Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
49
387
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Paljollako tulet leikkaamaan minun varpaan kynnet? Maksat alvit ja matkakulut itse.
- AnonyymiUUSI
Älä viitsi persuilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi persuilla.
Sinun kaltainen sosialistifeministi kuvittelee valtion aina hoitavan kaiken, kulut sitten ryöstetään ahkerampien ihmisten työn tuloksista veroina.
Ei pienestä yritystoiminnasta tarvitse alveja maksaa, ja varmaan kynsien leikkaaja löytyy läheltäkin. Minne pitäisi tulla?
- AnonyymiUUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Ei pienestä yritystoiminnasta tarvitse alveja maksaa, ja varmaan kynsien leikkaaja löytyy läheltäkin. Minne pitäisi tulla?
Kyllä me pienet yrittäjät maksamme ALV25,5%! Eli neljännes tulosta suoraan verottajalle ja ennakkoverot ja kaikki muut kulut . Kokeileppa itse, saattaa hymysi hyytyä .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me pienet yrittäjät maksamme ALV25,5%! Eli neljännes tulosta suoraan verottajalle ja ennakkoverot ja kaikki muut kulut . Kokeileppa itse, saattaa hymysi hyytyä .
Taisi Marinin sosialistinen ja yrittäjävihamielinen tyttöhallitus poistaa alv huojennuksen ja korottivat pienyrittäjien eläkemaksut tasolle, joka aiheuttaa tuhansia konkursseja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kaltainen sosialistifeministi kuvittelee valtion aina hoitavan kaiken, kulut sitten ryöstetään ahkerampien ihmisten työn tuloksista veroina.
Muuta Amerikkaan veronmaksuhaluton.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiakas maksaa alvin loppupeleissä eikä yrittäjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taisi Marinin sosialistinen ja yrittäjävihamielinen tyttöhallitus poistaa alv huojennuksen ja korottivat pienyrittäjien eläkemaksut tasolle, joka aiheuttaa tuhansia konkursseja.
Porvarivaletta suollat. Kokoomus Orpon porvarihallitus niosti ensitöikseen arvonlisäveroa mikä nostaa palveluiden ja tuotteiden hintoja ja laskee kulutusta ja nostaa työttömyyttä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmähän sinä olet. Nykyinen hallitus nosti kotitalousvähennyksen omavastuuta ja alensi korvausmäärää. Pitäähän yrittäjän maksaa eläkettä itselleen, muuten tulee kurja vanhuus ja elelevät yhteiskunnan tukien varassa. Me palkkatyössä käyvät maksamme eläkkeemme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiakas maksaa alvin loppupeleissä eikä yrittäjä.
Eli tuo 89 euron lasku sisältää alvin.
- AnonyymiUUSI
KokPers-hallituksen saavutuksia.
- AnonyymiUUSI
Totta.
- AnonyymiUUSI
Jos kyseessä on yksityinen yritys joka kynnet käy leikkaamassa, tuo 89 € ei ole mitenkään kallis hinta. Itseasiassa liian halpa.
Jos kyseessä on julkisen puolen palvelu, silloin hinta määräytyy ihan muilla perusteilla kuin kannattavan liiketoiminnan.- AnonyymiUUSI
Ei tuossa ole kyse mistään tilauskeikasta, vaan hoitokodista, jonka hoitaja tekee työtään. Vanhus siis jo maksaa hoidosta, mutta firma laskuttaa "lisätöistä". Eli suunnilleen kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa ole kyse mistään tilauskeikasta, vaan hoitokodista, jonka hoitaja tekee työtään. Vanhus siis jo maksaa hoidosta, mutta firma laskuttaa "lisätöistä". Eli suunnilleen kaikesta.
IL-jutun perusteeella kyse oli juurikin tilauskeikasta, jossa yksityinen yritys kävi vanhuksen luona kynnet leikkaamassa. Vanhuksien kohdalla ykeensä varpaankynsien leikkuu ei ole ihan helppo juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jopa wc-paperirullan vaihdosta laskutetaan.
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei valita moista työn hintaa auton huollossa.
- AnonyymiUUSI
Totta virkat 120 euroa tunti ja sitte vaikka tuomarit 300 euroa tunti vai onko vielä noussut jne....sitten tuottavasta ja auttavasta työstä nuristaan.
