosiaaliseen mediaan ja hallinnoi niitäkin.

        Ei ole ihme jos vaimoaan ahdistaa. Tunki korona-aikaan vaimonsa "allergu"- testeihin mukaan hirveässä krapulassa rytmihäiriöineen.

        Thaimaassa voi kortit kuolettaa puhelimitse samoin kuin Suomessakin ja pankkikirjalla ei kukaan pysty nostamaan mitään ilman asianomaisen henkilön Thai- henkkareita tai passia.

        Tiliä ei tarvitse kuolettaa pankkikirjan katoamisen vuoksi, koska kukaan ulkopuolinen ei tee sillä mitään.

        2010

        Alan peukaloinen uskomaan että sinä olet vain trolli, jolla ei ole mitään rajapintaa thaimaahan, jokainen aivan jokainen tietää miten tärkeä pankkikirja on, vielä kymmenen vuotta sitten et saanut hukattua pankkikirjaa vaihdettua uuteen kuin vain siinä pankissa missä tili on avattu, kun haet tilillesi maksukortin, sinun pitää mennä pankkiin, ottaa mukaan pankkikirja, passi, tai pinkki, jos avaat tilin sinulla pitää olla osoitetodistus, tai talokirjanote tb ja tietysti passi.

        Jos hukkaat pankkikirjan, sinun pitää tehdä poliisille katoamisilmoitus, marssia se kädessä pankinkonttoriin joka sulkee tilin ja avaa uuden, kävimme tänään juuri tuon asian läpi.

        Minua alkaa huolestuttamaan juttusi, mikään mitä täällä olen kertonut olet väittänyt paskapuheeksi, kuitenkin olen asunut täällä jo liki 10 vuotta, ja olen hukannut kortteja, jättänyt automaatteihin, syönyt satoja kertoja sizzlerissä, tiedän miten vaarallista liikenne täällä on, uusinut passini lähetystössä, käynyt kymmeniä kertoja 90 vrk ilmoittautumisessa, käynyt pattayalla kymmeniä kertoja samoin bangkokissa, uusinut extension useita kertoja milloin eläke milloin avioliitto, matkustanut ympäri thaimaata, sen minkä olen aihelliseksi katsonut, käynyt ainakin viisikertaa ihan pohjoisthaimaassa, kymmeniä kertoja saraburissa, rayongissa jossa nykyään vaimoni sisko asuu tyttärensä kanssa, tiedän tarkalleen miten terveydenhuolto täällä toimii, niin yksityinen kuin julkinen.

        Emme ole mistään olleet koskaan samaa mieltä, ja se minua huolettaa, tai kerran olet todennut että Numball voi olla oikeassa tuossa liikenteestä se on vaarallista.

        Olet satoja kertoja suoraan valehdellut täällä, keksinyt päästäsi tarinoita, et kykene erottamaan minä en edelleenkin ole Senssu, uskon jopa että Senssu on kongreettisempi thaimaassa asuja kuin sinä...

        Tähän kun vielä lisätään pelkurimainen käytöksesi, uskalsit paljastaa nimeni vaimoni nimen sen hänen poikansa nimen ja meidän kaikien kuvat, omiasi tietoja et tietenkään uskalla, mitä mieltä olet siitä mitä minun pitäisi sinusta ajatelle, voin vakuuttaa että sinä olet minulle melkoinen pelle ja puskapussa.

        Et kyllä taida olla kuin vähä-älyinen trolli, miestä ei sinusta saa tekemälläkään.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hellanlettas kun sinä saat vaikka sata korttia tilillesi ja tilityyppejä on tusinan verran ainakin. Pankkikirja on lähinnä muisto tilinavauksesta, eikä sitä tarvita missään asioinnissa.

        En edes tiedä missä minun pankkipaperit on, kun pelaan tunnuslukulaitteilla ja tunnistautumisilla tileistä riippuen, minulla kun on sattumoisin yhteensä kuusi tiliä, joista yksi vaimon kanssa yhteinen ja vaimolla on pankkikortti käyttötililleni.
        https://ibb.co/grZYRCs

        Säästötilille ei ole kortteja, sillä sinne kerätään rahaa lapsille turvaamaan heidän tulevaisuus.

        Älä ikinä vertaa minua sinuun, sillä minä pyörittelen miljoonia bahteja ja sinä pyörittelet tuhansia bahteja, eikä vaimosi asu enää saman katon alla ja syyn näet peilistä, kattilapää.

        2010

        Se on aivan se ja sama mitä sinä täällä pyörittelet tai olet pyörittelemättä, se ei muuta sitä tosiasiaa yhtään miksikään että sinulla on vakavia ongelmia, jatkuva juttujen keksiminen ja valehtelu, motiiviasi en osaa edes arvata, mutta selvää on vain se että sinä et ole terve, etkä ole ollut terveen kirjoissa vuosiin, ja sinulla on käsittämättömän heikko itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan peukaloinen uskomaan että sinä olet vain trolli, jolla ei ole mitään rajapintaa thaimaahan, jokainen aivan jokainen tietää miten tärkeä pankkikirja on, vielä kymmenen vuotta sitten et saanut hukattua pankkikirjaa vaihdettua uuteen kuin vain siinä pankissa missä tili on avattu, kun haet tilillesi maksukortin, sinun pitää mennä pankkiin, ottaa mukaan pankkikirja, passi, tai pinkki, jos avaat tilin sinulla pitää olla osoitetodistus, tai talokirjanote tb ja tietysti passi.

        Jos hukkaat pankkikirjan, sinun pitää tehdä poliisille katoamisilmoitus, marssia se kädessä pankinkonttoriin joka sulkee tilin ja avaa uuden, kävimme tänään juuri tuon asian läpi.

        Minua alkaa huolestuttamaan juttusi, mikään mitä täällä olen kertonut olet väittänyt paskapuheeksi, kuitenkin olen asunut täällä jo liki 10 vuotta, ja olen hukannut kortteja, jättänyt automaatteihin, syönyt satoja kertoja sizzlerissä, tiedän miten vaarallista liikenne täällä on, uusinut passini lähetystössä, käynyt kymmeniä kertoja 90 vrk ilmoittautumisessa, käynyt pattayalla kymmeniä kertoja samoin bangkokissa, uusinut extension useita kertoja milloin eläke milloin avioliitto, matkustanut ympäri thaimaata, sen minkä olen aihelliseksi katsonut, käynyt ainakin viisikertaa ihan pohjoisthaimaassa, kymmeniä kertoja saraburissa, rayongissa jossa nykyään vaimoni sisko asuu tyttärensä kanssa, tiedän tarkalleen miten terveydenhuolto täällä toimii, niin yksityinen kuin julkinen.

        Emme ole mistään olleet koskaan samaa mieltä, ja se minua huolettaa, tai kerran olet todennut että Numball voi olla oikeassa tuossa liikenteestä se on vaarallista.

        Olet satoja kertoja suoraan valehdellut täällä, keksinyt päästäsi tarinoita, et kykene erottamaan minä en edelleenkin ole Senssu, uskon jopa että Senssu on kongreettisempi thaimaassa asuja kuin sinä...

        Tähän kun vielä lisätään pelkurimainen käytöksesi, uskalsit paljastaa nimeni vaimoni nimen sen hänen poikansa nimen ja meidän kaikien kuvat, omiasi tietoja et tietenkään uskalla, mitä mieltä olet siitä mitä minun pitäisi sinusta ajatelle, voin vakuuttaa että sinä olet minulle melkoinen pelle ja puskapussa.

        Et kyllä taida olla kuin vähä-älyinen trolli, miestä ei sinusta saa tekemälläkään.
        By NumBall HHN 62v.

        Ammutaanpas alas tässä samalla lentokapteenimajurin väite ettei yhteistä tiliä voi olla Thaimaassa. https://ibb.co/wY8YJSm

        Tuossa lukee Rouva ja Herra siinä samassa pankkikirjassa, jonka postitin.

        Oleskelemalla ja maleksimalla persaukisena et tule koskaan kokemaan mitään ja Senssusi asuu edelleenkin siellä pääsi sisällä ja edelleenkin sinä itse vaatimalla vaadit nimesi julkaisua, koska idioottina kuvittelit ettei se selviä helpolla.

        Sinusta on selvillä monet asiat sen lisäksi että olet mielisairas sairaseläkeläinen vajakki, jolla on useita vakavia persoonallisuushäiriöitä eikä tuo Senssusi ole vähäisin niistä.

        Akkamainen lässyttäjä olet lisäksi, punkero.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammutaanpas alas tässä samalla lentokapteenimajurin väite ettei yhteistä tiliä voi olla Thaimaassa. https://ibb.co/wY8YJSm

        Tuossa lukee Rouva ja Herra siinä samassa pankkikirjassa, jonka postitin.

        Oleskelemalla ja maleksimalla persaukisena et tule koskaan kokemaan mitään ja Senssusi asuu edelleenkin siellä pääsi sisällä ja edelleenkin sinä itse vaatimalla vaadit nimesi julkaisua, koska idioottina kuvittelit ettei se selviä helpolla.

        Sinusta on selvillä monet asiat sen lisäksi että olet mielisairas sairaseläkeläinen vajakki, jolla on useita vakavia persoonallisuushäiriöitä eikä tuo Senssusi ole vähäisin niistä.

        Akkamainen lässyttäjä olet lisäksi, punkero.

        2010

        Mikä osoittaa miehen olevan suomalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammutaanpas alas tässä samalla lentokapteenimajurin väite ettei yhteistä tiliä voi olla Thaimaassa. https://ibb.co/wY8YJSm

        Tuossa lukee Rouva ja Herra siinä samassa pankkikirjassa, jonka postitin.

        Oleskelemalla ja maleksimalla persaukisena et tule koskaan kokemaan mitään ja Senssusi asuu edelleenkin siellä pääsi sisällä ja edelleenkin sinä itse vaatimalla vaadit nimesi julkaisua, koska idioottina kuvittelit ettei se selviä helpolla.

        Sinusta on selvillä monet asiat sen lisäksi että olet mielisairas sairaseläkeläinen vajakki, jolla on useita vakavia persoonallisuushäiriöitä eikä tuo Senssusi ole vähäisin niistä.

        Akkamainen lässyttäjä olet lisäksi, punkero.

        2010

        Kova olet sanailemaan ja jopa vetoa lyömään mutta ainoa antisi on kuitenkin vain sanat, joista pelkkää oireilua 90%.
        Räps ... tai antaapa olla.

        Haukut Numbaa mitä erilaisimmilla nimityksillä kuten jälleen, mutta itse olet Flösö.
        Pistäppä tuo yhteistililappusesi navan viereen ja räpsäytä, niin minä voisin jopa harkita tulla tutustumaan valtakuntaasi.

        $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä osoittaa miehen olevan suomalainen?

        Olisko mahdollisesti tuo minun passi...?

        2010

        PS: Nyt pitää lähteä hakemaan pesuetta mummolasta, kun tulee vettä ja kulkupelit on täällä päässä. Mukavaa iltaa Savoon ja voimia hoitajille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mahdollisesti tuo minun passi...?

        2010

        PS: Nyt pitää lähteä hakemaan pesuetta mummolasta, kun tulee vettä ja kulkupelit on täällä päässä. Mukavaa iltaa Savoon ja voimia hoitajille!

        Oli se passi kerran puussa, liikennemerkissä, moottoripyörän penkillä, eri mersujen sisätiloissa, viskipulloa vasten nojaamassa ym. ym. ja jne. siis selvä todiste aivan kaikkeen.

        Pistäppä tuo passisi niiden internetimuroitujen korealaisten kakaroittesi kännyyn kun seisot ilman paitaa heidän vierellään buudeleinensi halaten HutsuCharitaasi.

        Mummulle terkkui.

        $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammutaanpas alas tässä samalla lentokapteenimajurin väite ettei yhteistä tiliä voi olla Thaimaassa. https://ibb.co/wY8YJSm

        Tuossa lukee Rouva ja Herra siinä samassa pankkikirjassa, jonka postitin.

        Oleskelemalla ja maleksimalla persaukisena et tule koskaan kokemaan mitään ja Senssusi asuu edelleenkin siellä pääsi sisällä ja edelleenkin sinä itse vaatimalla vaadit nimesi julkaisua, koska idioottina kuvittelit ettei se selviä helpolla.

        Sinusta on selvillä monet asiat sen lisäksi että olet mielisairas sairaseläkeläinen vajakki, jolla on useita vakavia persoonallisuushäiriöitä eikä tuo Senssusi ole vähäisin niistä.

        Akkamainen lässyttäjä olet lisäksi, punkero.

        2010

        Akkamainen voi jumalauta sinä tässä olet akkamainen kakara, ja melkoinen looseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammutaanpas alas tässä samalla lentokapteenimajurin väite ettei yhteistä tiliä voi olla Thaimaassa. https://ibb.co/wY8YJSm

        Tuossa lukee Rouva ja Herra siinä samassa pankkikirjassa, jonka postitin.

        Oleskelemalla ja maleksimalla persaukisena et tule koskaan kokemaan mitään ja Senssusi asuu edelleenkin siellä pääsi sisällä ja edelleenkin sinä itse vaatimalla vaadit nimesi julkaisua, koska idioottina kuvittelit ettei se selviä helpolla.

        Sinusta on selvillä monet asiat sen lisäksi että olet mielisairas sairaseläkeläinen vajakki, jolla on useita vakavia persoonallisuushäiriöitä eikä tuo Senssusi ole vähäisin niistä.

        Akkamainen lässyttäjä olet lisäksi, punkero.

        2010

        Ja on aivan samaa mitä siinä lukee, niin kuin sanoin kävimme kysymässä yhteistiliä muutama vuosi sitten ei onnistu, kaikki tilit on yksityisiä, eikä tuota käsitystä ole syytä muuttaa, se perustuu samaa kun syyt miksi 1000 bahtia on suurin seteli, siis se joka on tilin omistaja vastaa siitä mitä sinne on tullut ja mistä, näin ainakin asia selvitettiin, jos minä olen mielisairas voin taas hyvällä omallatunnolla ja kokemuksella silloin vakuuttaa että et sinäkään aivan terve ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan se ja sama mitä sinä täällä pyörittelet tai olet pyörittelemättä, se ei muuta sitä tosiasiaa yhtään miksikään että sinulla on vakavia ongelmia, jatkuva juttujen keksiminen ja valehtelu, motiiviasi en osaa edes arvata, mutta selvää on vain se että sinä et ole terve, etkä ole ollut terveen kirjoissa vuosiin, ja sinulla on käsittämättömän heikko itsetunto.

        Nimitteletkö jotain valehtelijaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimitteletkö jotain valehtelijaksi?

        Kyllä, tarkista tyttäresi ikä, oma painosi, asuinseutusi, viimeisin matkasi thaimaahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tarkista tyttäresi ikä, oma painosi, asuinseutusi, viimeisin matkasi thaimaahan.

        Olet niin pahasti dementoitunut paskanpuhuja Pasanen että ei kai kukaan noin voi oikeasti unohtaa seuraavassa lauseessa sitä mitä olet itse kirjoittanut tai joku muu kirjoittanut kun jatkat systemaattisesti paskan puhumista toisista ja omien sanojesi perumista jopa parissa minuutissa ja sitten kun olet aivan kujalla umpikujassa niin kutsut sitä villalangaksi ja että olet "tarkoituksella aktivoinut" muut kirjoittamaan.

        Ei noin hullua voi olla oikeasti olemassakaan. Olet kaikkien feikkihahmojesi äiti joka kuuluisi muumilaaksoon jossa muumitalon ovet lukitaan yöksi ja myös päiväksi ilman wifiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova olet sanailemaan ja jopa vetoa lyömään mutta ainoa antisi on kuitenkin vain sanat, joista pelkkää oireilua 90%.
        Räps ... tai antaapa olla.

