topazio
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
99
Treffeille Thaimaassa
Olisi kiva treffata suomalaisen kanssa välillä nainen mies pariskunnat täällä odottelen teitä,rohkeasti vaan yhteyksiä0213Suomi tyttöä,pariskuntaa
Mahtasko löytyä suomi tyttöä tai pariskuntaa Pattaya jomptien suunnalta kaikennäköiseen kivaan touhuun.0251Suomi pimppaa pattajalla
Hei sinäsuomi tyttö tai pariskunta jos haluat hauskanpitoa vanhemman suomi pojan kanssa tullessasi lomailemaan akselille6170Tarjolla suomi
Thaimaassa tarjolla vanhempaa suomi ukkoa,jos uskallus ei riitä thaikkuihin.jutellaan lisää jos kiinnosti17121Golffia Pattayalla,
Muistutuksena vaan että pelireissut alkanevat kohta pattajagolfissa,vaikka pelikalenteria ei ole päivitetty kannattaa so090Jalkoja helpottavat sukat
Itse olen käyttänyt ja huomannut helpotuksen,verenkierto parantunut huomattavasti Sukat ovat tulossa myyntiin suomeen,eh0471jalkojen kuorinta sukat
"Hei. Kuorintasukat tekivät ainakin minun jaloille ihmeitä,vanhanahka ja suurin osa kovettumista poistui poistuminen ja0202Tuli käytyä pattayalla pelaamassa
viime viikolla palattiin takaisin 3 viikon golf reissulta pattayalta ja kaikki meni kivasti, pelattiin eri kenttiä edull0203Pattayagolf avaa gesthousen
pattay golf avaa pikku gesthouse ja ravintolan jomttienille,katso lisää www.pattayagolf.org066Golfia pattayan nurkilla
www.pattayagolf.org järjestelee golffi retkiä lähinnä pattayan alueella mutta myös kauempanakin. lähikenttiä on noin 254125vuokrataan tai myydään condo
löytyyisi Mae Rambhungin rannalta,asunto noin 64 neliötä kaksi condoa yhdistetty väliovella,rantaan tien yli 50m. huonee1218THAIMAAN SUOMIBAARIEN VÄLISET KISAT
Thaimaassa olevien suomi baarien väliset golf kisat alkavat 9.12 ensimmäine peli Pattay country clup 9.12, jokainen voi25226Golfia Pattajalla talvi 2011-2012
Aloitamme syys-lokakuun vaihteessa gof matkat pattajan lähikentille, kultuksineen sekä vuokraamme bägejä, hintaan sisält34970korsossa
1.4 avataan korsontie 5 Sitä sun Tätä kauppahuone,jossa myös kirppistavaraa, sekä edullisesti kaiken näköstä mm. sukkia0159myyn huutokaupalla
myyn kotiirtaimistoni huutokaupalla lauantaina 19,3 klo 13 alkaen korsossa korsontie 5 tule ostamaan kaikenlaista tava0110