Olisiko jollain vihjettä hyvästä dvd:n kopiointi- ja poltto-ohjelmasta (freeware)?
Aiemmin vanhalla käyttöjärjestelmälläni minulla oli hyvin yksinkertainen Nero burning ROM, jota Nero tarjosin freeware-versiona vanhentuvalle käyttöjärjestelmälle, mutta nyt kun minulla on tämä uusi Win 11, niin siihen en olekaan löytänyt vastaavaa.
Teen tallentavalla dvd-soittimella levyjä, jotka sitten kopioisin sillä dvd:n poltto-ohjelmalla. Tämä on sen verta pienimuotoista, että en viitsisi ihan sitä varten ostaa maksullista ohjelmaa.
Onko kellään hyviä vinkkejä?
Käyttöjärjestelmäni on Win 11 Pro
Olisiko jollain vihjettä hyvästä dvd:n kopiointi- ja poltto-ohjelmasta (freeware)?
18
238
Vastaukset
- Anonyymi
Googlettamalla vastaus löytyi.
- Anonyymi
Winkuun WinX DVD Ripper Platinum
Linuxiin K3b - Anonyymi
WonderFox DVD Video Converter jos haluu eroon kopiosuojasta!
- Anonyymi
Linuxiin saa aina täysversiot ohjelmista, Windowsiin vain näitä vajaita!
- Anonyymi
Leawo DVD-copy.
- Anonyymi
PS4 Copy on avanhehtunut! se popioi levyn oikeina sektoreina½
- Anonyymi
Eipä moiseen järjettömyytteen ohjelmaa pidä hankkia
- Anonyymi
Itse olet järjetön! Ja kyllä niitä hyviä polttosoftia löytyy, tosin en tiedä toimiiko windows11-kurassa!
- Anonyymi
Itsellä oli joskus jonkun aikaa käytössä BurnAware Free -niminen sovellus. Ohjelma itsessään on suoraviivainen ja tekee ihan riittävästi ollakseen ilmainen sovellus. Ohjelmasta on olemassa lisäksi kaupallinen versio, minkä hinta on $29.95. En tiedä mitä tämä tuo lisää verrattuna tuohon ilmaisversioon. Lähempänä Neroa on ohjelma nimeltä CDBurnerXP. Todella luotettava ja nopea softa, niin CD:n, kuin DVD:n poltossa. Tämä on sovellus on ollut itselläni ehkä eniten käytössä. Toimii hyvin Win10/11:sta kanssa.
- Anonyymi
"Toimii hyvin Win10/11:sta" Noissa ei mikään toimi hyvin!
- Anonyymi
Itse käytän mm. tätä: http://www.anyburn.com/
Sivu on englanninkielinen, mutta itse ohjelmaa voi käyttää myös suomeksi. - Anonyymi
Tässä lista josta voi etsiä:
https://www.majorgeeks.com/mg/sortdate/burning_tools.html - Anonyymi
Kiitos vastauksista!
- Anonyymi
Virheen voi aiheuttaa Windows, Windows tahmaa ja susi tulee.
Onneksi on OS:sejä jotka ei lagaa kesken kaiken. - Anonyymi
Windowsiin waretetut ohjelmat on kunniaasa!
- Anonyymi
Kaikkea sontaa ne ihmiset tekeekin vuonna 2022..
- Anonyymi
Ei windows ole tarpeeksi vakaa että tollainen onnistuisi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908