Ilkeä äiti

Anonyymi-ap

Hei!

Olen 22 v ja muuttanut takaisin kotiin opintojen takia väliaikaisesti.

Kotiin takaisin muuttamisessa onkin ilmennyt paljon ongelmia äidin kanssa.
Autan äitiäni mielelläni kotitöissä, niinkun hän on itse toivonut, mutta useimmiten siivous jälkeni ei häntä miellytä sillä hän on todella siivousfriikki ja pedantti ihminen, jota minä en ole ja tästä hän suuttuu todella paljon joka kerta ja alkaa uhkailla että saan muuttaa pois.
Äitini kotona mennään vain hänen säännöillä ja vain hän määrää tässä talossa tms. minkä toisaalta ymmärrän, mutta ei mielestäni toiselta voi vaatia että tekee enemmän kun mihin pystyy, sillä siivoan kuitenkin perusasiat kuten keittiön tasot, lavuaarin, kodinkoneet, vessan kokonaan ja useimmiten imuroin.

Sitten toinen asia on että äitini kiristää kaikessa minua, että tämä on hänen talo ja jos kaikki ei mene juuri kun hän haluaa niin hän ei halua että asun hänen luona.
Itse olen sitä mieltä ettö kun yhdessä asutaan voidaan yhessä tehdä pelisääntöjä ja yhteisiä tapoja toimia mutta nämä ei hänelle kelpaa vaan kotona mennään vain hänen mukaan sillä hän omistaa talon.

Minusta ei ole reilua asua tälläisessä ympäristössä vai olenko itse vain vaikea?

3

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No en minäkään tykkäisi jos aikuinen lapsi muuttaisi kotiin yhtä äkkiä ja koti ei olisi siinä järjestyksessä kun minä olen siihen tottunut.
      Totta kai säännöt laittaa se joka kodin omistaa , joten kai sitä vois niinkun ottaa hieman opin kannalta miten sinun äitisi haluaa että siivoukset luontuu.
      Sillä ei se ole mitenkään tavallista edes että aikuiset lapset muuttavat äitinsä kotiin.
      Itse aikoinani olin muutaman viikon oman äitini kodissa , ja hyväksyin hänen sääntönsä jotka eivät olleen samanlaiset kun omani, joten kun ottaa oman asunnon niin kukin tekee niin kuin haluaa.

    • Anonyymi

      ja laitokseen siitä nainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe