Huomenna ma saunakaveria /reita mökille saunomaan. Kuortti
Eteläsavossa saunakaveria?
12
3419
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen?
- Anonyymi
Ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukm
Ei kun spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/M4o9F2
- Anonyymi
Oletkos elokussa mökillä saunomassa. ukm vm55.
- Anonyymi
Silloin olen niuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin olen niuvanniemen suljetulla speden kanssa samassa kopissa buaahaa
❤️ Onnea teille:)
- Anonyymi
Juu olen
- Anonyymi
Ossooha tuo olla, jotta suat sitä saunaseuroo täältä Savosta, mutta suattaaha se olla niinkin, että jiät iliman.
Kumpoo siun tekis mieli siellä saunassa kyntee; pimperoo vai pakoputkee?
Eli oot sie hetero vaiko homo, vai sekä että? - Anonyymi
Saunaan löytyy aina kavereita, jos vain uskaltaa pyytää. Mutta aika harva pyytää, kun pitää kaiken tapahtua salassa, eikä voi vapaasti saunoa muista välittämättä mitä ne ajattelevat siitä.
- Anonyymi
Vastaan paneminen on aina arkaluonteinen asia:)
Buaaa-haaa-haaa-haaa!- Anonyymi
Ja mää en lupia kysele, kun alan panna vastaan-aa-aaa-aaa!
Buaaa-haaa-haaa-aaaaaaaah!
Taas helpotti...pitää siivota puun lehdet vielä:)
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201