Jos sinne joudun, niin mitä pitää ottaa mukaan ja muutenkin? Niin saako oman huoneen ja kuinka pian pääsen lomalle. Armeijassa pääsi lomalle kolme viikon päästä , mutta en saanut olla siellä vaikka olisin ollut kesään asti halunnut olla vaikka pidempää. Jos paljon lunta sataa vielä voisin lumitöitä ainakin tehdä. Oli muuta mutta mikä se nyt oli kun unohdin.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tutustu:
https://www.rikosseuraamus.fi/material/collections/20211102123728/7UW2uIlC5/Kylmakosken_vankilan_tulo-opas_2020.pdf
Lomalle pääset kun olet esim. 5 vuoden tuomiosta istut 1/2 eli 30 kuukautta. Siitä 2/3 eli pääset lomille 20 kuukauden päästä. Edellyttää puhdasta kusinäytettä ja moitteetonta käytöstä. Loma oikeus ei ole kuitenkaan varma, yleensä kivitalosta pääsee vain osa lomille kun taas avotalosta pääsee kaikki, jos haluavat.
Muistettava, että kongin kingi kivitalossa vaatii, että tuot hivakan lomilta tullessa. Siksi moni ei halua edes lähteä lomille...- Anonyymi
Ei ole noin yksioikoista mikään. Kylmäkoskelta lomat pyörii paremmin kuin tiukemmista laitoksista. Riippuu omasta toiminnasta, tuomion pituudesta ja sattumasta silti jonkin verran. Jos olet asiallinen tyyppi ja et käytä kamaa, ei kukaan pakota mitään tuomaan, kun et itse sellaiseen halua. Tai näin yleisesti ottaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin yksioikoista mikään. Kylmäkoskelta lomat pyörii paremmin kuin tiukemmista laitoksista. Riippuu omasta toiminnasta, tuomion pituudesta ja sattumasta silti jonkin verran. Jos olet asiallinen tyyppi ja et käytä kamaa, ei kukaan pakota mitään tuomaan, kun et itse sellaiseen halua. Tai näin yleisesti ottaen.
2002 ainakin piti tuoda (ei kylmäkoski) sanottiin, et muijalles voi tapahtua jotain.. jäin kiinni kun hivakka aiheutti persiissä jonkun tulehduksen ja verta tuli housuihin. Kiitos vartioille pelasti henkeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2002 ainakin piti tuoda (ei kylmäkoski) sanottiin, et muijalles voi tapahtua jotain.. jäin kiinni kun hivakka aiheutti persiissä jonkun tulehduksen ja verta tuli housuihin. Kiitos vartioille pelasti henkeni.
Kun laitat hivakkaa, älä unohda tummelia ja laita naru hivakkaan, helppo poistaa, käytä nailon narua !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37798Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622