Pistin kaikki härvelit kiinni ja äänettömälle,,
eikös alkanu maha mouruamaan kuin kissa,
heh
ei oo nälkä olen syöny asiallisesti ajalaan,
nyt naurattaa kun maha pitää kauheeta ääntä kun muut härvelit ovat hiljaa ,,,
empä tätä enne ookkaa huomannu,,
Maha mouruaa !
6
77
Vastaukset
Kerran kun olin kampaajalla ja siinä kun tuli sopiva odotteluaika jotain mätskyä päässä, niin kampaaja käväisi syömässä eväitään siinä pikku konttorissaan.
Kun tuli takaisin, niin ruoka alkoi huutamaan hänen mahassaan suoraan korvini. Piti kaikenlaista meteliä, murisi ja vinkui.- Anonyymi
heh heh,, juu
niin teki minunki maha
murisi mourusi ja vinku,
jotenki oli outioa kun aikasemmin en ole huomannu moista toimintaa,
- Anonyymi
Ota piinaan sulamatonta hiilihydraattia päälle ja pääset piereskelemään mikä so piinaisille
Lepyttele vatsaasi pikkuriikkisellä leipäpalalla.
- Anonyymi
Söin puuron,, nyt se olla mököttää hiljaa,,, kuinka kauan,,, jää nähtäväksi,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147