Anteeksi kun käyttäydyn

Anonyymi-ap

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toivon päinvastaista. Kuvittelen usein kirjoittavani sinulle, mutta säikähdän sitten, jos joku vastaa. Ymmärrän vasta myöhemmin että se oli vain palstaharhaa, ja olen sekä helpottunut että pettynyt.

42

2605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Haista jo vattu! Vähättelet aina minua ja tunteitani. Sekö on sitä rakkautta? 🖕🖕🖕🖕

• Anonyymi
        UUSI

Upea näytelmä heikkolahjaisille tämäkin, aloittajaäijä. Terveisin se ikävä ihminen, mutta ihminen silti

• Anonyymi
        UUSI

Tuollainen ei varmasti ole rakkautta, vaikka kuinka uskottelisi. :((

• Anonyymi
      UUSI

Mikä sinussa saa tuon pelkoreaktion aikaan? Johtuuko ikäerosta vai sukupuolesta, ujoudesta vai mistä?

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä vähän sellainen olo että olisi ensin huitonut kadun reunassa, ja sitten kun taxi pysähtyy kohdalle, tajua että lompakko on tyhjä eikä edes tiedä minne kuvitteli olevansa menossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vähän sellainen olo että olisi ensin huitonut kadun reunassa, ja sitten kun taxi pysähtyy kohdalle, tajua että lompakko on tyhjä eikä edes tiedä minne kuvitteli olevansa menossa.

🤣 okei. Mutta miksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäät sitoutua? Pelkät, ettei sinua hyväksytä. Mitä jos et olisi jo valmiiksi naimisiin menossa, hukkaamassa sieluasi ja tekemässä testamenttia? Pienin askelin. Mieti niitä positiivisia asioita, mitä tästä ihmissuhteesta voisi poikia. Ihan pienin askelin onneen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et tarvii lompakkoa, itsesi vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 okei. Mutta miksi?

Ketustako minä tiedän. Ehkä varhaista dementiaa ja akuuttia henkistä tyhjätaskuisuutta? En mä oleta että tätä kukaan muukaan tajuaisi. Mä en tiedä miksi asiat aina yhtäkkiä muuttuvat hankaliksi ja pelottaviksi, ja sitten jälkikäteen ei voi oikein edes selitellä katoamistemppujaan tai muita ihmeellisiä stunttejaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäät sitoutua? Pelkät, ettei sinua hyväksytä. Mitä jos et olisi jo valmiiksi naimisiin menossa, hukkaamassa sieluasi ja tekemässä testamenttia? Pienin askelin. Mieti niitä positiivisia asioita, mitä tästä ihmissuhteesta voisi poikia. Ihan pienin askelin onneen?

>> Ihan pienin askelin onneen?
        Baby steps, joo, mutta mä taidan olla juoksumatolla tai vastaavalla.

>>>Pelkäät sitoutua? Pelkät, ettei sinua hyväksytä.
        Aina. Ihmissuhteet on vankiloita, ja sitten sitä väsyy ja kuolee.

>> Mitä jos et olisi jo valmiiksi naimisiin
        >> menossa, hukkaamassa sieluasi ja
        >> tekemässä testamenttia?
        Mulla on taipumusta päätyä ihmeellisiin tilanteisiin, oon jotenkin blondi. Ihan tavallisen oloiset ihmiset avautuvat ihan kauheista asioista, tai yrittävät tehdä inhottavia juttuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketustako minä tiedän. Ehkä varhaista dementiaa ja akuuttia henkistä tyhjätaskuisuutta? En mä oleta että tätä kukaan muukaan tajuaisi. Mä en tiedä miksi asiat aina yhtäkkiä muuttuvat hankaliksi ja pelottaviksi, ja sitten jälkikäteen ei voi oikein edes selitellä katoamistemppujaan tai muita ihmeellisiä stunttejaan.

Olet vaan paska ihminen, syntynyt epäonnistumaan.

• Anonyymi
      UUSI

Lähinnäb pakkomielle jostakusta!
      Tai jotakin muuta palstapellryä huvin vuoksi.
      Valejtua itsellectodiasioissa sitten säykyt kun joku vastaakinnkuin sinulle!
      Roikut ihmisessä ota etvsaa omaksi tai edes lainaksi..
      Et koska elät palstalla/hasvemasilmassa korvienvälisdä ja se ihminen jota halajat pitäis saada ja valloittaa käytönöläheisrmin asioita hänen kanssa yhdessä puuhaten ja häntä tavaten siellä sun ruutujen ulkopuolisessa madlmassa että hän olisi edes todella sinun ...
      Ei oo kyllä rakkautta toi enää
      Jotakin tosiasioden hyväksymsrn puutetta..
      Yksipuolinen ihastus tai et tehnyt tarpeeksi siel ruutujen ulkopuolen et hänet saisit ..
      Ei sua kiinosta ku runkku hänellä ..
      Muuten toimisit ruudun ulkopuolen
      Sori Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Sinun paatos on erittäin helppo tunnistaa aloittajaäijä, kuten tämä tiettyjen ilmapiiri ympärillä kieli poskella

• Anonyymi
      UUSI

Saat anteeks.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko sinä ihan tosissasi näiden ns myönnytysten kanssa mitä jakelet palstasedälle? Ei kyllä kannattaisi olla, vaikutat nimittäin erittäin itseriittoiselta ja harhaiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä ihan tosissasi näiden ns myönnytysten kanssa mitä jakelet palstasedälle? Ei kyllä kannattaisi olla, vaikutat nimittäin erittäin itseriittoiselta ja harhaiselta

Minusta se oli ihan kivasti sanottu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta se oli ihan kivasti sanottu.

Eikä ole vaan alentuvaa haihattelua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole vaan alentuvaa haihattelua.

On ihan asiallista vastata siihen mitä pyydetään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On ihan asiallista vastata siihen mitä pyydetään.

Ei se palstasetä oo sulta mitään pyytänyt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se palstasetä oo sulta mitään pyytänyt

Sinultako sitten on pyydetty kommentaaria tähän? Maksetaanko sulle tuosta setäilyspämmistä?

• Anonyymi
      UUSI

Ei se mitään a-nainen, siinä suhteessa ollaan samiksia.

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä a-naisista, mutta "kiva" jos on kohtalotovereita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä a-naisista, mutta "kiva" jos on kohtalotovereita.

Sami ja a 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sami ja a 🤣🤣🤣🤣

Vaikuttaa hyvältä seuralta. 🙈

• Anonyymi
      UUSI

Ootko ap nainen?

• Anonyymi
        UUSI

AP on palstasetä, eikö sen tulisi olla sinulle päivänselvää tämän härön tekstin perustella? Lakkaa jo se naisten alentaminen yrittämällä tällätä näihin. Et käy täysillä. T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

AP on palstasetä, eikö sen tulisi olla sinulle päivänselvää tämän härön tekstin perustella? Lakkaa jo se naisten alentaminen yrittämällä tällätä näihin. Et käy täysillä. T

Kiitos. Hyvää äiteenpäivää sullekin. M

• Anonyymi
        UUSI

On se välillä sitäkin. Yleensä kyllä mies ja toisinaan jopa transu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä mitään väliä, mitä joku on tai ei ole, leikisti tai oikeasti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on hei ok. Olet mitä olet ja tykkään susta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä mitään väliä, mitä joku on tai ei ole, leikisti tai oikeasti?

Periaattessa ei, mutta käytännössä kyllä. Sitä en tiedä onko sillä seks*aalista merkitystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

❤️.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Periaattessa ei, mutta käytännössä kyllä. Sitä en tiedä onko sillä seks*aalista merkitystä.

Vaikea sanoa. Ei niistä tiedä, ihmisistä, että kuka mistäkin innostuu, eikä sille edes voi mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on hei ok. Olet mitä olet ja tykkään susta.

Mukavan avarakatseista. Mulla on ollut joskus vähän transvestiitti olo, mutta en sentään vielä ole kokenut olevani ihan "väärää" sukupuolta.

• Anonyymi
      UUSI

Samanlaisia ajatuksia, tunteita ja tilanteita. Ei mitään uutta täällä.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, sen takia tänne onkin helppo kirjoittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sen takia tänne onkin helppo kirjoittaa.

Just näin, jutut tulee ja menee. Kukaan mistään mitään tajua ja kaikki kaipaa, rakastaa, on pettynyt, milloin mitäkin jne. 🙂 n tai m tunnisteet on pelkkää harhaa 😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin, jutut tulee ja menee. Kukaan mistään mitään tajua ja kaikki kaipaa, rakastaa, on pettynyt, milloin mitäkin jne. 🙂 n tai m tunnisteet on pelkkää harhaa 😆

Nimenomaan, tilanteet tai tuntemukset voi tunnistaa, mutta ihmisiä niiden takana ei. Se on jotenkin turvallista ja lohduttavaa.

• Anonyymi
      UUSI

en ollut täällä kestopäivystämässä silloin kun minua etsit, ja jos vettulimielessä liikuit, niin siitä voi itsensä varmaan jäävätä.
      Uskomatonta, että tää aloitus oli nokan edessä juuri kun tulin tänne ihmetttelemään samaa.
      Eniten vi tuttaa se ettet ota tosissaan. Ikään kuin huvikseni koen kohtaasi mitä koen.
      Ei se ole ajan tappoa, sillä on syvyyttä ja merkitystä. En ole narsistinen ihminen, et ole osa tasaista ketjua ja massaa. Eipä tämä minulle ole. Kirjoitan tuulettakseni aivojani, omhan tuuli ystäväni.

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta. Haluaisitko, että unohdan?

• Anonyymi
        UUSI

En

• Anonyymi
      UUSI

Pysy nyt pois jo olet ärsyttävä ei mua kiinnosta tuollainen ihminen joka ärsyttää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8788
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4532
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      74
      4086
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      54
      3459
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3306
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3116
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2796
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2595
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2551
    Aihe