Laprandorin noutaja

Hei! Meillä on 9kk vanha ruskea uros puhdas rotuinen laprandorin noutaja, etsin hänelle narttua puhdas rotuista narttu koiraa jolla voitaisiin pennut teetättää. Meidän koira on luonteeltaan todella ystävällinen ja aivan ihana! Puhdas rotuinen kaikkineen papereineen ja näyttis. Jos sulla olis puhdas rotuinen narttu Lappis niin ottaisitko yhteyttä minuun.

19

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keksi parempi provo.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­­­y­­m­­­f­­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176691466

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Anna email

    • Anonyymi

      Ootko vähä tyhmä:) Noin nuorella mitään pentuja teetetä ja sitä ennen sun pitää tutkituttaa koirasi eli ottaa rtvg-kuvat lonkista, kyynärpäistä, sydänkuuntelu yms. Kannattaa huomioida myös se,että kasvattajana olet vastuussa pentujen omistajille niiden terveydestä eli jos tulee joku perinnöllinen vika niin voit joutua maksamaan ja kallisti kun teetät pentuja tutkimattomilla koirilla. Ei kai täällä oikeasti voi olla noin tyhmiä ihmisiä?? Mene vaikka opiskelemaan jotain ja viisastu (ehkä).

    • Anonyymi

      Sama asia kuin teetättäisi 9v lapsilla vauvoja. Koirat ovat pentuja 2v ikään asti. Sekarotuisia koiria ei pitäisi teetättää, sillä on tutkittu että niillä on enemmän vaivoja.

    • Anonyymi

      Mikä rotu on labrandori?

      • Anonyymi

        Hölmö🤣 Etsi ystävämmestä, Googlesta tietoa!
        Mutta niin, EI noin nuorella voi tehdä pentuja, käytähän nyt vähän sitä maalaisjärkeä aloittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö🤣 Etsi ystävämmestä, Googlesta tietoa!
        Mutta niin, EI noin nuorella voi tehdä pentuja, käytähän nyt vähän sitä maalaisjärkeä aloittaja!

        Ei ole olemassa koirarotua nimeltä LAPRANDORI kuten aloituksessa kirjoitettiin, joten kuka se hölmö on?

        Luulis että osattais kirjoittaa oikein se rotu, joka on hankittu, mut ei, vielä on vaikeaa näin vuonna 2023.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa koirarotua nimeltä LAPRANDORI kuten aloituksessa kirjoitettiin, joten kuka se hölmö on?

        Luulis että osattais kirjoittaa oikein se rotu, joka on hankittu, mut ei, vielä on vaikeaa näin vuonna 2023.

        Niin mut, mutta enhän minä ole aloittaja! Miksi sinä minua hölmöksi haukut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut, mutta enhän minä ole aloittaja! Miksi sinä minua hölmöksi haukut?

        Kommentoit mun kirjoitukseen ja haukuit heti hölmöksi nauruemojin kera? Vastasin tottakai sulle, koska sä vastasit mulle että kvg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoit mun kirjoitukseen ja haukuit heti hölmöksi nauruemojin kera? Vastasin tottakai sulle, koska sä vastasit mulle että kvg.

        Ööö, et tainnut nyt ihan tajuta asiaa. Nauroin hyvällä tavalla, huumorilla, en ilkeästi. :) Ja luulin että kirjoitit kirjoitusvirheen ja ajattelin ettet tiennyt mikä rotu se on, joten sanoin ystävällisesti että katso ystävämmestämme Googlesta. Mutta nyt tajusin mitä tarkoitit. Näsäviisastelit aloittajan kirjoitusvirheeseen. Minä ainakin ymmärsin että hän tarkoittaa labradorinnoutajaa... Ja kiva itsepuolustus, haukut takaisin kun nauroin hyvällä mielellä (huumorilla) sinulle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö, et tainnut nyt ihan tajuta asiaa. Nauroin hyvällä tavalla, huumorilla, en ilkeästi. :) Ja luulin että kirjoitit kirjoitusvirheen ja ajattelin ettet tiennyt mikä rotu se on, joten sanoin ystävällisesti että katso ystävämmestämme Googlesta. Mutta nyt tajusin mitä tarkoitit. Näsäviisastelit aloittajan kirjoitusvirheeseen. Minä ainakin ymmärsin että hän tarkoittaa labradorinnoutajaa... Ja kiva itsepuolustus, haukut takaisin kun nauroin hyvällä mielellä (huumorilla) sinulle...

        Minäkin nauran nyt erittäin hyvällä mielellä: olet täysi kusipää. Mieti vähän mitä teet jokaisessa keskustelussa, johon otat osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin nauran nyt erittäin hyvällä mielellä: olet täysi kusipää. Mieti vähän mitä teet jokaisessa keskustelussa, johon otat osaa.

        En sanonut sinulle mitään pahaa! Mikä ihme sinulla on!!!!????!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin nauran nyt erittäin hyvällä mielellä: olet täysi kusipää. Mieti vähän mitä teet jokaisessa keskustelussa, johon otat osaa.

        Se on joka haukkuu, niin se menee! Vai etkö ole ollut koulussa tai töissä? Ei olisi kyllä ihme, kukaan sinua minnekään haluaisi toisia haukkumaan. Minä en vain voi käsittää miksi olet neiti-Suuttuva joka vetää melonit nenäänsä, vaikken sanonut mitään pahaa! Olet kyllä outo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on joka haukkuu, niin se menee! Vai etkö ole ollut koulussa tai töissä? Ei olisi kyllä ihme, kukaan sinua minnekään haluaisi toisia haukkumaan. Minä en vain voi käsittää miksi olet neiti-Suuttuva joka vetää melonit nenäänsä, vaikken sanonut mitään pahaa! Olet kyllä outo...

        Mitä ihmettä, onko hiekkaa toosassa?

        "Ja kiva itsepuolustus, haukut takaisin kun nauroin hyvällä mielellä (huumorilla) sinulle..."

        Minähän kerroin nauraneeni kanssa hyvällä mielellä. Mikä oikeus sinulla on päättää, etten saa tehdä ihan samaa? Häh?

        "Se on joka haukkuu, niin se menee!"

        Eli sinä olet idiootti, hölmö ja mitä kaikkea näitä on nyt ehtinyt siunaantumaan. Selevä homma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä, onko hiekkaa toosassa?

        "Ja kiva itsepuolustus, haukut takaisin kun nauroin hyvällä mielellä (huumorilla) sinulle..."

        Minähän kerroin nauraneeni kanssa hyvällä mielellä. Mikä oikeus sinulla on päättää, etten saa tehdä ihan samaa? Häh?

        "Se on joka haukkuu, niin se menee!"

        Eli sinä olet idiootti, hölmö ja mitä kaikkea näitä on nyt ehtinyt siunaantumaan. Selevä homma!

        Voitin taas! Heh heh hee! Nyt en kyllä enää oikein jaksa... Niin jos haluat vielä antaa viimeiset sanasi, olet niin lapsi...🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitin taas! Heh heh hee! Nyt en kyllä enää oikein jaksa... Niin jos haluat vielä antaa viimeiset sanasi, olet niin lapsi...🤣🤣🤣

        Jos palkintopallille pääsisi olemalla tyhmin, kaksinaismoralistisin, kakaramaisin, varustettu huonoimmalla ulosannilla, ymmärtämällä jopa omat kommentit kaikkein huonoiten jne, niin olisit ehdottomasti ykköspallilla. Harmi vain, ettei tässä elämässä silitellä tuollaisista saavutuksista päähän, joten jäät nuolemaan näppejäsi ja uneksimaan "voitoista", jotka ovat saavutuksia vain hiekkalaatikolla. Sinun onneksi hiekkalaatikkosaavutukset ovat juuri sinun henkiselle tasolle jääneelle oikein sopivia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos palkintopallille pääsisi olemalla tyhmin, kaksinaismoralistisin, kakaramaisin, varustettu huonoimmalla ulosannilla, ymmärtämällä jopa omat kommentit kaikkein huonoiten jne, niin olisit ehdottomasti ykköspallilla. Harmi vain, ettei tässä elämässä silitellä tuollaisista saavutuksista päähän, joten jäät nuolemaan näppejäsi ja uneksimaan "voitoista", jotka ovat saavutuksia vain hiekkalaatikolla. Sinun onneksi hiekkalaatikkosaavutukset ovat juuri sinun henkiselle tasolle jääneelle oikein sopivia.

        Kannattaa myös muistaa, että täällä harvoin on nimimerkit käytössä, joten saatat keskustella useamman kuin yhden ihmisen kanssa samassa "lainausketjussa".


    • Anonyymi

      Koiran pitäisi max 2 vuotias olla! Ei kasvattajatkaan vielä millään 9kk vanhalla pennulla mitään tee, ja yleensä se uros mennään lonkat tarkistamaan ja tarkistus on 2 vuotiaana ja silloin saa pentueen vasta tehdä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe