kohta on taas jokin suurkohu VWautoista?

Anonyymi-ap

historia usein toistaa itseään

tuleeko akkuhommat alkuunsa tiensä päähän-eivät kestä edes takuuaikaa?

saadaan uusi " öljynsyöntikohu" taas VW audihin skodaseat

15

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nyt sitten pienet akut vw autoihin juu

      alamäki alkaa

    • Anonyymi

      Ei kannata pidätellä hengitystä sitä odotellessa! Sen sijaan Toyotalla on taas suurkohu käsillä (bZ4x, velkaisin yhtiö maailmassa) ja uutta on nurkan takana odottamassa.

      • Anonyymi

        Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"? Jos myy miljoonia autoja enemmän kuin yksikän muu valmistaja vuodessa niin minusta Toyotalla on aika hyvin "pullat uunissa"! Sarjahuijari vilunkivagenilla voi olla vielä petrattavaa että päsee eroon ja irti koijarin maineestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"? Jos myy miljoonia autoja enemmän kuin yksikän muu valmistaja vuodessa niin minusta Toyotalla on aika hyvin "pullat uunissa"! Sarjahuijari vilunkivagenilla voi olla vielä petrattavaa että päsee eroon ja irti koijarin maineestaan.

        ne miljoonat automyynti tulee kiinan markkinoilta ja eurooppalaisttain vanhalla tekniikalla

        siellä myydään uutena vieläkin 4 mallin golfia ja turbotonta konetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"? Jos myy miljoonia autoja enemmän kuin yksikän muu valmistaja vuodessa niin minusta Toyotalla on aika hyvin "pullat uunissa"! Sarjahuijari vilunkivagenilla voi olla vielä petrattavaa että päsee eroon ja irti koijarin maineestaan.

        ",Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"?" On tarpeen sanoa taas ja tiedät kyllä syyn.
        Vakituisena palstan trolliänkyränä tiedät varsin hyvin mitä Toyotan viime vuosien suurkohut ovat ja niitä on lukuisia! Aivan kuten tiedät kaikkien muittenkin merkkien kohut kun niitä työksesi haet tänne kuulutettaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ",Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"?" On tarpeen sanoa taas ja tiedät kyllä syyn.
        Vakituisena palstan trolliänkyränä tiedät varsin hyvin mitä Toyotan viime vuosien suurkohut ovat ja niitä on lukuisia! Aivan kuten tiedät kaikkien muittenkin merkkien kohut kun niitä työksesi haet tänne kuulutettaviksi.

        Toyotalla ei ole suurkohuja. Toyota on rehellinen autonvalmistaja. Toyota on määritellyt autojen kestävyydeksi vähintään miljoona kilometriä ja korille yli kolmekymmentä vuotta. Tämän kaikki Toyotat kestävät.


    • Anonyymi

      No se suurkohu on että VW pistää jatkossa sähköautoihinsa pienemmät akut kuten Toyotan BZ4X:ssäkin on.

      VW:n mukaan isot akut ei kannata.

      • Anonyymi

        On taas luettu uutisia joita ei ole ymmärretty alkuunkaan!
        bZ4x:n vaivainen akku ja lataus ei ole mikään tulevaisuuteen tähtäävä ja uraauurtava innovaatio kuten ehkä haluat tojosokeana asian nähdä! Jos se olisi hyve, olisi sitä käytetty mainonnassa hyväksi, eikä akun kokoa olisi kerrottu todellisuutta suuremmaksi.
        Volkswagen ei ole ilmoittanut pienentävänsä kaikkien sähköautojensa akkua kustannussyistä, vaan PIENTEN sähköautojensa akkuja. Pieniin sähköautoihin ei tarvitse, eikä kannata laittaa isoja akkuja, sellaisille ei ole edes kysyntää. Iso akku pienessä autossa nostaa kohtuuttomasti sen hintaa?|Pikkuautoja ostetaan etupäässä kaupunkiajoon ja kaupungeissa latausasemaverkosto on tiheä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas luettu uutisia joita ei ole ymmärretty alkuunkaan!
        bZ4x:n vaivainen akku ja lataus ei ole mikään tulevaisuuteen tähtäävä ja uraauurtava innovaatio kuten ehkä haluat tojosokeana asian nähdä! Jos se olisi hyve, olisi sitä käytetty mainonnassa hyväksi, eikä akun kokoa olisi kerrottu todellisuutta suuremmaksi.
        Volkswagen ei ole ilmoittanut pienentävänsä kaikkien sähköautojensa akkua kustannussyistä, vaan PIENTEN sähköautojensa akkuja. Pieniin sähköautoihin ei tarvitse, eikä kannata laittaa isoja akkuja, sellaisille ei ole edes kysyntää. Iso akku pienessä autossa nostaa kohtuuttomasti sen hintaa?|Pikkuautoja ostetaan etupäässä kaupunkiajoon ja kaupungeissa latausasemaverkosto on tiheä.

        VW ID BUZZ toimii hekposti 1000Km päivässä.
        Et on Toyotalla aika paljon kehitettävää autoissa et tähän päästään.
        https://youtu.be/LenFwTgX-us


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas luettu uutisia joita ei ole ymmärretty alkuunkaan!
        bZ4x:n vaivainen akku ja lataus ei ole mikään tulevaisuuteen tähtäävä ja uraauurtava innovaatio kuten ehkä haluat tojosokeana asian nähdä! Jos se olisi hyve, olisi sitä käytetty mainonnassa hyväksi, eikä akun kokoa olisi kerrottu todellisuutta suuremmaksi.
        Volkswagen ei ole ilmoittanut pienentävänsä kaikkien sähköautojensa akkua kustannussyistä, vaan PIENTEN sähköautojensa akkuja. Pieniin sähköautoihin ei tarvitse, eikä kannata laittaa isoja akkuja, sellaisille ei ole edes kysyntää. Iso akku pienessä autossa nostaa kohtuuttomasti sen hintaa?|Pikkuautoja ostetaan etupäässä kaupunkiajoon ja kaupungeissa latausasemaverkosto on tiheä.

        Tojon ajuakun koossa on samaa liioittelua kuin takavuosina Yariksen turvatyynyjen määrässä. Silloin mainostettiin Yariksessa oleva 9 turvatyynyä kun muissa autoissa oli 6-7 turvatyynyä. Toyotan huijaavat mainostajat olivat keksineet kutsua yhtä ikkunaturvaverhoa kahdeksi turvatyynyksi, koska sama verho suojasi sekä edessä, että takana peräkkäin istuvia samalla kertaa. Onneksi kilpailuvirasto kielsi omintakeisella tavalla laskettujen turvatyynyjen mainostamisen. Samalla tavalla pitäisi kieltää ajoakkujen bruttokapasiteetin käyttäminen mainonnassa. Muut kuin Toyota ei perättömiä lupaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon ajuakun koossa on samaa liioittelua kuin takavuosina Yariksen turvatyynyjen määrässä. Silloin mainostettiin Yariksessa oleva 9 turvatyynyä kun muissa autoissa oli 6-7 turvatyynyä. Toyotan huijaavat mainostajat olivat keksineet kutsua yhtä ikkunaturvaverhoa kahdeksi turvatyynyksi, koska sama verho suojasi sekä edessä, että takana peräkkäin istuvia samalla kertaa. Onneksi kilpailuvirasto kielsi omintakeisella tavalla laskettujen turvatyynyjen mainostamisen. Samalla tavalla pitäisi kieltää ajoakkujen bruttokapasiteetin käyttäminen mainonnassa. Muut kuin Toyota ei perättömiä lupaakaan.

        onko linkkiä asiaan vai puutaheinää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko linkkiä asiaan vai puutaheinää

        Selaapa suomi24:än tojopalstaa muutama vuosi taaksepäin. Löytyy aiheesta vilkas keskustelu asianmukaisine linkkeineen. Tietysti tojouskovaiset puolustivat valheellista mainosta apinan raivolla, haluten nähdä Yariksessa 9 turvatyynyä, vaikka kyse oli laskennallisesta kikasta jota yhdenkään muun valmistaja mainostajat eivät alentuneet käyttämään.
        Asiasta oli tehty ilmoitus kilpailuvirastoon ja mainos hävisi käytöstä melko äkkiä. Vain kilpauluvirasto ja Toyotan maahantuoja tietävät mainoskiellon sisällällösta, koska media ei ollut siitä kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Toyota, tuo "itsestään lataava hybrid", tosin sehän on mitä suurinta valetta, sillä eihän se itsellään mitään lataa, vaan ensin pitää tehdä bensalla liike josta jarrutuksella saadaan mitättömän pieni osa energiasta talteen.
      Tuon termin ja mainoksen käyttö kiellettiin monessa sivistyneessä maassa, mutta meillä autoilun kehitysmaassa sitä valetta saa jatkaa.....

    • Anonyymi

      Se suraava VAG suurkohu on tietysti se että VW siirtyy Toyotan leiriin pienempien akkujen kanssa. Tästä VW ilmoitti jokunen päivä sitten.

      Ne pienemmät akut onkin hyvä asia koska VW niihin siirtyy, eikö?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Putin lähti takki auki sotaan....

      Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      117
      3716
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

      ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      312
      2619
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

      Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2170
    4. Sanna on pakottaja, domina

      Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1971
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

      Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      11
      1738
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

      Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      125
      1230
    7. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

      Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      100
      1192
    8. No onneks ei tartte sit olla

      Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      6
      1105
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

      Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      84
      977
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

      Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      952
    Aihe