historia usein toistaa itseään
tuleeko akkuhommat alkuunsa tiensä päähän-eivät kestä edes takuuaikaa?
saadaan uusi " öljynsyöntikohu" taas VW audihin skodaseat
kohta on taas jokin suurkohu VWautoista?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
nyt sitten pienet akut vw autoihin juu
alamäki alkaa - Anonyymi
Ei kannata pidätellä hengitystä sitä odotellessa! Sen sijaan Toyotalla on taas suurkohu käsillä (bZ4x, velkaisin yhtiö maailmassa) ja uutta on nurkan takana odottamassa.
- Anonyymi
Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"? Jos myy miljoonia autoja enemmän kuin yksikän muu valmistaja vuodessa niin minusta Toyotalla on aika hyvin "pullat uunissa"! Sarjahuijari vilunkivagenilla voi olla vielä petrattavaa että päsee eroon ja irti koijarin maineestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"? Jos myy miljoonia autoja enemmän kuin yksikän muu valmistaja vuodessa niin minusta Toyotalla on aika hyvin "pullat uunissa"! Sarjahuijari vilunkivagenilla voi olla vielä petrattavaa että päsee eroon ja irti koijarin maineestaan.
ne miljoonat automyynti tulee kiinan markkinoilta ja eurooppalaisttain vanhalla tekniikalla
siellä myydään uutena vieläkin 4 mallin golfia ja turbotonta konetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"? Jos myy miljoonia autoja enemmän kuin yksikän muu valmistaja vuodessa niin minusta Toyotalla on aika hyvin "pullat uunissa"! Sarjahuijari vilunkivagenilla voi olla vielä petrattavaa että päsee eroon ja irti koijarin maineestaan.
",Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"?" On tarpeen sanoa taas ja tiedät kyllä syyn.
Vakituisena palstan trolliänkyränä tiedät varsin hyvin mitä Toyotan viime vuosien suurkohut ovat ja niitä on lukuisia! Aivan kuten tiedät kaikkien muittenkin merkkien kohut kun niitä työksesi haet tänne kuulutettaviksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
",Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"?" On tarpeen sanoa taas ja tiedät kyllä syyn.
Vakituisena palstan trolliänkyränä tiedät varsin hyvin mitä Toyotan viime vuosien suurkohut ovat ja niitä on lukuisia! Aivan kuten tiedät kaikkien muittenkin merkkien kohut kun niitä työksesi haet tänne kuulutettaviksi.Toyotalla ei ole suurkohuja. Toyota on rehellinen autonvalmistaja. Toyota on määritellyt autojen kestävyydeksi vähintään miljoona kilometriä ja korille yli kolmekymmentä vuotta. Tämän kaikki Toyotat kestävät.
- Anonyymi
No se suurkohu on että VW pistää jatkossa sähköautoihinsa pienemmät akut kuten Toyotan BZ4X:ssäkin on.
VW:n mukaan isot akut ei kannata.- Anonyymi
On taas luettu uutisia joita ei ole ymmärretty alkuunkaan!
bZ4x:n vaivainen akku ja lataus ei ole mikään tulevaisuuteen tähtäävä ja uraauurtava innovaatio kuten ehkä haluat tojosokeana asian nähdä! Jos se olisi hyve, olisi sitä käytetty mainonnassa hyväksi, eikä akun kokoa olisi kerrottu todellisuutta suuremmaksi.
Volkswagen ei ole ilmoittanut pienentävänsä kaikkien sähköautojensa akkua kustannussyistä, vaan PIENTEN sähköautojensa akkuja. Pieniin sähköautoihin ei tarvitse, eikä kannata laittaa isoja akkuja, sellaisille ei ole edes kysyntää. Iso akku pienessä autossa nostaa kohtuuttomasti sen hintaa?|Pikkuautoja ostetaan etupäässä kaupunkiajoon ja kaupungeissa latausasemaverkosto on tiheä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas luettu uutisia joita ei ole ymmärretty alkuunkaan!
bZ4x:n vaivainen akku ja lataus ei ole mikään tulevaisuuteen tähtäävä ja uraauurtava innovaatio kuten ehkä haluat tojosokeana asian nähdä! Jos se olisi hyve, olisi sitä käytetty mainonnassa hyväksi, eikä akun kokoa olisi kerrottu todellisuutta suuremmaksi.
Volkswagen ei ole ilmoittanut pienentävänsä kaikkien sähköautojensa akkua kustannussyistä, vaan PIENTEN sähköautojensa akkuja. Pieniin sähköautoihin ei tarvitse, eikä kannata laittaa isoja akkuja, sellaisille ei ole edes kysyntää. Iso akku pienessä autossa nostaa kohtuuttomasti sen hintaa?|Pikkuautoja ostetaan etupäässä kaupunkiajoon ja kaupungeissa latausasemaverkosto on tiheä.VW ID BUZZ toimii hekposti 1000Km päivässä.
Et on Toyotalla aika paljon kehitettävää autoissa et tähän päästään.
https://youtu.be/LenFwTgX-us - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas luettu uutisia joita ei ole ymmärretty alkuunkaan!
bZ4x:n vaivainen akku ja lataus ei ole mikään tulevaisuuteen tähtäävä ja uraauurtava innovaatio kuten ehkä haluat tojosokeana asian nähdä! Jos se olisi hyve, olisi sitä käytetty mainonnassa hyväksi, eikä akun kokoa olisi kerrottu todellisuutta suuremmaksi.
Volkswagen ei ole ilmoittanut pienentävänsä kaikkien sähköautojensa akkua kustannussyistä, vaan PIENTEN sähköautojensa akkuja. Pieniin sähköautoihin ei tarvitse, eikä kannata laittaa isoja akkuja, sellaisille ei ole edes kysyntää. Iso akku pienessä autossa nostaa kohtuuttomasti sen hintaa?|Pikkuautoja ostetaan etupäässä kaupunkiajoon ja kaupungeissa latausasemaverkosto on tiheä.Tojon ajuakun koossa on samaa liioittelua kuin takavuosina Yariksen turvatyynyjen määrässä. Silloin mainostettiin Yariksessa oleva 9 turvatyynyä kun muissa autoissa oli 6-7 turvatyynyä. Toyotan huijaavat mainostajat olivat keksineet kutsua yhtä ikkunaturvaverhoa kahdeksi turvatyynyksi, koska sama verho suojasi sekä edessä, että takana peräkkäin istuvia samalla kertaa. Onneksi kilpailuvirasto kielsi omintakeisella tavalla laskettujen turvatyynyjen mainostamisen. Samalla tavalla pitäisi kieltää ajoakkujen bruttokapasiteetin käyttäminen mainonnassa. Muut kuin Toyota ei perättömiä lupaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojon ajuakun koossa on samaa liioittelua kuin takavuosina Yariksen turvatyynyjen määrässä. Silloin mainostettiin Yariksessa oleva 9 turvatyynyä kun muissa autoissa oli 6-7 turvatyynyä. Toyotan huijaavat mainostajat olivat keksineet kutsua yhtä ikkunaturvaverhoa kahdeksi turvatyynyksi, koska sama verho suojasi sekä edessä, että takana peräkkäin istuvia samalla kertaa. Onneksi kilpailuvirasto kielsi omintakeisella tavalla laskettujen turvatyynyjen mainostamisen. Samalla tavalla pitäisi kieltää ajoakkujen bruttokapasiteetin käyttäminen mainonnassa. Muut kuin Toyota ei perättömiä lupaakaan.
onko linkkiä asiaan vai puutaheinää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko linkkiä asiaan vai puutaheinää
Selaapa suomi24:än tojopalstaa muutama vuosi taaksepäin. Löytyy aiheesta vilkas keskustelu asianmukaisine linkkeineen. Tietysti tojouskovaiset puolustivat valheellista mainosta apinan raivolla, haluten nähdä Yariksessa 9 turvatyynyä, vaikka kyse oli laskennallisesta kikasta jota yhdenkään muun valmistaja mainostajat eivät alentuneet käyttämään.
Asiasta oli tehty ilmoitus kilpailuvirastoon ja mainos hävisi käytöstä melko äkkiä. Vain kilpauluvirasto ja Toyotan maahantuoja tietävät mainoskiellon sisällällösta, koska media ei ollut siitä kiinnostunut.
- Anonyymi
Toyota, tuo "itsestään lataava hybrid", tosin sehän on mitä suurinta valetta, sillä eihän se itsellään mitään lataa, vaan ensin pitää tehdä bensalla liike josta jarrutuksella saadaan mitättömän pieni osa energiasta talteen.
Tuon termin ja mainoksen käyttö kiellettiin monessa sivistyneessä maassa, mutta meillä autoilun kehitysmaassa sitä valetta saa jatkaa..... - Anonyymi
Se suraava VAG suurkohu on tietysti se että VW siirtyy Toyotan leiriin pienempien akkujen kanssa. Tästä VW ilmoitti jokunen päivä sitten.
Ne pienemmät akut onkin hyvä asia koska VW niihin siirtyy, eikö?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 972773
Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu1042360- 912130
- 161914
Hei A, osaatko
sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en451757- 421756
Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.
Onko kenellekään yllätys?1241722- 781706
Synnittömänä syntyminen
Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.1301491Mitä tämä tarkoittaa,
että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?411294