nelososasto

Anonyymi-ap

Sairaalan nelosen hoitajat ovat kuin lehmät makuullaan laitumella.
Lihovat ja märehtivät eikä työt maita.
Eikö siellä ole toimivaa työnjohtoa kun ei tarvitse tehdä mitään palkkansa eteen
jos ei huvita.

50

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhat lehmät eivät tee mitään mutta muutamat nuoret hoitanut tekee niidenkin työt. Eikö siihen voi puuttua. Minä en maksaisi palkkaa jos mitää ei tehdä. Kuka tuota puljua johtaa.

    • Anonyymi

      Kenet tämä yllätti?

      • Anonyymi

        Sun sadan kilon lahna vaimos


    • Anonyymi

      Kakki haluis vaan istua akvaariossa juoruamsssa, tekemättä mitään ja jos joku painaa kutus kelloa, niin ärhtäen nousevat jos nousevat .. niin ei ihme, että palkkoo tahtovat vuoan lissee... mokomat..

      • Anonyymi

        Oohh menkääs nyt mekkomaakarit pisulle pesulle ja äipän viekkuun nukkumaan


      • Anonyymi

        Palkka pitäisi puolittaa kun eivät tee puoliakaan töitä. Lehmät.


    • Anonyymi

      Näin kertoo itse yhteiskunnan elätti

    • Anonyymi

      Jos se esimies ajattelee samalla tavalla. Mitäpä sitä turhia, palkka juoksee muutenkin.

    • Anonyymi

      Osasto 5,hyvä hoito ja henkilökunta. Kauniisti kiitän!

    • Anonyymi

      Läheiseni oli pari vuotta sitten hoidettavana ensin osastolla 2 ja sitten osastolla 4.
      Ja kyllähän totuus on, että hoidon taso poikkesi osaston 2 hyväksi.
      Myös 4:lla oli ihan sympaattisia hoitajia, mutta seassa muutama ylimielinen ja jopa koppava hoitsu. He eivät sairasta ihmistä suuremmin sympatiseeranneet.

      • Anonyymi

        Mene suoraan sanomaan jos noin henkeen ottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene suoraan sanomaan jos noin henkeen ottaa

        kuin myös


    • Anonyymi

      Ei se sympaattisuuden puute, kun nyt edes hoitaisivat työnsä!

      • Anonyymi

        Miksi ne hoitajat ovat lihavia ja laiskoja Eikö kukaan johda heitä. Sairaalan johtajat ovat vaikeita tapauksia.
        Naivat asemanmiesten kanssa ja pettävät miehiään.


    • Anonyymi

      Sairaalan naiset ovat lihavia lehmiä. Kalliita veronmaksajille. Syövät enemmän kuin tekevät töitä.

    • Anonyymi

      Yksi hoitaja on hoikka. Muut lihavia ja laiskoja.

    • Anonyymi

      Ohvi ja mintsu suurimmat jotka nukkuu öisin ja teettää meillä nuoremmilla työt. Saavat enemmän palkkaa kuin minä nukkumalla. Ei täällä öisin ole mitään esimiestä.

    • Anonyymi

      Kuka pitää tuollaisia hoitajia töissä. Potkut perseelle heti.

      • Anonyymi

        Nelosen hoitajat ovat lihavia ja laiskoja ja monet eronneita ja karanneita. Neuvovat toisiaan kuinka alistaa mies ja huijata rahat erossa. Lihavia lylleröitä ja huijareita. Miehet ovat menettäneet rahansa ja maineensa. Johto puolustaa. Johto vehtaa oollarwiden kanssa. Eikö jää pettämisestä kiinni.


      • Anonyymi

        Hoitajilla on aikaa töissä kommentoida. Lehmiä riittää.


    • Anonyymi

      Minun vaimo mintsu petti mua ja yritti maksattaa koko elämänsä. Erossa työkaverit toimivat lakimiehinä. Laiska oli eikä antanut sitä mitä mies haluaa. Nyt tänä päivänä huijaa jotain muuta miestä.

    • Anonyymi

      Tunnistan hoitajan ME. Joo kusettaa nykyään toista miestä. Minä joudun valvomaan töissä kun mintsu nukkuu.

    • Anonyymi

      Ohivi sai sitä ja kumi meni pyöriessä rikki. Mintsu neuvoi apteekkiin. Hoitajat pitävät toistensa puolta.

    • Anonyymi

      Onko se mintsu joka haluaa nukkua pitkään kun pitäisi tehdä töitä. Lehmät makaa sohvalla ja pyytävät lisää palkkaa.

    • Anonyymi

      Mintsu on meidän johtaja. Makaa sohvalla ja käskee muita. Vie lääkkeitä kotiin. Ei tarvi käydä apteekissa. Koko perhe säästää kun ei tarvii käydä ostamassa.

    • Anonyymi

      Muutaman tonnin perhe säästää kun lääkkeet saa varastettua töistä. Tiedän kuka on varas ja voin todistaa oikeudessa.

    • Anonyymi

      Kuka puuttuu asiaan. Poliisi vai sairaalan johto. Ei kumpikaan. Voiko poliisi ja sairaalan johto tutkia kuinka paljon lääkkeitä varastetaan.

    • Anonyymi

      Hoitaja joka vie töistä lääkkeitä kotiin. Onko hän rikollinen.
      Voiko sairaalan johto ja poliisit vastata.

    • Anonyymi

      Haluan todistaa että 4 osastolta muijani toi kaatamalla lääkkeitä kotiin. Poliisi ja sairaalan johto voisi tutkia asiaa ja tehdä jotain. Onko johto ja johto yhdistyneet. Eikö kotona epäillä pettämisestä.

    • Anonyymi

      Nelosen hoitaja yritti viedä multa rahat. Muut hoitajat neuvoivat. Mintsu toi mulle kaikki lääkkeet. Varasti töistä. No en tarvinnut niitä mutta varasti siltikin. Nyt varmasti varastaa mintsu enemmän lääkkeitä kun iso perhe tarvii ilmaisia lääkkeitä. Sairaalalta saa varastaa lääkkeitä. Johto on sen hyväksynyt. Poliisi voi tulla minun luo niin päästään eteenpäin.

    • Anonyymi

      Mintsu toi mulle lääkkeitä kotiin töistä.
      Toivon että poliisi ottaa yhteyttä minuun.
      Varkaus ehkä jatkuu edelleen koko ajan.
      Esimiehet ja työkaverit ovat tietoisia ja homna toimii.

    • Anonyymi

      Jos olet töissä sairaalalla niin et maksa lääkkeistä. Se kuuluu työsuhteisiin. Minä pyydän edelleen että poliisi ottaisi minuun yhteyttä.
      Haluan oikeuteen todistamaan

      • Anonyymi

        Onko mintsu skitso. Ei ainakaan myönnä sitä.


    • Anonyymi

      Ohvi on ok. Jos saa seksiä.
      Muuta se ei tajua.

      • Anonyymi

        Tykkääkö jos saa kakkoseen?


    • Anonyymi

      Antakaa sille seksiä. Työt sujuu. Mintsu neuvoi että oohvin pitää varoa rikkinäistä kumia. Mintsu on rehellinen.

    • Anonyymi

      Koko tämä ketju.on niin tyypillistä Jämsää kuin olla ja voi.

      • Anonyymi

        Täällä Jämsässä asuu aika paljon sairaita ihmisiä kuten tämä ketju osoittaa. Onneks täältä pääsee kohta pois


    • Anonyymi

      Kai johdon bonukset ovat kuitenkin turvattu?

    • Anonyymi

      Mustatukkainen lehmä istuu akvaariossa. Ei tee mitään. Miksi sille maksetaan palkkaa.

    • Anonyymi

      Mintsu on pomo ja määrää lääkäreitä. Öisin nukkuu ja nostaa palkkaa.

    • Anonyymi

      Potilas voi valita missä hoidetaan. Menkää Tampereelle tai Jyväskylään sairaalaan siellä hyvä hoito. Olen ollut kummassakin en koskaan Jämsässä vaikka täällä asun. Sanoivat ei Jämsään saa jäädä kun tarvii kunnon osaamista. Kaverilla sama tilanne ja kokemus.

      • Anonyymi

        Miksi meidän pitää maksaa lehmän palkka hoitajalle joka ei tee mitään.
        Mintsu nukkuu yöt märehtii päivät. Mustatukkainen lehmä on kaikista laiskin.
        Minä en hyväksy enkä maksa mitään jos ei tehdä työtä.


      • Anonyymi

        Vaikka menet tamopereelle niin ei se lehmä Jämsässä tee mitään muuta.


    • Anonyymi

      Mintsu määrää silti. Iso lehmä.
      Sitten on toinen mustapää joka märehtii. Ei edes puhu mitään. Sen työ on maata tietokoneen edessä.
      Mintsu nukkuu yöt. Lehmä makaa yöt.
      Noille pitäisi vielä maksaa palkkaa.
      Mitä ihmettä.

    • Anonyymi

      Jaa se pitkätukkainen lehmä.
      Laiska kuin pas jaa no se nukkuu yöt.
      En maksa sen pelkkaa. Lehmät makaa sohvalla ja pyytävät lisää palkkaa.
      Se on se pitkätukkainen makaaja.

    • Anonyymi

      En maksa lehmille ihmisen palkkaa.

    • Anonyymi

      Sydämmellinen Joulun toivotus aloittajalle.Siunausta eläämääsi.
      Hyviä ja kauniita joulumuistoja ja ajatuksia, myös jatkossa.
      Näin sydämmeesi joulun teet.

      • Anonyymi

        Aloittajalla ei ole itsellä kaikki ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla ei ole itsellä kaikki ihan hyvin.

        Jännää ihanko totta


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe