nainen…tiedoksi. 😥❤️
-M-
Haluan huomiota sulta
43
2571
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
millasta
- AnonyymiUUSI
Kaikenlaista. Ehkä eniten juttuseuraa ja hymyjä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista. Ehkä eniten juttuseuraa ja hymyjä
aika pahan pistit
- AnonyymiUUSI
Kenelle naiselle 🥰
- AnonyymiUUSI
T naiselle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T naiselle
Tee selkeä aloite niin eiköhän tuota huomiota ala tippumaan 😉
- AnonyymiUUSI
Söpö ❤️
- AnonyymiUUSI
❤️olis kiva söpöstellä sinun kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️olis kiva söpöstellä sinun kanssa
Olis, mutta en ole T nainen.
- AnonyymiUUSI
Niin sä palstasetä haluat miehiltäkin.
- AnonyymiUUSI
Ei kiitos
- AnonyymiUUSI
Älä jaksa enää jauhaa samaa...nyt on kesä,mene rannalle ladyja katteleen.
- AnonyymiUUSI
Ohi. Olisin huomannut, jos hän ♥️haluaisi.
- AnonyymiUUSI
Missä voisit tätä huomiota häneltä saaha? Tapaatteko säännöllisesti?
- AnonyymiUUSI
En tiedä itsekään, somessa varmaan
- AnonyymiUUSI
Nojoo, välillä innostun. Otan taas kylmän suihkun ja hiukan rajotan näitä puheita, ettei mee ihan levottomaksi.
- AnonyymiUUSI
Tiedän yhden miehen, joka kaipaa huomiota ja olen yrittänyt sitä hänelle myös antaa ja niin aion tehdä jatkossakin.
- AnonyymiUUSI
Täällä ilmeisesti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ilmeisesti?
Ei vaan ihan livenä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ilmeisesti?
Sitä naisena esiintyvä tarjoaa TÄÄLLÄ ihan noko, palstatodellisuuteen jumittunut
- AnonyymiUUSI
Kyllä sitä huomiota on tulossa, maltahan tok vielä huomiseen 👽
- AnonyymiUUSI
Yritän seuraavalla kerralla, mussukka 💚😍💕💌
- AnonyymiUUSI
Hän saa huomiota minulta heti, kun tavataan.
- AnonyymiUUSI
Nimimerkki ei juuri kerro aloittajan sukupuolesta, mutta tällain äitienpäivänä miesten on turha ruikuttaa huomiota naisilta.
- AnonyymiUUSI
Millaista huomiota haluat?
- AnonyymiUUSI
I will give to him so much love . Passion between us is very strong and I miss him like crazy. 💫🥲
- AnonyymiUUSI
Niin varmaan juu....
M kyllä varmaan ottaa yhteyttä jos haluaa yhtään mitään Teeltä.
Tuskinpa täällä enää on. - AnonyymiUUSI
Ok , 👌🫦...Lol..TV. T
- AnonyymiUUSI
LOL to you💜
- AnonyymiUUSI
No saitko?
- AnonyymiUUSI
Kyllä roiskasin. 😂
- AnonyymiUUSI
🐛🌷🌾🥀🌹🌻🍓🍒🥑🥦🫑🥒
- AnonyymiUUSI
Tiedoksi, Anna itse ensin!!
Loukkasit....... - AnonyymiUUSI
Tiedän jo katsomattakin miten olet. Riko kaavojasi niin huomioni on taattu.
- AnonyymiUUSI
En halua jatkaa narsistisen huomiontarpeesi ruokkkimista enää yhtään pidempään. Kaikki nuo pelisi vain jotta saisit ihailua osaksesi.
- AnonyymiUUSI
Olen aivan liian itsekeskeinen suodakseni jakamatonta huomiota. Jos haluat sitä olen kertakaikkiaan väärää tyyppiä. En huomaa hyljeksiväni koska en itsekään tarvitse kaikenkattavaa läsnäoloa. Se tekee oloni jopa hieman vaivautuneeksi.
- AnonyymiUUSI
Huomiota saat irl jos haluat.
Se on puolin ja toisin, tai sit ei mitenkään enää.
Valitse ite, hyvin pian. - AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat huomiolla, etkö tunne läheisyyttä välillämme.
- AnonyymiUUSI
Tunnet itsesi laiminlyödyksi. Haluat paistatella huomioni valossa jotta voisit sokaista minut loistollasi. En tiedä haluanko tuota.
- AnonyymiUUSI
Paljon on vaadittu ihoni alle menneeltä kun jokainen vihjekin hänestä jo koettelee. Ei minun tehtäväkseni voi sysätä etsiä siltaa viemään eteenpäin siitä missä kerran tapasimme olla ja missä olemme nyt. Ihailuniko olisi antamassa lupaa johonkin, ja viettely sitten palvelemassa suurempaa hyvää. Minulla on tehtäväni tässä maailmassa imeä itseeni kaikkea mutta myös paeta tuota samaa.
- AnonyymiUUSI
minä törmään aina tuohon juttuun, että kun tytöt eivät oikein itsekään tiedäm inkälainen olisi joku hauska juttu, pelinäkin, nooh
vien tuon idean kaupungin tytöille esittelyyn siism missä voisi yhdistellä kuva ja tunne-juttuja sellainen joku - AnonyymiUUSI
Haleja ja moi!
En tiiä mitä huomioo haluisit ja miks ees enää.
-t- - AnonyymiUUSI
olen DOOTTI, hengenvaarallinen idiootti... jooh jos luit mitä kiejoitin minkälainen peli-ideani, aiia yhdistellä EI emoji-juttuja tai niitäkin.
esim. pojillekin pitää yhdistää joku RPG johonkin Dukenukem kuvaan,ja sitten vaativampaa tyttöjen puoli mihin yhdistää tunteita kuviin... niin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1998848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265178- 534561
- 824223
- 543479
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583158Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571