        Haukut Numbaa mitä erilaisimmilla nimityksillä kuten jälleen, mutta itse olet Flösö.
        Pistäppä tuo yhteistililappusesi navan viereen ja räpsäytä, niin minä voisin jopa harkita tulla tutustumaan valtakuntaasi.

        $

        Kympiltä kuvat löytyy, mutta ei tältä lentokapteenimajurilta, eikä mielikuvitusystävältään senseiltä... räps räps.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kympiltä kuvat löytyy, mutta ei tältä lentokapteenimajurilta, eikä mielikuvitusystävältään senseiltä... räps räps.

        Ja sinun kuvasi?


    • Anonyymi

      Täällä Savon Pattayalla ei tarvita pankkikirjoja, koska Kelan rahat tulevat tililleni pankkiin.
      Pankkikirja on menneen talven lumia. Aloittaja pellen pitäisi siirtyä nykyaikaan.

    • Anonyymi

      Paksupasaselle tiedoksi että Thaimaassa voit useimmissa pankeissa avata tilin vaikka koko perheellesi. Tili voi olla asuntosäästötili, säästötili, sijoituspohjainen säästötili,
      tili josta veloitetaan asuntolainasi lyhennys tms ja siihen voi olla käyttöoikeus kaikilla täysi-ikäisillä perheenjäsenillä. Myös yritystileille voidaan sopia niin monta käyttöoikeuden hallitsijaa kuin halutaan. Kirjanpitäjillä on myös käyttöoikeus, jos niin sovitaan. Myös suoraveloitus on eräänlainen käyttöoikeus palvelun tarjoajalle.

      Elelet Pasanen sitä aikaa kun 70-luvun lopulla duunari kävi postissa pankkikirjan kanssa nostamassa perheelle ruokarahaa jolla maksettiin perheen kauppalasku lähikauppaan ja mentiin polkupyörällä Alkoon lompakko perstaskussa, jonka välistä oli tarkoituksella vedetty näkyviin tukku seteleitä.

      • Anonyymi

        Pasasen otaksuma perustuu siihen kun hän on koettanut vaimonsa tilille saada käyttöoikeutta kun on epäillyt vaimoaan tuhlaajaksi ja kenties jopa uskottomaksi.
        Pasasella kun ei ole mitään omissa nimissä niin hän on asumuseron koettaessa koettanut päästä käsiksi vaimonsa vähäisiin rahoihin. Kertoipa tuo vuosia sitten että heillä on jääkaapissa omat ruoat ja että vaimon kuuluu tuoda kotitalouteen tasan puolet kuluista.
        Pasasen eläke ei riitä kuin omiin lääkkeisiin ja viinaan.


      • Anonyymi

        Hienoa että kerrot minkälaisia pankkitilejä suomesta pääosin löytyy, thaimaankin kaikki tilimuodot löytyy netistä, alkaa huvittamaan tämä naurettava vastaan vääntäminen, olen kuitenkin asunut täällä kohta 10 vuotta ja hoitanut asiani hyvin, sorry vaan mutta pankkikirja on tarpeellinen paperi pankkiasioinnissa, ollut ja tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että kerrot minkälaisia pankkitilejä suomesta pääosin löytyy, thaimaankin kaikki tilimuodot löytyy netistä, alkaa huvittamaan tämä naurettava vastaan vääntäminen, olen kuitenkin asunut täällä kohta 10 vuotta ja hoitanut asiani hyvin, sorry vaan mutta pankkikirja on tarpeellinen paperi pankkiasioinnissa, ollut ja tulee olemaan.

        Sinulla on tasan yksi pankkitili ja pankkikortti Thaimaassa Kasikornilta. Ei yhtäkään luottokorttia eikä talletustiliä. Asumalla ei tulla pankkitilien asiantuntijaksi. Samalla lailla ne toimii kuin Suomessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe