Keparissa ohjeistetaan lisäämään vaatetusta sukkia, pipoja ja käsineitä, ettei tule kylmä, jos sähkökatko uhkaa.
Missään ei neuvota rakentamaan kuntopyörästä sähköntuotanto laitetta.
Kuntopyörään generaattori ja sähköä polkemaan, joka varastoidaan akkuihini, joista invertterin kautta saadaan 220V virtaa vaikka kahvinkeittimeeen tai pieneen 220V virralla toimivaan keittolevyyn.
Polkupyörän napadynamo tuottaa 12V virtaa ja tavallinen pyörän dynamo 6V virtaa.
Mediassa ei anneta minkäänlaisia neuvoja omavaraiseen sähköntuotantoon, ainoastaan neuvotaan lisäämään vaatetusta ja varaamaan paristoja valaisimeen. patteriradioon ja todetaan, sähkökatkon jatkuessa loppuu puhelimestakin virta.
Tuossa on käsin pyöritettävä suuritehoinen generaattori, josta saa
3V / 6.6A, 5V/4A,6V/3.3A, 9V/2.2A,12V/1.6A, 15V/1.3A virtoja ja voi liittää vaikka virtapankkiin, josta saa virtaa puhelimeen.
Kampea pyörittämällä saat sähköä ja lämpöä.
Tuollaisen, kun liittää kuntopyörään, niin se on pieni sähköntuotanto laitos, jolla lataat akkuja ja 12V invertterillä muunnat sähkön 220V virraksi.
https://www.fruugo.fi/suuritehoinen-dynamo-laturi-kannettava-hata-kasikayttoinen-kasi-kampi-usb-charging-emergency-survival-kasi-kampigeneraattori/p-129705131-272599127?language=fi&ac=croud&asc=pmax&gclid=CjwKCAiAkfucBhBBEiwAFjbkr-pcIVgEfYabdN4cZIKEJIEmnnPRNHtDPziY9SkFD6LaNcPwz2UocRoCxpAQAvD_BwE
Missään ei neuvota tuottamaan sähköä itse
Anonyymi-ap
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaan lataat vaikka tänään ne akut anturilla niin ei tarvitse alkaa pelleillä.
Jos laaja sähkökatko vaivaa vähänkin pidempään niin matkapuhelinverkko kyykkää ennen kuin puhelimen akku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807