- AnonyymiUUSI
Koiran kynsiä leikataan parilla kympillä. Jos vanhus pääsee rollaattorilla Mustiin ja Mirriin…
- AnonyymiUUSI
Tässä sen taas näkee, että eläimetkin ovat paremmassa asemassa tässä maailmassa, kuin ihmiset. Eläimelläkin voi olla enemmän seuraa ihmisestä, kuin ihmisellä ihmisestä. Eläimet voi vapaammin kulkea maasta toiseen ilman henkilökorttia, passia ja viisumia. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä sen taas näkee, että eläimetkin ovat paremmassa asemassa tässä maailmassa, kuin ihmiset. Eläimelläkin voi olla enemmän seuraa ihmisestä, kuin ihmisellä ihmisestä. Eläimet voi vapaammin kulkea maasta toiseen ilman henkilökorttia, passia ja viisumia. Sivusta
Älä aina valita, kun voit itse tehdä jotakin, mene leikkaamaan niitä vanhusten haisevia kynsiä itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan koskaan käynyt ulkomailla virallisesti rekisteröity koira tai kissa mukanasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan koskaan käynyt ulkomailla virallisesti rekisteröity koira tai kissa mukanasi?
Tietääkseni ulkomailta tuotua papukaijaa ei estä mikään lentämästä vapaasti rajan yli jos se karkuun pääsee eikä varmaan muurahaiseltakaan kysytä henkilökorttia, passia eikä viisumiakaan rajalla, vaikka olisi kotieläimenä ennen sitä asunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä aina valita, kun voit itse tehdä jotakin, mene leikkaamaan niitä vanhusten haisevia kynsiä itse.
Mä leikkaan kuule vanhuksena haisevat kynteni aivan itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annettiinko muuten Suomessa eläimille noita koronatappopiikkejä??
Kuitenkin muistan kuinka joku otti piikin ja koira kuoli sen jälkeen vaikkei sille annettu - tosi tutkittuja ja tehokkaita sekä vielä turvallisia :-)) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annettiinko muuten Suomessa eläimille noita koronatappopiikkejä??
Kuitenkin muistan kuinka joku otti piikin ja koira kuoli sen jälkeen vaikkei sille annettu - tosi tutkittuja ja tehokkaita sekä vielä turvallisia :-))Kuten sikarokotepiikkiä ei tutkittu kenellä se voi aiheuttaa narkolepsian ja kenellä ei.
- AnonyymiUUSI
Kuonola. Koirankynsien leikkaus + hionta 17 €
Näin vanhuksia kusetetaan ja vedätetään ihan sikana.89€- AnonyymiUUSI
Et varmasti menisi itse edes satasella leikkaamaan ? VAI?
- AnonyymiUUSI
sairaala maksut liian korkeat, lisänä kela-taxit huijjaa vanhuksia..
Tämä systeemi on täysin laho !- AnonyymiUUSI
Hyvä kommentti.
- AnonyymiUUSI
Joo ja lisää tuli piikeillä vaikka kymmeniä tuhansia kuoli, niin hoidettavia on nyt sairaalat täynnä ja rahapuoli kuralla kun rahat menee sodan jatkamisen kannattamiseen ja tappamiseen siellä vaihteeksi. Vanhuksistahan tuo tappaminen aloitettiin eikä enää lapsista koska kansa ei huomannut näin sitä kusetusta. Ennen ei onnistunut, mutta hyvin suunniteli ja onnistui.
Kallis on herran palvelus.☠️⚰️🪦💶
- AnonyymiUUSI
Missä näin on kerrottu? Kumma kun ei ole 110 vai onko se jo vanha hinta?
- AnonyymiUUSI
Kyse on jakojen hoidosta ja hoitajasta. Käykääpä opiskelemassa mitä tarkoittaa "diabeetikon jalat". Hyvä on jos kotiin autollaan tuleva hoitaja joutuu vain leikkaamaan vanhuksen kynnet.
- AnonyymiUUSI
VOI TEITÄ NS.UUSAVUTTOMIA....jos sulla pysyy FISKARSIT kädessä, niin ehdota ystävällesi,saisitko leikata hänen varpaankyntensä,vai pitäiskö partaa trimmailla...surullista,kun ns.kädentidot on kadoksissa.VOI TEITÄ REPPANOITA.
- AnonyymiUUSI
Leikataanko myös kynsisieniset varpaat?
- AnonyymiUUSI
NO NIIN....siis "kädentaidot",korjaan virheeni,kun olen jo 67-vuotias,niin sattuu ...mutta,FISKARSIT PYSYY KYLLÄ TASSUISSA...olipas söpö tuo ehdotus,rollaattorilla mustiiin ja mirriin kynnen leikkuuseen....ei ehkä totiset tollukat huumoria ymmärrä? Pitää nähdä vaivaa ja uskaltaa toimia,muutoin ei kynnetkään lyhene,ihan tiedoksi!
- AnonyymiUUSI
Mummoilta ja papoilta kaikki rahat vaan pois, vielä kun aikaa on.
Tuon vuoksi ei ainakaan kämppää kannata myydä, kuin vasta sitten kun aika jättää. - AnonyymiUUSI
Vanhempani olivat ennen kuolemaansa yksityisessä palvelutalossa ja leikkasin heidän tukkansa ja kyntensä kun kävin heitä katsomassa.
- AnonyymiUUSI
MAHTAVAA...SINULLA ON HUUMORINTAJUA!"muttiiiin ja milliiiiin".OLISPA SUN TYYPPISIÄ IHMISIÄ ENEMMÄN..."siis älä koskaan ikinä muutu..."OOT IHANA!
- AnonyymiUUSI
Minulla on psoriasis. Sukkien ja kenkien vaihdot toki onnistuu, rasvaus ja viilaus.
Jalkakylvyn jölkeen saan jopa leikkureilla palasia, teunat sitten taas viilataan.
Jalkojen hoitajalla käyn pari kertaa vuodessa. Kyllä siihen käyntiin aikaakin kuluu kolme varttia!
https://www.terveyskirjasto.fi/tju00081/psoriaatikon-jalkateran-alueen-hoito#s3
Onhan se hyvä, että osaamista löytyy ilmanmitään koulutusta!- AnonyymiUUSI
Mullakin on lievähkö ihopsori jonka kanssa pärjään kortisonivoiteella mutta nivelpsorini on ärhäkkä. Viimeksi se iski sorminiveeliini jotka onneksi rauhoittuivat kortisonipiikeillä. Sairastuin aikoinaan 19 vuotiaana ihopsoriin joka ilmeni päänahassa ja muutamaa vuotta myöhemmin nivelpsori iski alaselkääni ja varvasniveliin eli mulla oli tyypilliset nivelpsoriaatikon turvonneet makkaravarpaat ja kävely teki kipeää. Tuolloin reumalääkäreillä ei ollut osaamista nivelpsoriaasista eli sain vain tulehduskipulääkettä. Oikean jalan keskivarpaani keskinivel tulehtui niin pahasti että alkoi paksuuntumaan ja nousi niin pystyyn että kengässä varvas hiertyi verille ja lopulta se leikattiin mutta kirurgina oli vasta erikoistuva kirurgi joka ei uskaltanut sahata tarpeeksi luunivelkouhumaa pois mutta tyydyin kuitenkin leikkauksen tulokseen koska kenkä ei enää enää hiertänyt niin paljon kuin aiemmin.
- AnonyymiUUSI
Jos yrität vanhuksen paksuuntuneita sienikynsiä leikata kotona tylsillä keittiösakseilla, niin saatat rikkoa kynnen ja tulee vaan isompi harmitus.
- AnonyymiUUSI
Eikö semmoinen kulmahiomakone ois jolla lähtee !
- AnonyymiUUSI
Tuo nyt on tosi pieni kustannus siihen verrattuna mitä "koronarokotteilla" aiheutettiin suomalaisillekin - tuhansittain kuolleita ja satojatuhansia sairastuneita näitä nauttineilla herkkäuskoisille, eikö vaan? Media on vaiti ja lopetti plandemian Ukrainan sotaan siirtyen jotta unohdettaisiin - moni tosiaan unohti Suomessa - USA taas suorastaan ulvoo ja Robert J. Kennedyn olette varmaan huomanneet jo ottaneen ohjaksia tästä katastrofin loppukäsittelystä.
- AnonyymiUUSI
Vanhusten kynsienleikkuu ei olekkaan sellainen pikku kynsisaksilla napsuttelua. Vaatii aikaa ja kunnon välineet + steriilit . Pikku nirhauma voi olla kohtalokas ikäihmiselle jolla on erinlaisia sairauksia. Itse kyllä mukisematta maksan iäkkään äidin jalkahoidon joka sisältää pesun,kovettumien hoito,kynsien leikkuu,rasvaukset kevyt hieronnalla. Maksaa enemmän kuin tuon 89 euroa. Ei ole joka kk hoito kuitenkaan...
- AnonyymiUUSI
Oho. Hinnoissa eroa. Sama palvelu vain 50 €.
- AnonyymiUUSI
Vanhuksilla voi olla liikasarveistumista, jolloin kynnet pitää jyrsiä paksuuden takia. Palvelu maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894410
- 593599
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593233Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611