Huijaa ihmisiä PANTELA.CO

Anonyymi-ap

Hienot sivut ja kuvat.lähettää täyttä roskaa mitä kuvissa,et pysty edes palauttamaan jos et maksa palautus kuluja jotka ovat tuotteen hintaisia.pantela.co on HUIJARI YRITYS

49

3064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä! Pantelan sivustossa lukee Pantelan Helsinki, mutta paketin palautusmaa onkin Kiina. Sanoisinko että pikkasen kyrpii...

    • Anonyymi

      Itekin tilasin north facesin puvun tuli joku i18 puku ja jotkut rihkama lasit.

      • Anonyymi

        Sama juttu! North face puvut, tuli muuta. Nyt taistelu menossa saada rahat takaisin.


    • Anonyymi

      Me tilattiin puman takki eipä tullu puman takkia tuli ihan muu takki joka on 5e arvonen ja ihan kauheen näkönen

      • Joo mä tilasin ja puman takin...tuli ihan muu takki,, ja koko oli tilattaessa 2x xl ja takki oli niin pieni et huh...en tilaa enään pantelasta🥶


      • Anonyymi

        Sama täällä. Tilattiin Filan kengät, mutta tuli merkittömät paskat.


      • Anonyymi

        Meillä sama juttu, nyt taistelen, että saadaan palauttaa, väittävät vaan että sama takki on, minkä tilasitte...voi ...kele


    • Anonyymi

      Tilattiin Nike veryttely puku kokoa L
      Paketista tuli ihan erilainen asu, joka on ihan itse tehdyn näköinen, eikä voi verratakkaan myynti kuvaan. Koko on varmaankin kokoa S. Ei ole minkään näköistä lappua tuoteessa.Täyttä kusetusta.

    • Anonyymi

      Täysin huijari firma.Tilasin puuman toppatakkin BMW logolla .Täyttä paskaa.Täysin alaarvoinen takki.Koko piti olla XL mutta takki sopii korkeintaan jollekin pikkupojalle ei aikuiselle miehelle.Älkää vain tilatko tuosta firmasta mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin kanssa Nike verryttelyasun jossa piti olla hienot isot logot ja tekstit. Hinta oli yhtä korkea kuin tilaisi oikeasti aitoa (60€) Tänään tuli halpa kiina-versio tuote postissa, ILMAN ETIKETTEJÄ JA NIKE TEKSTEJÄ. täysin tyhjä (kuvaton) huppari ja housut. Niin ohutta kangasta että läpi kuultaa, ilman pesulappua ja muita tietoja, itse ommellun näköinen.
      En todellakaan euroakaan tuu maksaan tuotteesta enkä takaisin lähetyksestä vaikka niin vaatisivatkin

    • Anonyymi

      Saitteko palautustiedot..mulle ei kukaan vastaa sähköpostilla kun yllättäen tuli puman takin tilalle pieni naisten takki..aivan huijari firma prkl..

      • Anonyymi

        Eivät anna palautus tietoja sitten millään, 3 vkoa olen taistellut sähköpostilla edestakaisin 🤬


    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin kahdet miesten housut, niitä ei tullut koskaan. Täysi huijarifirma, varokaa!

      • Anonyymi

        mä oon maksanu kengät ja 2 kk jo varronnu.


    • Anonyymi

      Pelkkää paskaa tuli...ei lähelläkään mitä tilasin!!!

    • Anonyymi

      Tilasin Fila-kengät, tuli ala-arvoiset, merkittömät koppurat! Varmaan, älkää tilatko tuolta! Palautus Kiinaan maksullinen!

      • Anonyymi

        Varokaa siis!


    • Anonyymi

      Tulin myös huijatuksi! Miten olette toimineet ? Ostin Klarnalla, enkä meinaa laskua maksaa...

      • Anonyymi

        Tee asiasta ilmoitus klarnalle, mikäli et tee selvitys pyyntöä joudut tuotteen maksamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee asiasta ilmoitus klarnalle, mikäli et tee selvitys pyyntöä joudut tuotteen maksamaan

        Ihmetystä herättää miksi Klarna tekee yhtistyötä näitten huijarifirmojen kanssa.


    • Anonyymi

      Minäkin menin halpaan ja klarna laskutuksen otin. Miten toimitte?vai maksaakko se pitää?tuli collegepuku joka oli tyyliin paperista tehty ja toista tuotetta ei oo vieläkään tullut.kukaan ei vastaa sieltä meileihin.

      • Anonyymi

        Klarnalle ilmoitusta ja kuvat tuotteesta mitä ostit ja mitä sait. Todellakin huijari firma :(


      • Anonyymi

        Sama homma täällä.
        Olen tilannut heiltä verkkariasun. Se maksoi noin 50€. Verkkariasu on liian pieni ja olen lähettänyt heille siitä sähköpostin liitteenä valokuvan.
        Pyytävät minua palauttamaan verkkariasun Kiinaan omilla kustannuksilla jotka ovat 45,60€.
        Onko tässä kaupankäynnissä mitään järkeä?
        En tule koskaan tilaamaan ko yrityksestä mitään.

        Nyt olen käynyt Klarnan tutkintaosaston kanssa viestittelyä liki kymmenen viestin verran. Lähettänyt Klarnalle ja Pantelalle valokuvia liian pienestä verkkariasusta. Jatkamme edelleen viestittelyä molempien kanssa. Kyllä kait tämä viidenkympin ostos maksaa jollekin taholle, kun selvittelevät vakavissaan tätäkin epäkuranttia kaupankäyntiä. Klarnan pitäisi päättää yhteistyö tuollaisen huijariyrityksen kanssa.


    • Anonyymi

      Tilasin Niken collegepuvun 2.12. Ei ole tullut. Olen kysellyt tilauksen perään, johon sain vastauksen että selvittelee asiaa. Näitä muiden kokemuksia luettuani odottelen saavani jotain totaalista paskaa aidoksi luulemani tilalle. Voi hitto! Hämäännyin firman nimestä ja luulin suomalaiseksi. Noh, oppia...

    • Anonyymi

      Soitin Klarnalle juuri näistä paskoista tilauksista. Pistivät laskun tauolle, ja ottavat yhteyttä itse Patellaan. Tilaamiamme tuotteita ei ole koskaan tullut, mutta lasku kyllä on!

    • Anonyymi

      Just niin. Täyttä paskaa!!! Tänään tuli paketti ja ihan kiinan rihkamaa. Piti olla Niken ja Bossin gollegepuvut. Kankaat jotain verkkarikankaan tyylistä ja logoista ei tietoakaan. ETTÄ VITUTTAA!!! Pitäs saada pois markkinoilta koko huijaus firma!!!

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Tilasin pumantakin bmw logoilla, tuli joku musta huono takki ilman logoja... Pikkasen sapettaa

      • Anonyymi

        Sama mulla tuli joku 5e lasten takki,lähetin kuvan omasta ja heidän takista,oli sitä mieltä että takki on kuvaston mukainen,ja toivotti Hyvää päivänjatkoa,vittu mitä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla tuli joku 5e lasten takki,lähetin kuvan omasta ja heidän takista,oli sitä mieltä että takki on kuvaston mukainen,ja toivotti Hyvää päivänjatkoa,vittu mitä touhua.

        Samoin kävi täälläkin, kyllä pistää vihaksi 🤬


    • Anonyymi

      Tilasin myös miesten Nike vcollege asun joka oli todellakin muuta. Ilman logoja ilman pesu ym lappuja, jotain ohutta kangasta ja M kokoa kun tilasin XL sekä Kengät piti olla Hillfiger eipä ollu kuin 30g painavat kiinatossut en edes avannut pakettia kun olivat kuin ilmaa. Klarnalla otin ja sinne laitoin reklamaatiota kun tekevät moisen huijausfirman kanssa yhteystyöt'ä. En aio maksaa. Olen yrittänyt saada palautus ohjeita niin pyytävä ko. firmasta vain valokuvia tuotteista :) Mutta Klarnasta sanottiin että älä tee mitää heidän tutkimusosasto selvittää asiaa ja lähettää sitten ohjeet sähköpostiin. Vielä ei ole kuulunut mitään. Mutta tauolla ovat laskut.
      Kaikki jotka olette Klarnalla tilanneet olkaa yhteydessä sinne niin uskovat!

    • Anonyymi

      Jep, Kengät ei vastaneet kuvaa ja palautuksesta tehty todella hankalaa.

    • Anonyymi

      Kaikista ärsyttävin petos verkkokaupoissa on kun myyvät olemattomia tuotteita.

    • Anonyymi

      Ihan täyttä kuraa. Älkää tilatko!!! Erehdyin tilaamaan miesten verkkariasun ja tilalle sain lasten krääsä verkkarit.

    • Anonyymi

      Tehkää rikosilmoitus yrityksestä (netti petos). itse tein ja mitään en maksa klarna-laskusta

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä.


    • Anonyymi

      Minäkin menin samaan halpaan. Tänään hain paketin jota ensin odotin 5 viikkoa. Tuotteet ei sinnepäinkää mitä kuvissa. Harhaanjohtavaa mainontaa tuo helkinki nimen käyttö. Kirjoitin tulenkivenkatkuisen viestin s.postiin. Ottaa niin aivoon ku en oo ikinä kiinasta tilannu mitään ja nyt menin helppoon. Maksaa nuo pitää ei kai siina mikään auta.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset tilatko täältä mitään jos ette halua täyttä PASKAA!!!!!

    • Anonyymi

      Onpa hyvä tietää! Tilaus tehty Joulukuun alussa ja tuotteita ei ole tullut, Klarnan lasku kylläkin joka nyt tauolla. En hae koko pakettia postista, jos joskus saapuu. Pitäkööt paskansa🙄

    • Anonyymi

      Puman takin tilasin ja tuli ihan jotain muuta. En voi missään nimessä suositelle

    • Anonyymi

      Hei! Miten saitte yhteyden Pantelaan? Annettua osoitetta ei ole olemassa. Olen yrittänyt löytää oikean sähköpostiosoitteen vaikka millä hakusanoilla,puhelinnumerosta puhumattakaan.
      Pantela Helsinki, hevon kukkua! Tilaamani koko oli aivan liian pieni, ei taatusti tietoakaan suomalaisesta /eurooppalaisesta mitoituksesta.
      Miten saisi yhteyden, turhauttaa ja uuvuttaa!

      • Anonyymi

        Mun kommentti poistettiin täältä kun laitoin sp. osoitteen mihin voi laittaa palautetta. Sain sen myös klarnalta. En saanu firmalta palautusosoitetta.Sen sijaan pyydettiin lähettämään kuvia tuotteista. En jaksa ruveta vääntämäänn. Kai noi täytyy maksaa. Tyhmyydestä sakotetaan. Ottaahan tuo pattiin mutta toivottavasti muistan taas hetken aikaa etten tilaa mitään ennenkuin luen arvostelut.


    • Anonyymi

      Niken collegeasun tilasin ja tuli rihkamaa ilman logoja. Tilasin Klarnan kautta laskulle enkä aio maksaa. Pantelan kanssa olen vääntänyt sähköpostissa joulukuusta asti. Eivät kerro miten saisi tuotteen palautettua. Ihan kusetusta koko homma.

    • Anonyymi

      Ostakaa oikeasta fyysisestä kaupasta, uskokaa jo. Tai ostakaa tunnetusta verkkokaupasta edes.
      Luulin, että tähän päivään mennessä nämä oppirahat olisi jo maksettu.
      Halvalla saa halvan paskan...

    • Anonyymi

      Tilasin myös 2 miesten neulehupparia ja ei ollut sen merkkiset kuin piti, väänsin pantelan kanssa asiasta ja sitten myös laitoin Klarnalle tästä viestiä niin tänään sain Klarnalta viestin ja ymmärsin että Klarna palauttaa maksamani rahat minulle (maksoin ostokset kortilla) sekä tuotteita ei tarvitse palauttaa. Huomasin Pantelan kanssa viestitellessä, että yrittivät saada ns.oikeaa vastausta minulta et olisin suostunut joihinkin alennuskuponkeihin seuraavaan tilaukseen vaikka ilmoitin etten tilaa enään ikinä teiltä mitään, mutta monta viikkoa jaksoivat silti sitä samaa tarjota. Älkää vaan tilatko Pantelalta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä Pantelasta. Tilasin sieltä housut, jotka olivat aivan naurettavan näköiset. Palautin ne ja he väittävät ettei ole mitään palautusta tullut. Vaikka minulla on kuitti, joudun maksamaan tuotteen. PANTELA ON TODELLAKIN HUIJARIFIRMA.

    • Anonyymi

      Hei
      Olen tilannut Pantelalta verkkariasun. Se maksoi noin 50€.
      Verkkariasu on liian pieni ja olen lähettänyt heille siitä sähköpostin liitteenä valokuvan.
      Pyytävät minua palauttamaan verkkariasun Kiinaan omilla kustannuksilla jotka ovat 45,60€.
      Onko tässä kaupankäynnissä mitään järkeä?
      En tule koskaan tilaamaan ko yrityksestä mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin joulukuussa kengät ja maksoin ne mutta ei ole vieläkään tullut, ei vaikka s postia lähetän.

    • Anonyymi

      Ja puhelinnumeroon johonkin Alankomaihin. S-postiin ei vastata vaan tulee seuraavana päivänä tieto, että on jotain ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe