kohta on taas jokin suurkohu VWautoista?

Anonyymi-ap

historia usein toistaa itseään

tuleeko akkuhommat alkuunsa tiensä päähän-eivät kestä edes takuuaikaa?

saadaan uusi " öljynsyöntikohu" taas VW audihin skodaseat

15

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nyt sitten pienet akut vw autoihin juu

      alamäki alkaa

    • Anonyymi

      Ei kannata pidätellä hengitystä sitä odotellessa! Sen sijaan Toyotalla on taas suurkohu käsillä (bZ4x, velkaisin yhtiö maailmassa) ja uutta on nurkan takana odottamassa.

      • Anonyymi

        Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"? Jos myy miljoonia autoja enemmän kuin yksikän muu valmistaja vuodessa niin minusta Toyotalla on aika hyvin "pullat uunissa"! Sarjahuijari vilunkivagenilla voi olla vielä petrattavaa että päsee eroon ja irti koijarin maineestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"? Jos myy miljoonia autoja enemmän kuin yksikän muu valmistaja vuodessa niin minusta Toyotalla on aika hyvin "pullat uunissa"! Sarjahuijari vilunkivagenilla voi olla vielä petrattavaa että päsee eroon ja irti koijarin maineestaan.

        ne miljoonat automyynti tulee kiinan markkinoilta ja eurooppalaisttain vanhalla tekniikalla

        siellä myydään uutena vieläkin 4 mallin golfia ja turbotonta konetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"? Jos myy miljoonia autoja enemmän kuin yksikän muu valmistaja vuodessa niin minusta Toyotalla on aika hyvin "pullat uunissa"! Sarjahuijari vilunkivagenilla voi olla vielä petrattavaa että päsee eroon ja irti koijarin maineestaan.

        ",Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"?" On tarpeen sanoa taas ja tiedät kyllä syyn.
        Vakituisena palstan trolliänkyränä tiedät varsin hyvin mitä Toyotan viime vuosien suurkohut ovat ja niitä on lukuisia! Aivan kuten tiedät kaikkien muittenkin merkkien kohut kun niitä työksesi haet tänne kuulutettaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ",Mitä nyt tarkoitat " Toyotalla on taas"?" On tarpeen sanoa taas ja tiedät kyllä syyn.
        Vakituisena palstan trolliänkyränä tiedät varsin hyvin mitä Toyotan viime vuosien suurkohut ovat ja niitä on lukuisia! Aivan kuten tiedät kaikkien muittenkin merkkien kohut kun niitä työksesi haet tänne kuulutettaviksi.

        Toyotalla ei ole suurkohuja. Toyota on rehellinen autonvalmistaja. Toyota on määritellyt autojen kestävyydeksi vähintään miljoona kilometriä ja korille yli kolmekymmentä vuotta. Tämän kaikki Toyotat kestävät.


    • Anonyymi

      No se suurkohu on että VW pistää jatkossa sähköautoihinsa pienemmät akut kuten Toyotan BZ4X:ssäkin on.

      VW:n mukaan isot akut ei kannata.

      • Anonyymi

        On taas luettu uutisia joita ei ole ymmärretty alkuunkaan!
        bZ4x:n vaivainen akku ja lataus ei ole mikään tulevaisuuteen tähtäävä ja uraauurtava innovaatio kuten ehkä haluat tojosokeana asian nähdä! Jos se olisi hyve, olisi sitä käytetty mainonnassa hyväksi, eikä akun kokoa olisi kerrottu todellisuutta suuremmaksi.
        Volkswagen ei ole ilmoittanut pienentävänsä kaikkien sähköautojensa akkua kustannussyistä, vaan PIENTEN sähköautojensa akkuja. Pieniin sähköautoihin ei tarvitse, eikä kannata laittaa isoja akkuja, sellaisille ei ole edes kysyntää. Iso akku pienessä autossa nostaa kohtuuttomasti sen hintaa?|Pikkuautoja ostetaan etupäässä kaupunkiajoon ja kaupungeissa latausasemaverkosto on tiheä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas luettu uutisia joita ei ole ymmärretty alkuunkaan!
        bZ4x:n vaivainen akku ja lataus ei ole mikään tulevaisuuteen tähtäävä ja uraauurtava innovaatio kuten ehkä haluat tojosokeana asian nähdä! Jos se olisi hyve, olisi sitä käytetty mainonnassa hyväksi, eikä akun kokoa olisi kerrottu todellisuutta suuremmaksi.
        Volkswagen ei ole ilmoittanut pienentävänsä kaikkien sähköautojensa akkua kustannussyistä, vaan PIENTEN sähköautojensa akkuja. Pieniin sähköautoihin ei tarvitse, eikä kannata laittaa isoja akkuja, sellaisille ei ole edes kysyntää. Iso akku pienessä autossa nostaa kohtuuttomasti sen hintaa?|Pikkuautoja ostetaan etupäässä kaupunkiajoon ja kaupungeissa latausasemaverkosto on tiheä.

        VW ID BUZZ toimii hekposti 1000Km päivässä.
        Et on Toyotalla aika paljon kehitettävää autoissa et tähän päästään.
        https://youtu.be/LenFwTgX-us


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas luettu uutisia joita ei ole ymmärretty alkuunkaan!
        bZ4x:n vaivainen akku ja lataus ei ole mikään tulevaisuuteen tähtäävä ja uraauurtava innovaatio kuten ehkä haluat tojosokeana asian nähdä! Jos se olisi hyve, olisi sitä käytetty mainonnassa hyväksi, eikä akun kokoa olisi kerrottu todellisuutta suuremmaksi.
        Volkswagen ei ole ilmoittanut pienentävänsä kaikkien sähköautojensa akkua kustannussyistä, vaan PIENTEN sähköautojensa akkuja. Pieniin sähköautoihin ei tarvitse, eikä kannata laittaa isoja akkuja, sellaisille ei ole edes kysyntää. Iso akku pienessä autossa nostaa kohtuuttomasti sen hintaa?|Pikkuautoja ostetaan etupäässä kaupunkiajoon ja kaupungeissa latausasemaverkosto on tiheä.

        Tojon ajuakun koossa on samaa liioittelua kuin takavuosina Yariksen turvatyynyjen määrässä. Silloin mainostettiin Yariksessa oleva 9 turvatyynyä kun muissa autoissa oli 6-7 turvatyynyä. Toyotan huijaavat mainostajat olivat keksineet kutsua yhtä ikkunaturvaverhoa kahdeksi turvatyynyksi, koska sama verho suojasi sekä edessä, että takana peräkkäin istuvia samalla kertaa. Onneksi kilpailuvirasto kielsi omintakeisella tavalla laskettujen turvatyynyjen mainostamisen. Samalla tavalla pitäisi kieltää ajoakkujen bruttokapasiteetin käyttäminen mainonnassa. Muut kuin Toyota ei perättömiä lupaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojon ajuakun koossa on samaa liioittelua kuin takavuosina Yariksen turvatyynyjen määrässä. Silloin mainostettiin Yariksessa oleva 9 turvatyynyä kun muissa autoissa oli 6-7 turvatyynyä. Toyotan huijaavat mainostajat olivat keksineet kutsua yhtä ikkunaturvaverhoa kahdeksi turvatyynyksi, koska sama verho suojasi sekä edessä, että takana peräkkäin istuvia samalla kertaa. Onneksi kilpailuvirasto kielsi omintakeisella tavalla laskettujen turvatyynyjen mainostamisen. Samalla tavalla pitäisi kieltää ajoakkujen bruttokapasiteetin käyttäminen mainonnassa. Muut kuin Toyota ei perättömiä lupaakaan.

        onko linkkiä asiaan vai puutaheinää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko linkkiä asiaan vai puutaheinää

        Selaapa suomi24:än tojopalstaa muutama vuosi taaksepäin. Löytyy aiheesta vilkas keskustelu asianmukaisine linkkeineen. Tietysti tojouskovaiset puolustivat valheellista mainosta apinan raivolla, haluten nähdä Yariksessa 9 turvatyynyä, vaikka kyse oli laskennallisesta kikasta jota yhdenkään muun valmistaja mainostajat eivät alentuneet käyttämään.
        Asiasta oli tehty ilmoitus kilpailuvirastoon ja mainos hävisi käytöstä melko äkkiä. Vain kilpauluvirasto ja Toyotan maahantuoja tietävät mainoskiellon sisällällösta, koska media ei ollut siitä kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Toyota, tuo "itsestään lataava hybrid", tosin sehän on mitä suurinta valetta, sillä eihän se itsellään mitään lataa, vaan ensin pitää tehdä bensalla liike josta jarrutuksella saadaan mitättömän pieni osa energiasta talteen.
      Tuon termin ja mainoksen käyttö kiellettiin monessa sivistyneessä maassa, mutta meillä autoilun kehitysmaassa sitä valetta saa jatkaa.....

    • Anonyymi

      Se suraava VAG suurkohu on tietysti se että VW siirtyy Toyotan leiriin pienempien akkujen kanssa. Tästä VW ilmoitti jokunen päivä sitten.

      Ne pienemmät akut onkin hyvä asia koska VW niihin siirtyy, eikö?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pehmeää laskua

      Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3488
    2. Nainen olet minun

      Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2867
    3. Sille ei voi enää mitään

      Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2376
    4. Mukavaa päivää

      Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

      Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2271
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

      mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

      Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

      Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2077
    9. Merja Kyllönen: Ero

      Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1976
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

      Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe