Oi, ihana! Ellen Jokikunnas vietti ensimmäistä äitienpäiväänsä, ja mukana oli Ralph-poika ja Jari-puoliso.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ellen-jokikunnas-paljasti-mita-sai-ralph-pojalta-aitienpaivalahjaksi-kaansi-sydamen-ympari?s24
Ellen Jokikunnas paljasti, mitä sai Ralph-pojalta äitienpäivälahjaksi: "Käänsi sydämen ympäri..."

27
1251
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tätäkin tyrkkyä vaivaa, kun pitää sitä kaupasta tilattua muksuaan esitellä jatkuvasti, kuin jotain palkinto-käsilaukkua ? Kukaan muu ns " julkku" jolla samanlainen "temu" ei ole näin räikeästi syyllistynyt samaan. Vaikka toimittelijat kuinka haluaisivat tehdä hänestä juttuja niin ei vaan pysty jättämään kakaraansa oman narsisiminsa ulkopuolelle, ei ihme että Jone Nikula häneen aikoinaan kyllästyi.
- Anonyymi
Samaa mieltä, täysin turha koko muija
- Anonyymi
Kylläpä kirjoitat rumasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä kirjoitat rumasti.
Päinvastoin, tuossa kirjoituksessahan ei ole yhtään rumaa sanaa.
- Anonyymi
Ilkeys on näköjään joillekin ilo. Ei tuolla katkeruudella varmaankaan kovin kevyt ole kulkea. Ihana Ellen ja perhe.
- Anonyymi
Kuka hään on..???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- Anonyymi
Hyvin kirjoittaa lajitoveri.Kiitos sinulle.
- Anonyymi
Toi on niin Elleniä...ihanaa some elämää esitellään koko Suomen kansalle. Tässä kohtaa sopii Leinon teksti, joll' onni on, se onnen kätkeköön.
Uskon että todella ihania ja myös vähemmän ihania hetkiä on taas kodeissa vietetty, mutta tuo somettelu lapsen ollessa kyseessä ihmetyttää. - Anonyymi
Niin ihana ensimmäinen äitinpäivä....voi isä rakas näitä meidän kiiltokuvaihmisiä.
Mihin ne pitäis viedä kazvamaan aikuiseksi en keksi. - Anonyymi
Ihana, aito Ellen ja oikeesti rakastuneet miehensä Jarin kanssa. He on todella hyvät vanhemmat ja ansaitsevat kaiken onnen. Kadehtijat tukehtukoot omaan myrkkyynsö. Heitä ei kukaan rakasta. Eikä ikinä saa sitä mitä Ellenillä on. ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Juuri näin. Ovat oikeesti onnellisia ja löytäneet sielunkumppaninsa. Ei olla kateellisia koska se syö meidän onnea!
- Anonyymi
Mä seurannut Ellenin ohjelmaa Italiasta. Ja jäin koukkuun. Onnellisia ihmisiä on kiva seurata.
- Anonyymi
Ohjelma tuo meille unelmointia ja se on hyvä se!
- Anonyymi
Joo toi ilkee kommentoija itse lapseton tai lapsi otettu huostaan. Katkera ja mieleltään epävakaa. Ehkä lähiöpubin vakkari muija Se rumin.
- Anonyymi
Anonyymi 14.32 katkeruus on tosi pahaa
kadehtii kaikkia joilla on onnee ja rahaa.
Kortsun isälleen oisin halunnut antaa,
ei meidän tällästä riesaa tarvis kantaa.
Palvelus kaikille tee huuda auttakaa mua,
ettei menestyneet ahista sua.- Anonyymi
Huokaus ....saisimpa minäkin ralfin aaziasta ja homepurkutalon mafiozoilta, lisää huokaisia ja unelmointia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huokaus ....saisimpa minäkin ralfin aaziasta ja homepurkutalon mafiozoilta, lisää huokaisia ja unelmointia !
Joo ja ruokkoamattoman ukon kenellä likainen sekainen tukka roikkuu ja rajaamaton epäsiisti parta. Aina kovin epäsiistin näköinen. Melkoinen saalis!
- Anonyymi
Ihania ihmisiä
Ohjelmaa on hauska seurata. Kaikkea hyvää heille. - Anonyymi
Ei vois vähempää kiinnostaa kun joku Ellen Jokikunnas. Aivan sama mitä tekee ja missä tekee ja mitä saa lahjaksi.
- Anonyymi
Ellenin Italian talo on ihana ❤️ Ja hänellä on kyllä ollut onnea aviomiehen kanssa. Tosi match. ❤️❤️ Ihana pariskunta ja nyt myös lapsi.
- Anonyymi
ELLEN on äitienpäivä sä todellakin ansainnut. Ja toivon lisää tv ohjelmia heidän elämästä.
- Anonyymi
kammo nainen kuka kestää !
äitiydestä ei hajuakaan voi surkeutta. - Anonyymi
Säälittää lapsi, kun juuriltaan kiskotaan sen takia, että nämä saavat olla vanhempia. Itsekästä touhua.
- Anonyymi
Ämmä on totaalisen itsekeskeinen "minä-minä" tyyppi, miettikääpä olisiko hän , vain muutama vuosi sitten, ennen somen mahdollistamia kanavia ottanutitsestään ja lapsestaan jatkuvasti polaroid kameralla kuvia ja kirjoitellut A4 papereille päivän tekemisistään , kipittänyt kirjastoon tulostamaan niitä ja sitten liimaillut näitä ulostuloja sähkökaappeihin, ovenpieliin ja puhelinpylväisiin , että kattokaa kaikki miten mulla tänään menee ?
- Anonyymi
Kun ostaa itselleen kouluikäisen muksun, ns "valmiin paketin" ja säästyy kaikelta vauva ja taaperoiän vaikeuksilta , tarhaanvienti kiukuista yms , niin ei silti tajua pitää someaan kiinni ja matalampaa profiilia vaan hehkuttaa äitiyttään ja kuvittelee olevansa samalla viivalla kaikkien luonnollisesti synnyttäneiden ja siitä asti kasvattaneiden äitien kanssa . Markkinoikoon itseään, mutta jättäis sen kakaran nyt piiloon kunnes se on täysi ikäinen.
- Anonyymi
Rahastaa näillä jutuillaan.
- Anonyymi
Kun kertoo itse niin ei pyöri papa- eikä mamarazzit ympärillä. Saa massit omaan pussiin eikä mene numberlehden salakuvaajalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238