niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toivon päinvastaista. Kuvittelen usein kirjoittavani sinulle, mutta säikähdän sitten, jos joku vastaa. Ymmärrän vasta myöhemmin että se oli vain palstaharhaa, ja olen sekä helpottunut että pettynyt.
Anteeksi kun käyttäydyn
42
2605
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Haista jo vattu! Vähättelet aina minua ja tunteitani. Sekö on sitä rakkautta? 🖕🖕🖕🖕
- AnonyymiUUSI
Upea näytelmä heikkolahjaisille tämäkin, aloittajaäijä. Terveisin se ikävä ihminen, mutta ihminen silti
- AnonyymiUUSI
Tuollainen ei varmasti ole rakkautta, vaikka kuinka uskottelisi. :((
- AnonyymiUUSI
Mikä sinussa saa tuon pelkoreaktion aikaan? Johtuuko ikäerosta vai sukupuolesta, ujoudesta vai mistä?
- AnonyymiUUSI
Ehkä vähän sellainen olo että olisi ensin huitonut kadun reunassa, ja sitten kun taxi pysähtyy kohdalle, tajua että lompakko on tyhjä eikä edes tiedä minne kuvitteli olevansa menossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vähän sellainen olo että olisi ensin huitonut kadun reunassa, ja sitten kun taxi pysähtyy kohdalle, tajua että lompakko on tyhjä eikä edes tiedä minne kuvitteli olevansa menossa.
🤣 okei. Mutta miksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäät sitoutua? Pelkät, ettei sinua hyväksytä. Mitä jos et olisi jo valmiiksi naimisiin menossa, hukkaamassa sieluasi ja tekemässä testamenttia? Pienin askelin. Mieti niitä positiivisia asioita, mitä tästä ihmissuhteesta voisi poikia. Ihan pienin askelin onneen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et tarvii lompakkoa, itsesi vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣 okei. Mutta miksi?
Ketustako minä tiedän. Ehkä varhaista dementiaa ja akuuttia henkistä tyhjätaskuisuutta? En mä oleta että tätä kukaan muukaan tajuaisi. Mä en tiedä miksi asiat aina yhtäkkiä muuttuvat hankaliksi ja pelottaviksi, ja sitten jälkikäteen ei voi oikein edes selitellä katoamistemppujaan tai muita ihmeellisiä stunttejaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäät sitoutua? Pelkät, ettei sinua hyväksytä. Mitä jos et olisi jo valmiiksi naimisiin menossa, hukkaamassa sieluasi ja tekemässä testamenttia? Pienin askelin. Mieti niitä positiivisia asioita, mitä tästä ihmissuhteesta voisi poikia. Ihan pienin askelin onneen?
>> Ihan pienin askelin onneen?
Baby steps, joo, mutta mä taidan olla juoksumatolla tai vastaavalla.
>>>Pelkäät sitoutua? Pelkät, ettei sinua hyväksytä.
Aina. Ihmissuhteet on vankiloita, ja sitten sitä väsyy ja kuolee.
>> Mitä jos et olisi jo valmiiksi naimisiin
>> menossa, hukkaamassa sieluasi ja
>> tekemässä testamenttia?
Mulla on taipumusta päätyä ihmeellisiin tilanteisiin, oon jotenkin blondi. Ihan tavallisen oloiset ihmiset avautuvat ihan kauheista asioista, tai yrittävät tehdä inhottavia juttuja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketustako minä tiedän. Ehkä varhaista dementiaa ja akuuttia henkistä tyhjätaskuisuutta? En mä oleta että tätä kukaan muukaan tajuaisi. Mä en tiedä miksi asiat aina yhtäkkiä muuttuvat hankaliksi ja pelottaviksi, ja sitten jälkikäteen ei voi oikein edes selitellä katoamistemppujaan tai muita ihmeellisiä stunttejaan.
Olet vaan paska ihminen, syntynyt epäonnistumaan.
- AnonyymiUUSI
Lähinnäb pakkomielle jostakusta!
Tai jotakin muuta palstapellryä huvin vuoksi.
Valejtua itsellectodiasioissa sitten säykyt kun joku vastaakinnkuin sinulle!
Roikut ihmisessä ota etvsaa omaksi tai edes lainaksi..
Et koska elät palstalla/hasvemasilmassa korvienvälisdä ja se ihminen jota halajat pitäis saada ja valloittaa käytönöläheisrmin asioita hänen kanssa yhdessä puuhaten ja häntä tavaten siellä sun ruutujen ulkopuolisessa madlmassa että hän olisi edes todella sinun ...
Ei oo kyllä rakkautta toi enää
Jotakin tosiasioden hyväksymsrn puutetta..
Yksipuolinen ihastus tai et tehnyt tarpeeksi siel ruutujen ulkopuolen et hänet saisit ..
Ei sua kiinosta ku runkku hänellä ..
Muuten toimisit ruudun ulkopuolen
Sori Sivusta- AnonyymiUUSI
Sinun paatos on erittäin helppo tunnistaa aloittajaäijä, kuten tämä tiettyjen ilmapiiri ympärillä kieli poskella
- AnonyymiUUSI
Saat anteeks.
- AnonyymiUUSI
Oletko sinä ihan tosissasi näiden ns myönnytysten kanssa mitä jakelet palstasedälle? Ei kyllä kannattaisi olla, vaikutat nimittäin erittäin itseriittoiselta ja harhaiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä ihan tosissasi näiden ns myönnytysten kanssa mitä jakelet palstasedälle? Ei kyllä kannattaisi olla, vaikutat nimittäin erittäin itseriittoiselta ja harhaiselta
Minusta se oli ihan kivasti sanottu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se oli ihan kivasti sanottu.
Eikä ole vaan alentuvaa haihattelua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole vaan alentuvaa haihattelua.
On ihan asiallista vastata siihen mitä pyydetään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On ihan asiallista vastata siihen mitä pyydetään.
Ei se palstasetä oo sulta mitään pyytänyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se palstasetä oo sulta mitään pyytänyt
Sinultako sitten on pyydetty kommentaaria tähän? Maksetaanko sulle tuosta setäilyspämmistä?
- AnonyymiUUSI
Ei se mitään a-nainen, siinä suhteessa ollaan samiksia.
- AnonyymiUUSI
En tiedä a-naisista, mutta "kiva" jos on kohtalotovereita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä a-naisista, mutta "kiva" jos on kohtalotovereita.
Sami ja a 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sami ja a 🤣🤣🤣🤣
Vaikuttaa hyvältä seuralta. 🙈
- AnonyymiUUSI
Ootko ap nainen?
- AnonyymiUUSI
AP on palstasetä, eikö sen tulisi olla sinulle päivänselvää tämän härön tekstin perustella? Lakkaa jo se naisten alentaminen yrittämällä tällätä näihin. Et käy täysillä. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
AP on palstasetä, eikö sen tulisi olla sinulle päivänselvää tämän härön tekstin perustella? Lakkaa jo se naisten alentaminen yrittämällä tällätä näihin. Et käy täysillä. T
Kiitos. Hyvää äiteenpäivää sullekin. M
- AnonyymiUUSI
On se välillä sitäkin. Yleensä kyllä mies ja toisinaan jopa transu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä mitään väliä, mitä joku on tai ei ole, leikisti tai oikeasti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on hei ok. Olet mitä olet ja tykkään susta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä mitään väliä, mitä joku on tai ei ole, leikisti tai oikeasti?
Periaattessa ei, mutta käytännössä kyllä. Sitä en tiedä onko sillä seks*aalista merkitystä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Periaattessa ei, mutta käytännössä kyllä. Sitä en tiedä onko sillä seks*aalista merkitystä.
Vaikea sanoa. Ei niistä tiedä, ihmisistä, että kuka mistäkin innostuu, eikä sille edes voi mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on hei ok. Olet mitä olet ja tykkään susta.
Mukavan avarakatseista. Mulla on ollut joskus vähän transvestiitti olo, mutta en sentään vielä ole kokenut olevani ihan "väärää" sukupuolta.
- AnonyymiUUSI
Samanlaisia ajatuksia, tunteita ja tilanteita. Ei mitään uutta täällä.
- AnonyymiUUSI
Niin, sen takia tänne onkin helppo kirjoittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sen takia tänne onkin helppo kirjoittaa.
Just näin, jutut tulee ja menee. Kukaan mistään mitään tajua ja kaikki kaipaa, rakastaa, on pettynyt, milloin mitäkin jne. 🙂 n tai m tunnisteet on pelkkää harhaa 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just näin, jutut tulee ja menee. Kukaan mistään mitään tajua ja kaikki kaipaa, rakastaa, on pettynyt, milloin mitäkin jne. 🙂 n tai m tunnisteet on pelkkää harhaa 😆
Nimenomaan, tilanteet tai tuntemukset voi tunnistaa, mutta ihmisiä niiden takana ei. Se on jotenkin turvallista ja lohduttavaa.
- AnonyymiUUSI
en ollut täällä kestopäivystämässä silloin kun minua etsit, ja jos vettulimielessä liikuit, niin siitä voi itsensä varmaan jäävätä.
Uskomatonta, että tää aloitus oli nokan edessä juuri kun tulin tänne ihmetttelemään samaa.
Eniten vi tuttaa se ettet ota tosissaan. Ikään kuin huvikseni koen kohtaasi mitä koen.
Ei se ole ajan tappoa, sillä on syvyyttä ja merkitystä. En ole narsistinen ihminen, et ole osa tasaista ketjua ja massaa. Eipä tämä minulle ole. Kirjoitan tuulettakseni aivojani, omhan tuuli ystäväni. - AnonyymiUUSI
Huomenta. Haluaisitko, että unohdan?
- AnonyymiUUSI
En
- AnonyymiUUSI
Pysy nyt pois jo olet ärsyttävä ei mua kiinnosta tuollainen ihminen joka ärsyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958788
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265088- 524532
- 744086
- 543459
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262796Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422595- 432551