Tukijullit voisi laittaa ne harvennuskuuset valmiiksi tiepuoleen ettei tarvitse valittaa jos ottaa sellaisen mikä tarkoitus jättää kasvamaan.
Joulukuuset
17
865
Vastaukset
- Anonyymi
Älä itke Iines. Mun metsässä on vastassa suolapanokset.... Tervetuloa!
- Anonyymi
600 kuusta jo myytynä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
600 kuusta jo myytynä...
Niistä tuskin kuitteja annat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä tuskin kuitteja annat?
Kuittia?, tuloohan siihen kemera- korvaus ja jos hyvi menöö nii pienpuun enerkiapuuksi keruukorvaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
600 kuusta jo myytynä...
30 donaa puhtaana käteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 donaa puhtaana käteen?
Ei kata edes kasvatuskustannuksia.
- Anonyymi
Hahah, vai meinaat vahtia monta viikkoa kaikkia 175 hehtaaria, siinä onkin tekemistä :D
Mehän ne ollaan maksettukin joten tietenkin voi hakea ilmaiseksi, mutta bensakuluja tulee. Saisitte tuoda kotiin asti kun polttoaineetkin laitatte vähennyksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahah, vai meinaat vahtia monta viikkoa kaikkia 175 hehtaaria, siinä onkin tekemistä :D
Mehän ne ollaan maksettukin joten tietenkin voi hakea ilmaiseksi, mutta bensakuluja tulee. Saisitte tuoda kotiin asti kun polttoaineetkin laitatte vähennyksiin.30 donaa ja joka päivä lisää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 donaa ja joka päivä lisää....
...kuluu vartiontiin. Sillä tavalla :D
- Anonyymi
Minulla on ollut sama muovikuusi 30 vuotta. Erittäin hyvät neulaset!
- Anonyymi
Kyl mä pari tuhatta kuusta myyn jouluna. Jotain niistäkin kertyy kovien kulujen jälkeen.
- Anonyymi
Sama täällä, haen ne usemman tukjullin metsistä ettei herätä liikaa huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, haen ne usemman tukjullin metsistä ettei herätä liikaa huomiota.
Joo, 200 sieltä ja 200 täältä, jostain haen Jopa 500 kuusta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, 200 sieltä ja 200 täältä, jostain haen Jopa 500 kuusta....
Noniih, löytyyhän ne hiilinielun tuhoojat!
- Anonyymi
Ei mennyt tukijullin kuuset kiskurihinnalla kaupaksi, jätti luvattomalle myyntipaikalle ja pakkauslaitteenkin sinne, uusi taas verotukseen muiden maksettavaksi. Toivottavsti joku kertoo kuka tukijulli kyseessä, joutuu maksamaan siivouksen.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5647447- Anonyymi
Kuuset meni mainiosti kaupaksi, 250 000€ käteistä....Mersun jo ostin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuset meni mainiosti kaupaksi, 250 000€ käteistä....Mersun jo ostin....
Niin kävi, myin halvalla kun ei ollut omaa metsää enkä ole ahne tukijulli, mutta olinhan kuitenkin kuuset tukiasina maksanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875