Tänään tyttärelläni oli poika puolinen kaveri kylässä (poika oli 12v). Olin tekemässä keittiössä ruokaa kun aloin kuulemaan ääniä tyttäreni huoneesta niin menimpä katsomaan. Löysin tyttäreni ja tämän pojan harrastamassa seksiä! Olin aivan järkyttynyt ja soitin heti pojan äidille ja nyt tyttärelläni ja pojalla ei ole oikeutta nähdä keskustelemme vielä pojan perheen kanssa asiasta. Mikä on teidän mielipide mitä minun pitäisi tehdä, olen vieläkin aivan järkyttynyt asiasta.
10 vuotiaani harrastaa seksiä mitä tehdä?!
Anonyymi-ap
537765
2Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 53
Vanhimmat
Ota iisisti ja relaa. Kannattaa puhua vähän tuosta ja että ei vielä sopivaa ja ehkäisystä. Kyllä valitettavasti nykyään noin noin käy yllättävän usein. Jos et ole trolli niin tsemppiä sulle
"Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa".
kymmeneltä ei tuu vielä
aikuiset riistävät nuorilta kaiken
koska eivät osaa elää
määäkin tahdon
Sm
Älä kokeile
tytär seurasi vain äidin esimerkkiä, josta äiti rankaisi tytärtä
sama jos tytär kieltäisi äitiä tapaamasta miehensä
tyttärellä oli älliä enemmän kuin teillä yhteensä
sä hitto pilasit elämän kokemuksen!!
äiti on raiskaaja, joka keskeyttää lasten leikit
maksat tyttärelle sakko rahaa!!
toista yhtä ensikertalaista ei tulee
ja sinä, tyhmä äiti, pilasit tyttären elämän!
luonto vihaa äitejä
MÄ VIHAAN SUA ÄITI !!!
vihaan!!
Lopeta
Anna niiden tehdä mitä tekee
Hmm...Isäänsä oli tytär tullut kun ei millään jaksanut itseänsä säästää sille oikealle.
Ei tuon ikäiset edes osaa tai pysty naimaan.
Kyllä pystyy!
Seksi on ok vaik onki vähän nuori
Anna panna? Ehkäisyllä
Okei sori se oli tyhmä vitsi itse olen 19 vuotias ja suosittelen että sanot heille vain että et halua tulla raskaaksijoten käytäehäkäisyä
Anna tehä vaa
Anna olla vaan
Oisi hyvä että ne saisi tehdä sitä lisää
Liian nuoria ovat ihan lapsia eivät ymmärrä
Liian nuori kehitys kesken lapsia molemmat. Eivät välttämättä ymmärrä asioita. Hyvä keskustella asiasta
Kauheaa🤨
jos molemmat haluaa ja sinulle ja pojan vanhemmille käy niin anna niiden tehdä
Minun tyttöni kertoi että yksi heidän luokkalainen (poika) halusi harrastaa seksiä kässätunnilla!yhdessä huoneessa kun ope ei ollut paikalla...!!! (Ovat nelosluokalla)
Mä suostuisin siihen haluisin ite tehä
Ootko ihan psyko?
Että he voisivat tehdä lisää lapsia videolla
Anteeksi a im bäd
Outo? Mitä v*ttua
Mä haluan ja oon 15
Mä oon 14 ja haluan🤤
Mä haluan ja oon 12 tehdäänkö vaik me kaks yhes
Mä 12 ja itekkin haluan kunnolla
Oon 9 ja haluun
Mä oon 11 ja haluan
Mitä se haittaa?
Vastaus: Ei mitään.
Anna asian olla.
Uskon että et voi asialle mitään,puhe eikä muukaan auta
Samaa mieltä useimpien muiden kanssa eli kiellot ei tässä enää auta kun hommat siirtyy vaan jonnekin missä äidin (tai isän) silmät ei ole enää näkemässä. Omat lapset kasvaa eikä sille oikein voi mitään ja siitä on täysin turha ahdistua.
Ei ole mitenkään harvinaista että seksielämä aloitetaan noinkin nuorena varsinkin jos kyse ei ole varsinaisesta yhdynnästä vaan esim. keskinäisestä hyväilystä. Itsekin olin tuossa iässä jo ajat sitten puuhaillut yhtä sun toista, eikä siitä myöhemmin aiheutunut mitään ongelmia koska olin usein itse se joka näitä tilanteita aktiivisesti sai aikaan.
Kun puhutaan lasten oikeuksista niin yleensä ensimmäisenä mainitaan kuinka lapsilla pitäisi olla oikeus olla harrastamatta seksiä. Kuitenkin saman pitäisi päteä myös toisinpäin. On aika surullista jos vanhemmat puuttuvat nuoren seksuaaliseen kasvuun pilaamalla tämän mahdollisuudet erilaisiin itse vapaaehtoisesti valittuihin kokemuksiin.
Olen Itsekkin 10 ja haluun Panna jotakin kunnolla olen harjoitellutkin jo nallen kanssa ja kerran tehnyt meidän luokan pojan kanssa koulun vessassa
Ahhh seksi
Unoha asia ja anna lapselle seksi
Kaikkea hyvää sinulle
Oikeesti. 10 v tytön ei pidä harrastaa seksiä kuin ei myös 12 v pojan. Jääneet leikit digisovelluksien varjoon nykynuorisolla. Seksualisuus alkaa 13 jotain eikö silloinkaan pidä harrastaa seksiä. Kohta Suomessakin aletaan naittamaan tyttöjä 10 vuotiaina - niin retuperällä kasvatus.
Mäki haluun
Anna hänen tehdä mitä lystää
Ei hyvä
Oon 10-v ja haluan kunnolla tehä sitä
Herran jestas olen itsekkin äiti ja olen myös huomannut tyttäreni tekevän näin mutta hän on 15v ja se huolestuttaa mitä minun kannattaisi tehdä?