JVA Kuokkala

Anonyymi-ap

Minkätyyppisiä asunmiskohteita JVA:lla on Kuokkalassa? Tiedon itse kohteista tietenkin saa sivuiltaan, mutta minua kiinnostaa enemmän ihmisten omat kokemukset millaisia asukkaita siellä on? Onko liikaa supisuomalaista kännäyskulttuuria? Tupakoidaanko parvekkeilla? Onko ihmiset suurinpiirtein ok?

Vai olisiko parmepi etsiä joltain muulta vuokranantajalta asuntoa. Miten jva muuten, kiinnostaako heitä yhtään asukkaiden turvallisuus ja terveysolot siten, että ovatko valmiita noudattamaan lakeja esim. asumisterveyden suhteen? Toisin snoen: onko vastuullinen vuokranantaja vai pitäisikö Jyväskylän alueelta suosiolla etsiä muita vuokranantajia? Mitkä asumisalueet muuten ovat "hyviä". Kuokkalaa katselen itse sen vuoksi, että siellä näyttää olevan paremmat palvelut kuin muissa lähiöissä ja sitten mysö näyttää olevan isohko puistoalue + siirtolapuutarha siellä myös

13

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hohhoijaaa, mistä näitä trolleja sikiää joka paikkakunnan palstoille?

      • Anonyymi

        okei. googlailin ja sain vastaukseni sitten. Pahoitteluni, että edes yritin kysyä. Ei ole helppoa saada selvää tai hahmottaa itselleen vierasta kaupunkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        okei. googlailin ja sain vastaukseni sitten. Pahoitteluni, että edes yritin kysyä. Ei ole helppoa saada selvää tai hahmottaa itselleen vierasta kaupunkia.

        Elä missään nimessä jva:n kämppään muuta sanonpa vaan


    • Anonyymi

      Entäs sitten joku sato tai Op (Op:llakin näytti olevan jotain vuokrattavana)

      • Anonyymi

        Vuokraa yksityiseltä ne ei nosta vuokria ja taloyhtiöt rauhallisia toisin kuin nämä kaupungin huushollit


    • Anonyymi

      Mene Kuokkalan torille ja huuda "olen käytettävissä"! Pian tulee lukemattomia karvakäsiä sinua noutamaan. Valitset vaan parhaan kämpän.

      • Anonyymi

        kommentoin tuohon 1955 viestiin "huoh" ja se poistettiin. Mielenkiintoista. Ihan vain kommentoin siksi etten jaksa tuontyyppistä kommentointia. Ihmeellistä että tuo 19.55 kirjotietu viesti saa olla ketjussa. Tosin en ole itse sitä ilmoittanut asiattomaksi, mutta silti. ehkä pitää tehdä se huomenna töiden jälkeen, kun ehtii katsoa miten se tällä palstalla tehdään


    • Anonyymi

      Jva,n kämpät on tarkoitettu nykyään ihan muille,kuin kotimaisille asukkaille!

    • Anonyymi

      Pupuhuhdan luonnonläheisellä alueella näkyi olevan 30 neliön asunto vapaana. Vuokra 380€/kk.

      • Anonyymi

        Eli koirankoppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli koirankoppi

        Ihan normi asumus yhdelle. Kankaalla tai Lutakossa ei tipu alle 700€


    • Anonyymi

      Kuokkalan huonoin puoli on se, että kaupungin keskustan ja kuokkalan välissä on järvi. SIltoja siis on ja jos on usein lihasvoimalla liikkella, niin voi mennä tylsäksi aina kulke samaa reittiä pitkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe