Miehen on rumia lapsia, epäsiistejä. Me ollaan ainoo perhe joka opllan hyväkäytöksisiä ja siistejä ja erittäin kauniita. Joka pivä muut perheet tulevat luoksemme ja kehuvat meitä ja ihastelevat. Vänän on hei rankkaa.oneksi miehe lapet ei käy uein.
Eilenkin yks mies katsoi mua ja mun lapiac sanoin et ketä noi on??? Ihasteli ja tuli jutteleen.
En tiiä, on kiva olo kun kehutaan, mutta ei aina, siihen kyllästyy. Pussit kohta päähän et saa olla rauhassa. Koulussakin kaikki tykkää meidän lapsita ja ihastelee ja on kateellisia. Se on kurjaa. Meillä on upo uusi auto ja se taas on kauteuden aihe. Meiän on varmasti muutettava hienosto aluelle, saatasiin olla rauhassa. Mutta ei yleensä se muuta jonka tuntee olonsa vähän liian hienoksi muita kohtaan, vaan he jotka ns kiusaavat ja ahdistelevat.meihen lapset saa olavruhssa kun ovat niin rumia.
Rumat meihen lapset
Anonyymi-ap
2
132
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas rupikonna keksi uuden tarinan 😂😂😂🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804