Minä ja minun luottoni, siis Minäääää.... Vaihteen vuoksi 24/7 ennen perjantaikossua.

Anonyymi-ap

Luottokorteista sen verran, ettei ne maksa mitään käyttämättömänä ja käyttäessä saa pisteitä jotka tuo tuloja.

Lisäksi ne toimii vakuutuksena ostokselle, jos ostettua tavaraa ei tulekaan tai vaikkapa lento on peruutettu, saat rahat välittömästi takaisin. Voit tehdä isonkin ostoksen huoletta.

Tämä ei tietenkään koske Saarilerppaa, koska tälle ei koskaan myönnettäisi luottokorttia eikä hänellä koskaan ole varaa tehdä suuria ostoksia.

Kuukausikorkoa ei myöskään luottokorteissa ole, kun maksat ostoksen heti pois luottopuolelta.

Arvioisin että tienaan luottokorteilla muutaman sata euroa vuodessa sen lisäksi että ne toimii vakuutena ja merkkinä siitä että tämä asiakas on luottokelpoinen.

On takuuvarma persaukisen ja luottokelvottoman merkki, jos luottokortteja ei ole. Raha-asiat on silloin hoidettu ihan miten sattuu.

Minulla on sellainen luotto Suomessa, että saisi noin neljän miljoonan euron lainan yhdellä puhelinsoitolla, jos tarvisin. En tarvitse.

2010

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Wautsi .... yhdellä puhelinsoitolla ..... no nyt ollaan tekemisissä oikein alan miehen kanssa .... PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176701651

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Niin, kerroin minun luottokorteista koska kysyit minun luottokorteista ja en voi kertoa sinun luottokorteista koska sinulla ei ole luottokortteja.

      Oikaisin samalla paskapuheesi 25% kuukausikorosta. Kenelläkään ei ole sellaista korkoa missään kortissa, pönttö.

      Nyt sinä sitten ihmettelet MINUN luottokortteja, tietenkin, koska sinulla ei ole luottoa, rahaa eikä luottokortteja. Amen.

      2010

      • Anonyymi

        Huhhuh ja heijaa en tiennytkään enkä oikeastaan vieläkään tiedä miksi täytyy olla useampi luottokortti, ja aivan uutena tietona että luottokortin käyttäminen tuo tuloja.

        Jos tuo tuloja niin tulojahan voisi kartuttaa kun hankkii aivan hurjan monta luottokorttia ja vinguttaa niitä päivät läpeensä saaden pisteitä ja tuloja.


    • Anonyymi

      Petteri aivan varmaan on että jokainen muovikortti, mitä taskussasi on, on vuosimaksu, kuukausimaksu sekä korot jotka juoksevat ostoksistasi, ja se korko näytti olevan kasikornilla joka korttia täällä pullistelit 16-25% vuosi tasolla, sanoisin että aika kallista rahaa... pidähän poika varasi ettet putoa niiltä sinun mielikuvitus marmoriportailta, katuojaan, tuostakin on moni noussut sinä et koskaan.

      • Anonyymi

        Tuli tuossa aamusella lausahdettua että kuumakallella tulossa paniikkipäivä ja nyt se on alkanut.

        Joo ollaan kateellisia luottokorteille, mutta mille muulle .... oisko talopaketti ok?

        Toisaalta eikös suomessa ole alkanut keinottelijoille uusi aikakausi kun luottotiedot puhdistuu pienellä viiveellä maksujen suoritusten jälkeen, joten lainaa kaverilta puhdistustoimenpiteeseen ja taasen sen jälkeen uutta putkeen harkiten ja paljon.
        Siis yhdellä puhelinsoitolla kuten Tyttö totesi.

        $


      • Anonyymi

        Nordea Mastercardini ehdot:

        -Pääkortista veloitetaan 60 euron vuosimaksu. 
        -Saat kaikille luottokortilla tekemillesi ostoksille keskimäärin 30 päivää korotonta maksuaikaa.
        -Saat kaksi maksuvapaata kuukautta kalenterivuodessa.

        Eli korko nolla euroa kuussa.

        Kasikorn Platinum korttini ehdot:

        -Jokainen 25 bahtia, joka on käytetty tavaroiden ja palveluiden ostoon sekä kotimaassa että ulkomailla, on oikeutettu yhteen K-pisteeseen, paitsi kuluihin Euroopan talousalueella (ETA) sijaitsevissa rekisteröidyissä kauppiaissa*
        -30 päivän koroton maksuaika

        Eli kuluina ainoastaan vuosikulut. Lisäksi ilmainen pääsy Suvarnabhumin business- loungeen maksaessa lennon Platinum- kortilla.

        Nordean kortti on kytketty Finnair plus- korttiin.

        Finnair Plus Mastercard on oiva luottokortti Finnair Plus -jäsenelle
        Finnair Plus Mastercard on Finnair Plus -jäsenen ykköskortti. Saat kaksi Finnair Plus -pistettä jokaisesta käyttämästäsi eurosta, kun maksat kortin maksuaika- ja luotto-ominaisuudella.
        Finnair Plus Mastercardin avulla saat Finnair Plus -pisteiden lisäksi myös maksuaikaa, vararahaston ja vakuutusturvaa.  

        Jos lennän vaikkapa kaksi kertaa vuodessa ja olen ostanut luottokortilla vaikkapa 10 tuhannella eurolla mitä vaan, joka viides lentoni on busineksessa ilmainen.

        Jään siis voitolle sitä enemmän mitä enemmän kulutan.

        Ja näin on Pasanen taas taputeltu tatamiin, tällä kertaa luottokorteista, jotka tuntuu kovasti harmittavan. Harmittaahan se kun saldosi on muutama euro eikä luottoa ole,

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordea Mastercardini ehdot:

        -Pääkortista veloitetaan 60 euron vuosimaksu. 
        -Saat kaikille luottokortilla tekemillesi ostoksille keskimäärin 30 päivää korotonta maksuaikaa.
        -Saat kaksi maksuvapaata kuukautta kalenterivuodessa.

        Eli korko nolla euroa kuussa.

        Kasikorn Platinum korttini ehdot:

        -Jokainen 25 bahtia, joka on käytetty tavaroiden ja palveluiden ostoon sekä kotimaassa että ulkomailla, on oikeutettu yhteen K-pisteeseen, paitsi kuluihin Euroopan talousalueella (ETA) sijaitsevissa rekisteröidyissä kauppiaissa*
        -30 päivän koroton maksuaika

        Eli kuluina ainoastaan vuosikulut. Lisäksi ilmainen pääsy Suvarnabhumin business- loungeen maksaessa lennon Platinum- kortilla.

        Nordean kortti on kytketty Finnair plus- korttiin.

        Finnair Plus Mastercard on oiva luottokortti Finnair Plus -jäsenelle
        Finnair Plus Mastercard on Finnair Plus -jäsenen ykköskortti. Saat kaksi Finnair Plus -pistettä jokaisesta käyttämästäsi eurosta, kun maksat kortin maksuaika- ja luotto-ominaisuudella.
        Finnair Plus Mastercardin avulla saat Finnair Plus -pisteiden lisäksi myös maksuaikaa, vararahaston ja vakuutusturvaa.  

        Jos lennän vaikkapa kaksi kertaa vuodessa ja olen ostanut luottokortilla vaikkapa 10 tuhannella eurolla mitä vaan, joka viides lentoni on busineksessa ilmainen.

        Jään siis voitolle sitä enemmän mitä enemmän kulutan.

        Ja näin on Pasanen taas taputeltu tatamiin, tällä kertaa luottokorteista, jotka tuntuu kovasti harmittavan. Harmittaahan se kun saldosi on muutama euro eikä luottoa ole,

        2010

        Ei sinusta saa rikasta millään, ei siis millään kehuskelet noilla muovinkappaleilla, yhtään korttimaksua ei mene eteenpäin ellei joku siitä välistä maksa korttiyhtiölle, thaimaassa on vielä sellainen tapa kun maksat kortilla myyjä lisää kauppasummaan 4-6%,tämä ei suomessa onnistu, mutta täällä varsin useasti, meneppäs poika chinatowniin kultaostoksille, ja yritä maksaa kortilla... ei onnistu ilman lisäveloitusta lainkaan.

        K-pisteitä, ja paljonko on yksi k-piste, bahtin ?, saman alennuksen saat varmasti mistä kaupasta tahansa kun maksat käteisellä...

        Kortissa on se hyvä puoli että niissä on yleensä vakuutus kun ostat jotain saat vakuutuksen että tavara tulee, jos ei tule saat rahasi vakuutuksesta takaisin, tosin vasta kuukausien päästä, toinen iso etu niissä on ne suojaavat konkurssilta, siis ei sinun konkurssilta, vaan myyjän jos ostat finnairin lentolipun ja se menee konkkaan pesästä on vaikea saada rahansa takaisin mutta korttiyhtiön vakuutusyhtiö korvaa tämänkin sekin kestää pitkään jopa vuosia mutta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordea Mastercardini ehdot:

        -Pääkortista veloitetaan 60 euron vuosimaksu. 
        -Saat kaikille luottokortilla tekemillesi ostoksille keskimäärin 30 päivää korotonta maksuaikaa.
        -Saat kaksi maksuvapaata kuukautta kalenterivuodessa.

        Eli korko nolla euroa kuussa.

        Kasikorn Platinum korttini ehdot:

        -Jokainen 25 bahtia, joka on käytetty tavaroiden ja palveluiden ostoon sekä kotimaassa että ulkomailla, on oikeutettu yhteen K-pisteeseen, paitsi kuluihin Euroopan talousalueella (ETA) sijaitsevissa rekisteröidyissä kauppiaissa*
        -30 päivän koroton maksuaika

        Eli kuluina ainoastaan vuosikulut. Lisäksi ilmainen pääsy Suvarnabhumin business- loungeen maksaessa lennon Platinum- kortilla.

        Nordean kortti on kytketty Finnair plus- korttiin.

        Finnair Plus Mastercard on oiva luottokortti Finnair Plus -jäsenelle
        Finnair Plus Mastercard on Finnair Plus -jäsenen ykköskortti. Saat kaksi Finnair Plus -pistettä jokaisesta käyttämästäsi eurosta, kun maksat kortin maksuaika- ja luotto-ominaisuudella.
        Finnair Plus Mastercardin avulla saat Finnair Plus -pisteiden lisäksi myös maksuaikaa, vararahaston ja vakuutusturvaa.  

        Jos lennän vaikkapa kaksi kertaa vuodessa ja olen ostanut luottokortilla vaikkapa 10 tuhannella eurolla mitä vaan, joka viides lentoni on busineksessa ilmainen.

        Jään siis voitolle sitä enemmän mitä enemmän kulutan.

        Ja näin on Pasanen taas taputeltu tatamiin, tällä kertaa luottokorteista, jotka tuntuu kovasti harmittavan. Harmittaahan se kun saldosi on muutama euro eikä luottoa ole,

        2010

        Näinhän se on ollut jo ainakin 15 vuotta että luottokunnat antaa korotonta maksuaikaa luotto-osuudelle sen kuukauden verran ja kun laittaa niin että luottokorttilasku veloitetaan vaikka jokaisen kuukauden eka päivä pois, niin koko vuonna ei mene senttiäkään korkoa.
        Pasanen kuvittelee että luottokortti tarkoittaa sitä että maksamaton luottoraja on koko ajan tapissaan. Ei luottokorttia siten käytetä että vedetään se tappiin ja jätetään maksamatta. Halvemmaksi tulisi hakea lainaa. Parasta luottokortissa on ostoturva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinusta saa rikasta millään, ei siis millään kehuskelet noilla muovinkappaleilla, yhtään korttimaksua ei mene eteenpäin ellei joku siitä välistä maksa korttiyhtiölle, thaimaassa on vielä sellainen tapa kun maksat kortilla myyjä lisää kauppasummaan 4-6%,tämä ei suomessa onnistu, mutta täällä varsin useasti, meneppäs poika chinatowniin kultaostoksille, ja yritä maksaa kortilla... ei onnistu ilman lisäveloitusta lainkaan.

        K-pisteitä, ja paljonko on yksi k-piste, bahtin ?, saman alennuksen saat varmasti mistä kaupasta tahansa kun maksat käteisellä...

        Kortissa on se hyvä puoli että niissä on yleensä vakuutus kun ostat jotain saat vakuutuksen että tavara tulee, jos ei tule saat rahasi vakuutuksesta takaisin, tosin vasta kuukausien päästä, toinen iso etu niissä on ne suojaavat konkurssilta, siis ei sinun konkurssilta, vaan myyjän jos ostat finnairin lentolipun ja se menee konkkaan pesästä on vaikea saada rahansa takaisin mutta korttiyhtiön vakuutusyhtiö korvaa tämänkin sekin kestää pitkään jopa vuosia mutta kuitenkin.

        Olennaista tässä on se että kun sinulla on paljon kortteja olet vain korttipeluri, se joka johtaa tuohon ulosottoon päätyvään peliin, minulla yksi kaveri harrasti tuota jo 90 luvulla, kun tajusi että kortteja voi saada useita 10 vuotta hän keräsi saldoa, sitten korttitalo romahti, tosin kaveri pääsi vuonna 2010 velkajärjestelyyn nolla ohjelmalla, en tiedä onko nyt uudelleen aloittanut korttipelin...
        Sinut tässä on laitettu tatamiin oikein kunnolla, sinulla on niin paljon talouteen liittyviä ongelmat että oksat pois, olen pari tuntia poissa koneelta, käyn hakemassa ruokaa rekkamiesten ruokapaikasta, ja ostamassa kahvia läheisestä kaupasta, joten palaillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olennaista tässä on se että kun sinulla on paljon kortteja olet vain korttipeluri, se joka johtaa tuohon ulosottoon päätyvään peliin, minulla yksi kaveri harrasti tuota jo 90 luvulla, kun tajusi että kortteja voi saada useita 10 vuotta hän keräsi saldoa, sitten korttitalo romahti, tosin kaveri pääsi vuonna 2010 velkajärjestelyyn nolla ohjelmalla, en tiedä onko nyt uudelleen aloittanut korttipelin...
        Sinut tässä on laitettu tatamiin oikein kunnolla, sinulla on niin paljon talouteen liittyviä ongelmat että oksat pois, olen pari tuntia poissa koneelta, käyn hakemassa ruokaa rekkamiesten ruokapaikasta, ja ostamassa kahvia läheisestä kaupasta, joten palaillaan.

        Ethän sinä nyt kahta tuntia voi pois olla!! Eihän sitä tiedä mitä tänne nirjoitetaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olennaista tässä on se että kun sinulla on paljon kortteja olet vain korttipeluri, se joka johtaa tuohon ulosottoon päätyvään peliin, minulla yksi kaveri harrasti tuota jo 90 luvulla, kun tajusi että kortteja voi saada useita 10 vuotta hän keräsi saldoa, sitten korttitalo romahti, tosin kaveri pääsi vuonna 2010 velkajärjestelyyn nolla ohjelmalla, en tiedä onko nyt uudelleen aloittanut korttipelin...
        Sinut tässä on laitettu tatamiin oikein kunnolla, sinulla on niin paljon talouteen liittyviä ongelmat että oksat pois, olen pari tuntia poissa koneelta, käyn hakemassa ruokaa rekkamiesten ruokapaikasta, ja ostamassa kahvia läheisestä kaupasta, joten palaillaan.

        Aina sinulla on yksi kaveri joka asiaan varoittavana esimerkkinä jota käytät sitten koskemaan koko maailman kaikkia 8 miljardia ihmistä.

        Yksinkertainen totuus tässä asiassa on se, että fiksut, varakkaat ja luottokelpoiset ihmiset omistavat ja käyttävät luottokortteja kaikkialla maailmassa ja kun niitä käyttää oikein, niillä säästää rahaa.

        Kun käteistä on paljon, se pitää ilman muuta hajauttaa mahdollisimman paljon eri pankkeihin ja eri yhtiöihin.

        Sijoittamisessa tärkeintä on hajauttaminen. Ei kaikkia munia samaan koriin. Siksi minulla on hajautettuna nyt massit useaan paikkaan. Kolmeen maahan käteisenä, kultaan sekä Suomessa että Thaimaassa ja asunto-osakeyhtiöön Suomessa.

        Siihen päälle on vielä vapaaehtoinen sijoituspohjainen eläke, jota alan saamaan ensi kesänä. Siihen päälle on vielä talo Thaimaassa ja kohtuullisenj arvokas kesämökki Suomessa.

        Minun rahoistani sinun ei tarvitse olla huolissaan. Pärjäisin loppuelämäni Thaimaassa pelkästään kassakaappini sisällöllä. En ole kaverisi 90- luvulta, tollopunkero.

        Köyhien läskien vinkumista on aina kiva kuunnella, silloin tietää saavuttaneensa jotakin.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olennaista tässä on se että kun sinulla on paljon kortteja olet vain korttipeluri, se joka johtaa tuohon ulosottoon päätyvään peliin, minulla yksi kaveri harrasti tuota jo 90 luvulla, kun tajusi että kortteja voi saada useita 10 vuotta hän keräsi saldoa, sitten korttitalo romahti, tosin kaveri pääsi vuonna 2010 velkajärjestelyyn nolla ohjelmalla, en tiedä onko nyt uudelleen aloittanut korttipelin...
        Sinut tässä on laitettu tatamiin oikein kunnolla, sinulla on niin paljon talouteen liittyviä ongelmat että oksat pois, olen pari tuntia poissa koneelta, käyn hakemassa ruokaa rekkamiesten ruokapaikasta, ja ostamassa kahvia läheisestä kaupasta, joten palaillaan.

        Yllätys yllätys myös sensei on samaan aikaan hakemassa ruokaa ja kahvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina sinulla on yksi kaveri joka asiaan varoittavana esimerkkinä jota käytät sitten koskemaan koko maailman kaikkia 8 miljardia ihmistä.

        Yksinkertainen totuus tässä asiassa on se, että fiksut, varakkaat ja luottokelpoiset ihmiset omistavat ja käyttävät luottokortteja kaikkialla maailmassa ja kun niitä käyttää oikein, niillä säästää rahaa.

        Kun käteistä on paljon, se pitää ilman muuta hajauttaa mahdollisimman paljon eri pankkeihin ja eri yhtiöihin.

        Sijoittamisessa tärkeintä on hajauttaminen. Ei kaikkia munia samaan koriin. Siksi minulla on hajautettuna nyt massit useaan paikkaan. Kolmeen maahan käteisenä, kultaan sekä Suomessa että Thaimaassa ja asunto-osakeyhtiöön Suomessa.

        Siihen päälle on vielä vapaaehtoinen sijoituspohjainen eläke, jota alan saamaan ensi kesänä. Siihen päälle on vielä talo Thaimaassa ja kohtuullisenj arvokas kesämökki Suomessa.

        Minun rahoistani sinun ei tarvitse olla huolissaan. Pärjäisin loppuelämäni Thaimaassa pelkästään kassakaappini sisällöllä. En ole kaverisi 90- luvulta, tollopunkero.

        Köyhien läskien vinkumista on aina kiva kuunnella, silloin tietää saavuttaneensa jotakin.

        2010

        Niinkö minä annan sinulle takaisin vain omia juttujasi, mieti itse mitä kirjoitat, minulle on aivan sama mitä sinulla on tai ei ole se ei ole minun ongelma, se on lähinnä sinun ongelma.

        Mutta jutuissasi on niin paljon ilmaan että oksat pois, kuin vain voi olla, kaverini 90 luvulta ei ole mikään varoittava esimerkki mistään, sinä olet.


    • Anonyymi

      Älä viitsi puhua pehmoisia. Sinulla ei ole .eikä koskaan tule olemaan luottokortti. Kela ei nääs myönnä asiakkailleen luottokorttia.

    • Anonyymi

      Lerppis elelee muinaishistoriaa jos pankkikirjan katoamisen vuoksi pitää tili kuolettaa kortteineen päivinään.

      Pankkikirjassa ei Saaripelle ole käyttäjätunnuksia eikä salasanoja eikä kukaan tee vaimosi pankkikirjalla mitään. Henkkarit tai passi pitää olla pankkiasioihin paikan päällä asioidessa.
      Nyt on käynyt niin että Saarikurppa on yrittänyt päästä stalkkaamaan vaimonsa tiliä kun eivät asu enää yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe