Miten mä olisin

Anonyymi-ap

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen. Syy siihen on epävarmuus siitä että hän ei halua lähentyä kanssani

57

3126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kylläpäs haluan lähentyä

• Anonyymi
      UUSI

Kyl sä asian keksit 🤗

• Anonyymi
      UUSI

Tekosyy…

• Anonyymi
        UUSI

Jopa sinulla tulee näitä ajatuksia taas mieleen palstaäijän loruista, josta voi tässä tapauksessa päätellä että näkyilevät useamminkin. Taidat vaan nauttia tästä purnaamisesta, koska yhdistät nämä humpuukit tiettyyn yksilöön

• Anonyymi
      UUSI

Mistä sä tiedät haluaako hän lähentyä kanssasi oletko itse sitä häneltä kysynyt vai oletatko vaan olettamuksista seuraa uleensä poikkeuksetta ongelmia toki kysyminenkään ei välttis hyödytä että toisen tapoihin kuuluu valehtelu omanedun nimissä

• Anonyymi
        UUSI

Joo niitäkin on.. Kierretään niin pirusti että ei tiedä onko kissa vai kala.

• Anonyymi
      UUSI

Mustalaiset perkele.Menkää töihin.

• Anonyymi
      UUSI

Miehen on ensin flirttailtava, ja vasta sen jälkeen kannattaa miehen suorittaa "lähestymistä", kun kaunotar on yhtynyt flirttailuun eli on rohkaissut miestä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kannata. Flirtti ei merkitse naiselle mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata. Flirtti ei merkitse naiselle mitään.

Mikä merkitsee, olisi kiva tietää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se että kohdataan ihmisenä jolle voi puhua, jonka ajatukset ja tarpeet huomioidaan eikä lokeroida heti ensalkuun joksikin ”flirtiksi” muiden miinojen rinnalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulle flirtti merkitsee, pienet kosketukset, silmiin katsominen ja hymyily.. 🫶 Erään kanssa me ollaan näitä kyllä hieman jo tehty mutta nyt ollaan ujopiimänä aina. Menee pupu pöksyyn ja pöksyt vaihtoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulle flirtti merkitsee, pienet kosketukset, silmiin katsominen ja hymyily.. 🫶 Erään kanssa me ollaan näitä kyllä hieman jo tehty mutta nyt ollaan ujopiimänä aina. Menee pupu pöksyyn ja pöksyt vaihtoon.

Eli siis lisäys. Tästä pitäs nyt edetä.. Ehkäpä tulla lähelle kun ollaan kahden. Katsoa silmiin ja ottaa kädestä kiinni. Kysyä sitten esim. "olisiko meillä juteltavaa?"
        /nainen Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis lisäys. Tästä pitäs nyt edetä.. Ehkäpä tulla lähelle kun ollaan kahden. Katsoa silmiin ja ottaa kädestä kiinni. Kysyä sitten esim. "olisiko meillä juteltavaa?"
        /nainen Sivusta

Nää on vaan siitä pahoja, että näistäkään ei voi aina päätellä miehenä mitään. Oon aikoinaan flirttaillut erään naisen kanssa paljonkin ja nainen myös itse oli flirteissä täysillä mukana, ml. ei säikähtänyt kosketuksia mitenkään ja oltiin tosi lähekkäin aina. Silti sitten antoi pakit kun numeroa kysyin. Make that make sense.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on palstaäijä aika suhteettomia arvioita siitä, miten nainen kokee tällaisen lirtin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suoraselkäisyys ja esim naisen kunnian, yksityisyyden sekä hengen ja terveyden puolustaminen. Miltä tämä kuulostaa sinusta?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nää on vaan siitä pahoja, että näistäkään ei voi aina päätellä miehenä mitään. Oon aikoinaan flirttaillut erään naisen kanssa paljonkin ja nainen myös itse oli flirteissä täysillä mukana, ml. ei säikähtänyt kosketuksia mitenkään ja oltiin tosi lähekkäin aina. Silti sitten antoi pakit kun numeroa kysyin. Make that make sense.

Noin tavallisesti käy kun mies alkaa osoittamaan hiirulaisen elkeitä. Kinkku oli siis jo pitkänäkin kärvistellyt kuumissaan kutsua hetekalle, mutta menit möhlimään koko jutun ottamalla valtavan harppauksen takapakkia numeroa kysymällä.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä näin päättelet? Onko hän antanut ymmärtää niin?

• Anonyymi
        UUSI

Joku draaman kaari näissä palstaäijän teksteissä om aina oltava. Voimia

• Anonyymi
      UUSI

Omassa "tilanteessani" en voi enää lähestyä häntä koska en enää halua rikkoa sydäntäni uudestaan, se on tosi kurja tunne josta kestää toipua aikansa. Suosittelen ottamaan silti rohkeasti selvää koska kaikesta oppii, oli se sitten kipua tai iloa joka tulee lopputuloksesta. Tsemppiä ja rohkeutta sinulle paljon, toivoo täältä joku tuntematon tsemppaaja👍🏻🙂🌠 Kun jotain tekee niin ei jää harmittamaan.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä silloinkin harmittaa, jos lopputulos ei ole se, mitä toivoi.

• Anonyymi
        UUSI

Rikkoiko kaivattusi sydämesi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se siitä, kaikki on nykyään okei ja olen sujut kaiken kanssa, elämä ei ole aina ruusuilla tanssimista vaan niitä vastoinkäymisiäkin tulee jotta elämä ei ole liian täydellistä 🫡

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluasitko sinä itse kuvitella itsesi tämän palstasedän proosan ns rikkojan asemaan vai kärtätkö jostain muista syystä tällaista negaa? Oli miten oli, tsemppiä

• Anonyymi
      UUSI

En suosittele mitään fyysistä lähestymistä, olet nainen taikka mies. En oikein osaa neuvoa muuta. Puheen tasolla eteenpäin, luulisin🤔

• Anonyymi
        UUSI

Niin, jos olet epävarma suhteesta, niin ei sitten mitään fyysistä. Mut jos hän antaa vihreää valoa, niin ehkä sitten vois viedä suhteen uudelle tasolle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, jos olet epävarma suhteesta, niin ei sitten mitään fyysistä. Mut jos hän antaa vihreää valoa, niin ehkä sitten vois viedä suhteen uudelle tasolle?

Totta, joissain kulttuureissa pelkkä kosketus saattaa tarkoittaa jo avioliittoon kutsua. 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, joissain kulttuureissa pelkkä kosketus saattaa tarkoittaa jo avioliittoon kutsua. 🤔

Joo ja suudelma poskelle olisikin sitten jo pakkoavioliitto 🫢

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä joskus leikin ajatuksella, et oltaisiin naimisissa. Millaista meidän elämä yhdessä olisikaan. Varmaan paljon läheisyyttä ja hellyyttä, niitä ainakin minä kaipaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten kun vihreää valoa on tullut niin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä joskus leikin ajatuksella, et oltaisiin naimisissa. Millaista meidän elämä yhdessä olisikaan. Varmaan paljon läheisyyttä ja hellyyttä, niitä ainakin minä kaipaan.

Mä oon just näin hölmö! 🫣

• Anonyymi
      UUSI

Voisitko moikata sanomalla hänen nimensä, tyyliin "moi Anna", ainakin itse ilahtuisin siitä. Älä yliajattele, ei sen tarvi olla mitään isoa, pienikin ele, joka kertoo, että huomioit, riittää. Riittäis mulle ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Varmasti imartelevaa sinulle, muuten turhaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti imartelevaa sinulle, muuten turhaa.

Ai pelkkä tervehdyskin imartelee nykyisin? 😊

• Anonyymi
        UUSI

Nyt mulla ois itseluottamus niin korkealla, et kehtaisin laittaa viestiä, mut jotenkin se aina unien jälkeen katoaa. Ttu.

• Anonyymi
      UUSI

Kumpa hän kädestäni kiinni. En enää vedä kättäni pois, enkä säikähdä muita.

• Anonyymi
        UUSI

Lupaat vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaat vaan.

Voimia tämän palstasedän monologin tulkkaamisen suhteen, toivottavasti löytyy taepeeksi rageiltavaa.

• Anonyymi
      UUSI

Samaa olen miettinyt erään minua nuoremman miehen suhteen.

• Anonyymi
      UUSI

Pitääkö minunkin tulla kylkeen kiinni jollain verukkeella? 😊

/nainen joku vain Sivusta täältä.

• Anonyymi
        UUSI

Etkö sä ole jo?

• Anonyymi
        UUSI

Ei vaan vastata mun viestiin, kun sen laitan, siten, et voidaan jatkaa keskustelua jossain muualla.

• Anonyymi
        UUSI

Pitäis. Tiedä vaikka olisit pian kainalossa vielä läheisimmissä merkeissä 😉

• Anonyymi
      UUSI

Minulle yleensä tulee jotakin sanottavaa mieleen, mutta hänen kohdallaan jähmetyn ja katson. Se ei tietenkään rohkaise. Mitä sanoisi, ei mitään ihmeellistä edes tarvitse, vain jotain, mihin toinen jatkaa. Ehkä hei-lappuni olisi huvittava yllätys.

• Anonyymi
        UUSI

Heh, hyvä idea HEI -lappu, pitääpä itekin kun noin kovasti jännittää ja eikä saa sanottua muuta kuin moi hiljaisella äänellä vaikka päässä pyöri kaikennäköisiä mitä olisi halunnut puhua. Mulla sama vika, mä jähmetyin joka kerta kun näen miehen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, hyvä idea HEI -lappu, pitääpä itekin kun noin kovasti jännittää ja eikä saa sanottua muuta kuin moi hiljaisella äänellä vaikka päässä pyöri kaikennäköisiä mitä olisi halunnut puhua. Mulla sama vika, mä jähmetyin joka kerta kun näen miehen.

Mistä haluaisit yleensä puhua kaivattusi kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkin jähmetyin kysymyksestäsi, huh huh! Varmaan aloittaisin että menikö viikonloppusi hyvin? Poimin sieltä jatkaakseni siitä. Jos ei löydy jatkamiseksi, sitten aloitan harrastuksesta, ja kysyn neuvoja liittyen tähän harrastukseen. Tottakai kuuntelija tyyppinä annan toisen ennemmin puhua kertoa ja lähden siihen mukaan mistä hän kiinnostunut. Kyselen myös sen mukaan kun opin toisesta jotain, kiinnostuksestaan. Toki kerron itsestäni kun havaitsen toisen olevan kiinnostunut minusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkin jähmetyin kysymyksestäsi, huh huh! Varmaan aloittaisin että menikö viikonloppusi hyvin? Poimin sieltä jatkaakseni siitä. Jos ei löydy jatkamiseksi, sitten aloitan harrastuksesta, ja kysyn neuvoja liittyen tähän harrastukseen. Tottakai kuuntelija tyyppinä annan toisen ennemmin puhua kertoa ja lähden siihen mukaan mistä hän kiinnostunut. Kyselen myös sen mukaan kun opin toisesta jotain, kiinnostuksestaan. Toki kerron itsestäni kun havaitsen toisen olevan kiinnostunut minusta.

Kun ihmiset kysyy mitä teit lomalla, niin mä jähmetyn. En kehtaa sanoa, et juu en mitään muuta kuin makasin. Varsinkin nolottaa sen jälkeen, jos se toinen on kertonut omista useista ulkomaanmatkoistaan ja muusta kaikesta, mitä on tehnyt lomalla. Jotenkin se on automaatio-oletus, et lomalla suhataan niin hemmetisti paikasta aa paikkaan bee ja sieltä ceen kautta deehen. Että sellainen kotona puuhailu tai lepäily tuntuu ihan mitättömältä.

En tiedä miksi kerroin tään, kai se tuli mieleen tosta jähmettymisestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä esimerkiksi ahdistun tämmösestä harrastus-kysymyksestä, kun ei oo juurikaan harrastuksiakaan tai tuntuu siinäkin, et pitäis olla joka päivälle jotakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ihmiset kysyy mitä teit lomalla, niin mä jähmetyn. En kehtaa sanoa, et juu en mitään muuta kuin makasin. Varsinkin nolottaa sen jälkeen, jos se toinen on kertonut omista useista ulkomaanmatkoistaan ja muusta kaikesta, mitä on tehnyt lomalla. Jotenkin se on automaatio-oletus, et lomalla suhataan niin hemmetisti paikasta aa paikkaan bee ja sieltä ceen kautta deehen. Että sellainen kotona puuhailu tai lepäily tuntuu ihan mitättömältä.

En tiedä miksi kerroin tään, kai se tuli mieleen tosta jähmettymisestä.

Hyvä juttu, että löytyy normaaleja, ei tarttis itekkään hikeentyä heh… mitä kertoa kun kohdallanikaan sitä lomamatkaa edes käynyt ulkomailla moniin vuosiin eikä tuolloin edes ollut suurempia. Jos reissuista voi vähän kertoa, niin missä ollut upeeta käydä täällä kotimaassa. Kaikki eivät ole samanlaisia ja siksi voi keskustelu joillakin jähmettyä, mutta ollaan ihmisiä kaikenlaisia ja emme tiedä etukäteen taustaa ym joten hyvä vaan on tutustua ja ehkä voi yllättää miten paljon yhteistä on toisen kanssa. Jopa kotona puuhailuista voi löytyä puheenaihe.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin palstasetä haluaisi keskustella mm suuresta itserakkaudestaan. Kuis sinulla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä esimerkiksi ahdistun tämmösestä harrastus-kysymyksestä, kun ei oo juurikaan harrastuksiakaan tai tuntuu siinäkin, et pitäis olla joka päivälle jotakin.

Ei ollut tarkoitus ahdistaa aiheella.
        Mun kaivattu kyllä harrastaa jotakin liikuntaa ja mulla sen puoleen.. muttei tietääkseni että jokapäivä pitäs olla.. silti se että jotain liikuntaan kiinnostusta on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin palstasetä haluaisi keskustella mm suuresta itserakkaudestaan. Kuis sinulla?

Avaatko hieman tarkemmin?

• Anonyymi
      UUSI

Paskaa torvesta suuhun kiinnostaisiko sellainen ja liukuhihnalta.

• Anonyymi
        UUSI

Onko tämä sinun oman elämäsi mediapelin hävinneen viimeinen sana viimeinkin koskien kaikkia palstaäijän ketjuja?

• Anonyymi
      UUSI

Pellehän sinä olet kuvittelet kaikkea sekä kiusaat ihan joka kerta onneksi mä en kiusaa ketään otan muut huomioon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      196
      8814
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5128
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4542
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      77
      4139
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      54
      3469
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3306
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3126
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2806
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2605
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2561
    Aihe