Isännöinti Pohjolan hinnat viime vuosina ovat nousseet taivaisiin. Se on ollut härski seuraus liittonsa toiminnasta jonka ohjeistusta Pohjola noudattaa. Eiköhän nyt ole viimeinen hetki kilpailuttaa Pohjolan taloyhtiöiden isännöintisopimukset. Sen hinnat kun ovat ilmaa täynnä ja palvelu surkeaa. Osakkeen omistajat toimikaa !!!
Isännöintiliitto, jonka jäsen Isännöinti Pohjola on, syyllistynyt kartelliin !
4
748
Vastaukset 4
- Anonyymi
Joka kerta kun tuon nimen kuulen nousee hymy korville. Nimenomaan juuri siksi ettei ole vuosiin tarvinnut olla hänen asiakas :)
- Anonyymi
Sama täällä ! Osakkeenomistajana kiitän hallitusta siitä että se kilpailutti isännöinnin. Isännöinin kilpailuttaminen on helppoa. Sen kun hallitus pyytää tarjoukset toisilta isännöitsijöiltä ja voittanut tarjouksen isännöitsijä hoitaa isännöinnin siirron. Pohjolahan tekee tietysti kiusaa isännöinnin siirtymisestä ja pyrkii irtisanomaan sopimuksen heti mutta sitähän ei kannata sopia kun on isännöintiliiton sopimusten mukaiset irtisanomisajat. Vinkkinä vielä että kilpailuttakaa ne uudet isännöintiyritykset ja tehkää sopimukset ennen Pohjolan irtisanomista.
- Anonyymi
Mikähän siinä on kun nostavat hintojaa ilmoittamatta taloyhtiölle. Ennen näistä keskusteltiin ja sovittiin hinnat. Nyt se näköjään on mennyt Isännöintiliiton hintakartellin mukaiseksi toiminnaksi jolla höynäytetään osaamattomia hallituksia. Eipä tarvi enää onneksi toimia Pohjolan kanssa.
- Anonyymi
Hämeenlinnassa Kuvaja on hyvä ja minusta ihan toimii sääntöjen mukaan. Pohjola nuorempi on eri teillä isänsä kanssa, vahinko!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398