Kuumia kissoja on paljon Joutsassa
Kuumat kuulit
45
2016
Vastaukset
- Anonyymi
Ja hod doggia.
- Anonyymi
Tarkoitettiinko otsikolla kuumat kullit?
- Anonyymi
Vai olisko kuumat kuulat ?
- Anonyymi
Kuumat Juulit
- Anonyymi
Kuumia gimmoja paikkakunnalla?
- Anonyymi
Vai niin. Eipä kiinnosta.
- Anonyymi
Sanoo tumputtaja .
- Anonyymi
Kenellä on kuumimmat kuulit Joutsassa?
- Anonyymi
Vaikea nimetä vain yhtä. Joutsassa miehillä on hyvin yleisesti erittäin kuumat kuulit.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kuulit? Vai onko sanassa yksi u liikaa ja yksi k liian vähän?
- Anonyymi
Kiva käydä etapissa kun vastassa on möllötys ja negatiivisuus. Ihmisiä haukutaan surutta.
Mitähän minusta puhutaan kun en ole paikalla.- Anonyymi
Jopas luule suuria itsestäs , eihän kukaan ole edes huomannut käyntejäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas luule suuria itsestäs , eihän kukaan ole edes huomannut käyntejäsi
Minähän käyn lähes joka päivä etapissa...etpäs tiiä kuka oon...?! Etapin ruokakin on sangen pahaa, aiemmin vielä söin, en enään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän käyn lähes joka päivä etapissa...etpäs tiiä kuka oon...?! Etapin ruokakin on sangen pahaa, aiemmin vielä söin, en enään
Nyt tiedän sinut , olet se nälkiintyneen näköinen jonka maha kurisee aina ja olemus on muutenkin kuin kerjäläisen kelkannarun .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tiedän sinut , olet se nälkiintyneen näköinen jonka maha kurisee aina ja olemus on muutenkin kuin kerjäläisen kelkannarun .
En ole se, hän on se joka on siellä tiskin takana.. Minä olen se marjanpoimija..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se, hän on se joka on siellä tiskin takana.. Minä olen se marjanpoimija..
Haahhhaaha menikö valliinilla sormi suukkuun ..
- Anonyymi
Onko etapissa kuumat kuulit?
- Anonyymi
Etapilla ei ole edes pitsauuni kuumaa kun ei siellä ole hyvät pitsat, tosi kitkeriä, ihan niinkuin ilmapiirikin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etapilla ei ole edes pitsauuni kuumaa kun ei siellä ole hyvät pitsat, tosi kitkeriä, ihan niinkuin ilmapiirikin..
Miten tää Etappi liittyy tän ketjun aloitukseen?
- Anonyymi
Saiko sieltä ees naista?
- Anonyymi
Naista ja miestä.
- Anonyymi
Kohta voi olla hankalaa kun eilinen fröökynä voi olla huomena mies tai muun sukupulinen tai puoleton . Joten olkaa varovaisia ettette leimaannu homopojiksi .
- Anonyymi
Moniko kylän mies vaihtaa akaksi, kun se tulee ilmoittamalla mahdolliseksi?
- Anonyymi
Minä vaihan akaksi niin piäsee muninee päivinee luvan kanssa akkojen pukuhuoneeseen ja saunaan vaikka uimahallissa sielllä sitten akkojen keskellä rapsuttelen vihellellen muniani muina miehenä
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan muina naisina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan muina naisina?
Hyvä korjaus sitä tarkoitin. Kohta voi siis rapsutella munia naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä korjaus sitä tarkoitin. Kohta voi siis rapsutella munia naisena.
Rapsun rapsun...
- Anonyymi
Kyllä siinä todella tulee kuumat kuulit...🤣
- Anonyymi
Pienillä munillani en kyllä ilkeäisi mennä naisten saunaan, syntyisi vain kiusallisia naurunpurskahduksia ym. tilanteita.
- Anonyymi
Kiitos rehellisyydestäsi kun kaikki muut täällä kehuskelevat isoilla vehkeillään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestäsi kun kaikki muut täällä kehuskelevat isoilla vehkeillään
Kukapa sitä kissan häntää nostaa jos ei kissa itse?
- Anonyymi
Miksi miehet ylipäänsä vertailevat sukukalleuksiaan ja kehuskelevat niillä?
- Anonyymi
Munat on miehen mitta sanotaan mitä sanotaan niin on asia
- Anonyymi
Tärkein on munat, sitten tulee luonne, huumorintaju ym. ominaisuudet
- Anonyymi
Ihme juttuja täällä...
- Anonyymi
On munat tärkeet mutta pittääkö niistäkää jaohoo koko ajan
- Anonyymi
UKOELLA JOS EEOO LUONTOO MITTEE SITÄ MUNILLAKKAA TEKKÖÖ KUULE POEKA JA BEENISTÄKKII PITTÄÄ SIÄNNÖLLISEE HUOLTOO JA RASVOO ETTEI HILSEELE JA PARKKIINNU KU ON KUNNOSSSA KYLLÄ KELEPOO NUSASUJAKKII
- Anonyymi
Oikein hyödyllistä ja asiantuntevaa analyysiä yllä 🤣
- Anonyymi
Edelliset lienevät Tahvon teräviä havaintoja ullakoltaan .
- Anonyymi
Jokaisella meistä on omat kiinnostuksen kohteemme
- Anonyymi
MINÄKKII OON KIÄRIJÄ NIMITTÄEN GORDONGIN KIÄRIJÄ TIIJÄ POEKA SE KUULEPPA HEH HEH HÖÖ
- Anonyymi
Nyt pitää sitten kääriä vain neon-vihreitä gordongeja, vai mitä?🤣
- Anonyymi
Tosimies ei käytä gordonkia
- Anonyymi
Varmat päivät on paras ehkäisymenetelmä
- Anonyymi
joo lopettakaa ::DDD
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768