Mistä löytäisin kissanpennun halvalla? Uusimaa

Oon nyt kauan jo halunnut kissanpentua mutta en millään löydä mistään sopivaa. Torissa kaikki on sen yli 300€ ja rescue kissanpentuja myydään vaan pareittain.

7

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota kissa eläinsuojeluyhdistuksien kautta. On rokotettu steriloitu,sirutettu ,eläin lääkärin tarkistamia. Siinä missä on 1 kissa,menee se toinenkin samalla.Jos lasket rahassa eläinsuojelu yhditykesen kautta kissan tai mitä le animaali ovat? Älä ota kissa. Siloin sinulla ei kisaa ole rahaa sirutaa,ei rokotaa, ei sterilisoida. Vimestän kun tulee sukukypsäksi kuseskelee nurkkiin ja huutaa kovaa moruten toista kissaa kerostaloissa.Kisan on kanssa vietävä eläinläkäri tarkistus. Hyvä tehdä nuoren kissan kanssa edes 2v.välein.Kun vanhene 1 kerta vuodessa ja se maksaa. Vaikka on sisä kissa. Kuten maksaa laadukaskissan ruoka ja hiekka. On hirvätä haistella kerostalossa kun rapuun tulee asunosta postiluukun kautta kissan kusen hajut. Kuin keskusilmaston kylpyhuoneet.Nitä kissan kusi ja apska puseja ei saa säilytää parvekeet haisevat kuin kuoleet raadot.Lisäksi on oltava hoitaja kisalle kun olet pois 1 vuorokauden tai useamman. Vai juotko itse vettä joka seisonut vuoroakauden astiassa ,oli kyse talvi tai kesäkausi .Vastaan Et.terv. Itä Helsinki vuokra talon asukas.

• Anonyymi

Ihan ehdottomasti 2 kissaa ei mene siinä kuin yksi. Kahdelle tarvitaan kaikkea kaksinkertainen määrä, mikä tarkoittaa kaksinkertaisia kuluja jatkuvasti.
        Kaksi kissaa tarvitsee tilaakin enemmän kuin yksi, ettei tule tappeluita.

• Anonyymi

Jos ei ole 300 euroa kissan ostamiseen, ei ole myöskään varaa kissan pitämiseen, ruokiin, hiekkaan, eläinlääkärikuluihin jne.

Unohda ajatus kissasta!

• Anonyymi

Ei ole välttämättä kyse siitä, ettei olisi varaa. Kissoja on vain pitkään totuttu saamaan ilmaiseksi maalta ja harva tiedostaa hyvin hoidetun kissan kuluja . Eläinlääkärikulut on nousseet aivan älyttömästi melko lyhyessä ajassa, samoin laadukas ruoka. Meillä oli pentuja noin kymmenen vuotta sitten ja vertasin nyt olevan pentueen kuluihin ja suuri osa kuluista on vähintään yli tuplaantunut siitä.

Hyvin hoidetun kotikissan kulut on jo nykyisin enemmän kuin tuon 300 euroa(madotukset, sirutukset, rokotukset, laadukas ruokinta). Sanoisin, että jos pennut on oikeasti hoidettu hyvin ja hinta on 400-500 euroa, niin siitä ei jää palkaksi muuta kuin ihanat pentumuistot. Jos on vielä vähänkään yllättäviä kuluja kuten esim. ylimääräisä el-käyntejä niin ei riitä tuokaan ainakaan pks-seudulla.

• Anonyymi

Anna löytökissalle koti.

• Anonyymi

Kissan hoitokulut voivat nousta yllättävän korkeiksi varsinkin jos joutuu usein sitä eläinlääkärillä käyttämään ja / tai lääkkeitä ostamaan.
      Muutoinkin rahaa kuluu kiitettävästi jos kissansa hyvin ja oikeaoppisesti hoitaa ja ruokkii, eli unohda koko juttu jos meinaat halvalla päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6264
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3232
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2546
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2188
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1686
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1470
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      225
      1403
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1382
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      30
      1341
    Aihe