OLETKO KIINNOSTUNUT

Anonyymi-ap

Laitetaas uusi aloitus tänne ja katsotaan, tuleeko mitään keskustelua tästä. Eli oletko kiinnostunut missään mielessä kenestäkään tällä palstalla kirjoittelevasta? Löytyykö ketään, kehen haluaisit tutustua paremmin? Nimimerkkejä tai kommentteihin perustuvia nimettömiä?

102

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei aavistustakaan ketä täällä tällä hetkellä kirjoittelee. Ei ainakaan näytä olevan mun tuttujani. Mulle riittää satunnainen kirjoittelu.

    • Mulle tulee mieleen joitakin, joihin vois olla hienoa tutustua enkä tarkoita, että deiteillä vaan muuten. Sillai, että näkisi livenä ja pääsis juttusille ja myös pitämään hauskaa, näkisi millaisia ovat ja uskonkin, että nämä oisivat tutustumisen arvoisia. Nimiä en taida sanoa. Sitten on jokunen nimetön myös, ihan kannanottojensa tai muun vastaavan takia. Joo, kyllä olisi kiinnostusta, mutta ihan kaverimeiningillä 👍

      • Anonyymi

        Luuletko että kukaan susta muuta tahtookaan, taidat luulla liikoja itestäs😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että kukaan susta muuta tahtookaan, taidat luulla liikoja itestäs😂

        Hehee tietäisit vain .. 😁


    • Anonyymi

      Niin kehen? Täällähän kirjoittelee ehkä joku 5 eri nimimerkkiä 😂 hirveästi valinnanvaraa 🤣🤣

      • satama100

        Ja jos tarkoitat näitä, ketkä täällä ehkä eniten kirjoittaa, niin tiiätkö .. mä oon nähny kyllä muitakin nimiä täällä 👍😊


    • No mähän kirjoitin tuossa, että muutama nimetön kommentaattorikin 👍

    • En ole asiaa noin edes miettinyt. Jotenkin olen suhtautunut niin, että keskustelen ja luen ei muuta. 😄

      • No mä rupesin äsken miettimään tuota kysymystä ja aattelin, että jos täällä on jonkun jutut kiinnostavia lukea tai kommentit yleensäkin, niin miksei niitä olisi kiva kuulla myös kasvotusten, mutten tällä aja takaa sitä, että haluaisin mitenkään alkaa kysymään tapaamista tms , vaan jos tulisi sellainen tilanne, missä näkisi sen henkilön, niin .. mikä ettei 👍 kiinnostavaa voisi olla.


      • satama100 kirjoitti:

        No mä rupesin äsken miettimään tuota kysymystä ja aattelin, että jos täällä on jonkun jutut kiinnostavia lukea tai kommentit yleensäkin, niin miksei niitä olisi kiva kuulla myös kasvotusten, mutten tällä aja takaa sitä, että haluaisin mitenkään alkaa kysymään tapaamista tms , vaan jos tulisi sellainen tilanne, missä näkisi sen henkilön, niin .. mikä ettei 👍 kiinnostavaa voisi olla.

        Nojoo ehkäpä joo. 👍


    • Anonyymi

      On kyllä väsynyt palsta ja jos joku täällä yrittää mitään muuta aihetta kuin olen yksinäinen viiskymppinen, miksei kukaan ihastu minuun tai ihana naapurin ritva moikkasi mua, onkohan sillä tunteita?
      niin se negaillaan hyvin pian ulos täältä

      • Kyllä mä koen eri tavalla tämän, koska mun mielestä tänne voi kirjoittaa ihan mistä tahansa aiheesta. Miksi sinä koet asian noin? Tottahan se osa tuossa sinun sanomassasi on, että paljon on sitä negailua, mutten ainakaan itse näe asiaa ihan noin, etteikö voisi kirjoittaa muustakin kuin siitä naapurin moikkaavasta Ritvasta, kun tuleehan niitä negakommentteja muistakin asioista. Nehän tulee osaksi sen takia, että ollaan eri mieltä asioista, mutta osaksi myös siksi, että ihmisillä on paha olla tai sitten muuten vain joko ilkeyttään tai "ei-täs-ny-oo-muutakaan-tekemistä" oloissa. Itehän me tehdään tää palsta tällaiseksi, joten eiköhän aleta joukolla positiivisemman puolella olemaan, niin olisi mukavampi olla täällä ja vaihtaa ajatuksia, miltä kuulostaa?


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Kyllä mä koen eri tavalla tämän, koska mun mielestä tänne voi kirjoittaa ihan mistä tahansa aiheesta. Miksi sinä koet asian noin? Tottahan se osa tuossa sinun sanomassasi on, että paljon on sitä negailua, mutten ainakaan itse näe asiaa ihan noin, etteikö voisi kirjoittaa muustakin kuin siitä naapurin moikkaavasta Ritvasta, kun tuleehan niitä negakommentteja muistakin asioista. Nehän tulee osaksi sen takia, että ollaan eri mieltä asioista, mutta osaksi myös siksi, että ihmisillä on paha olla tai sitten muuten vain joko ilkeyttään tai "ei-täs-ny-oo-muutakaan-tekemistä" oloissa. Itehän me tehdään tää palsta tällaiseksi, joten eiköhän aleta joukolla positiivisemman puolella olemaan, niin olisi mukavampi olla täällä ja vaihtaa ajatuksia, miltä kuulostaa?

        Älä ruoki trollia.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Kyllä mä koen eri tavalla tämän, koska mun mielestä tänne voi kirjoittaa ihan mistä tahansa aiheesta. Miksi sinä koet asian noin? Tottahan se osa tuossa sinun sanomassasi on, että paljon on sitä negailua, mutten ainakaan itse näe asiaa ihan noin, etteikö voisi kirjoittaa muustakin kuin siitä naapurin moikkaavasta Ritvasta, kun tuleehan niitä negakommentteja muistakin asioista. Nehän tulee osaksi sen takia, että ollaan eri mieltä asioista, mutta osaksi myös siksi, että ihmisillä on paha olla tai sitten muuten vain joko ilkeyttään tai "ei-täs-ny-oo-muutakaan-tekemistä" oloissa. Itehän me tehdään tää palsta tällaiseksi, joten eiköhän aleta joukolla positiivisemman puolella olemaan, niin olisi mukavampi olla täällä ja vaihtaa ajatuksia, miltä kuulostaa?

        Täytyy sanoa että sun kirjoitus oli tosi kiva. Sitä paitsi tuo mun omakin laittama oli negatiivinen josta muita syytin ja huonossa mielessä kirjoitettu.
        Täällä olen vain useasti saanut kylmää päälleni kun olen jotakin mielipiteitä sanonut ja olen mutenkin aika arka kertomaan niitä koska monet ihmiset ilkeilee. Mutta en ole itse parempi. Kiitos kun kirjoitit ja anteeksi mun tyhmä teksti ☹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa että sun kirjoitus oli tosi kiva. Sitä paitsi tuo mun omakin laittama oli negatiivinen josta muita syytin ja huonossa mielessä kirjoitettu.
        Täällä olen vain useasti saanut kylmää päälleni kun olen jotakin mielipiteitä sanonut ja olen mutenkin aika arka kertomaan niitä koska monet ihmiset ilkeilee. Mutta en ole itse parempi. Kiitos kun kirjoitit ja anteeksi mun tyhmä teksti ☹

        Okei, kiitti. Onhan meillä itse kullakin niitä huonoja päiviä ja huonoja hetkiä ja niitä on helppo esimerkiksi tänne tulla purkamaan ja joskus ei tuu ajateltua loppuun asti, mitä sanoo tai tekee ja sit onkin jo kerennyt sanoa tai tehdä. Hienoa, että itse oivalsit asioita, ja sanonpahan nyt tähän samaan syssyyn, kun tällä linjalla tässä nyt ollaan, että tulee itsekin tehtyä väärin välillä tietysti ja myös ajateltua väärin. Yritän kuitenkin olla loukkaamatta ketään .. ainakaan kovin pahasti 😉😂 no juu tuo oli leikkiä. Mut oikeesti oon sitä mieltä, että mehän täällä kirjoitellaan ja se kirjoittelun taso on ihan meistä kaikista riippuvaa ja tietysti tulee joka tapauksessa aina joku, joka ei osaa tai ei halua ottaa/käsitellä asioita silleen kuin olisi tarkoitus. En tiedä, miten itse voisimme vaikuttaa sisältöön muuten kuin olemalla avoimia myös muiden mielipiteille ja hyväksyä ajatusten ja ihmisten erilaisuus riitelemättä tai väheksymättä. Keskustelu johtaa paljon pidemmälle ja antaa enemmän. Se auttaa osaltaan myös lisäämään sitä ymmärrystä ja hyväksymistä. Osaan itsekin tapella, kun sille päälle satun, mutta täällä yritän ottaa huomioon muutkin enkä tuo jokaista negaärräpäähaukkushittiä esiin, pystyn tekemään sen yksinkin. Ei siitä muiden tartte kärsiä lukemalla mun jokaista pahansävyistä ajatusta, koska oonhan mäkin joidenkin kanssa niin eri mieltä, ettei oo tosikaan. Huomaavaisuus olisi hieno asia täälläkin. Eiks ni? Sä oot oikeilla jäljillä tai sanoisinko jopa, että että sähän oot hyvä! Et paha ollenkaan 👍


      • Anonyymi

        No eihän täällä ole pakko sinun olla, jos koet asiat negatiivisiksi ja onhan täällä mukaviakin kirjoituksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän täällä ole pakko sinun olla, jos koet asiat negatiivisiksi ja onhan täällä mukaviakin kirjoituksia.

        Kyllä, täällä on mukaviakin kirjoituksia.


      • satama100 kirjoitti:

        Kyllä, täällä on mukaviakin kirjoituksia.

        Ja jatkan tuohon vielä, että hyvä että niitäkin mukavia juttuja on, sillä jos kaikki olisi sitä pelkkää negaa, niin en tietenkään kävisi täällä. Mutta tämänhän ei varsinaisesti pitäisi tietääkseni olla mikään negatiivisten ihmisten palsta vaan lesbojen. Ei kai kukaan voi edes väittää, että kaikki lesbot olisivat negatiivista porukkaa. Eihän muutkaan ole pelkästään yhtä ja samaa vaan on just sitä erilaisuutta, kiitos siitä jonnekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa että sun kirjoitus oli tosi kiva. Sitä paitsi tuo mun omakin laittama oli negatiivinen josta muita syytin ja huonossa mielessä kirjoitettu.
        Täällä olen vain useasti saanut kylmää päälleni kun olen jotakin mielipiteitä sanonut ja olen mutenkin aika arka kertomaan niitä koska monet ihmiset ilkeilee. Mutta en ole itse parempi. Kiitos kun kirjoitit ja anteeksi mun tyhmä teksti ☹

        Joskus kun on väsynyt, niin tulee kirjoitettua vähän tyhmästi, mitä nyt ei sitten loppupeleissä kuitenkaan tarkoita olla ilkeä kellekkään, ehkä olis kuitenkin saanut miettiä, joskus mitä kirjoitan.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Okei, kiitti. Onhan meillä itse kullakin niitä huonoja päiviä ja huonoja hetkiä ja niitä on helppo esimerkiksi tänne tulla purkamaan ja joskus ei tuu ajateltua loppuun asti, mitä sanoo tai tekee ja sit onkin jo kerennyt sanoa tai tehdä. Hienoa, että itse oivalsit asioita, ja sanonpahan nyt tähän samaan syssyyn, kun tällä linjalla tässä nyt ollaan, että tulee itsekin tehtyä väärin välillä tietysti ja myös ajateltua väärin. Yritän kuitenkin olla loukkaamatta ketään .. ainakaan kovin pahasti 😉😂 no juu tuo oli leikkiä. Mut oikeesti oon sitä mieltä, että mehän täällä kirjoitellaan ja se kirjoittelun taso on ihan meistä kaikista riippuvaa ja tietysti tulee joka tapauksessa aina joku, joka ei osaa tai ei halua ottaa/käsitellä asioita silleen kuin olisi tarkoitus. En tiedä, miten itse voisimme vaikuttaa sisältöön muuten kuin olemalla avoimia myös muiden mielipiteille ja hyväksyä ajatusten ja ihmisten erilaisuus riitelemättä tai väheksymättä. Keskustelu johtaa paljon pidemmälle ja antaa enemmän. Se auttaa osaltaan myös lisäämään sitä ymmärrystä ja hyväksymistä. Osaan itsekin tapella, kun sille päälle satun, mutta täällä yritän ottaa huomioon muutkin enkä tuo jokaista negaärräpäähaukkushittiä esiin, pystyn tekemään sen yksinkin. Ei siitä muiden tartte kärsiä lukemalla mun jokaista pahansävyistä ajatusta, koska oonhan mäkin joidenkin kanssa niin eri mieltä, ettei oo tosikaan. Huomaavaisuus olisi hieno asia täälläkin. Eiks ni? Sä oot oikeilla jäljillä tai sanoisinko jopa, että että sähän oot hyvä! Et paha ollenkaan 👍

        ❤ kiitos


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Kyllä mä koen eri tavalla tämän, koska mun mielestä tänne voi kirjoittaa ihan mistä tahansa aiheesta. Miksi sinä koet asian noin? Tottahan se osa tuossa sinun sanomassasi on, että paljon on sitä negailua, mutten ainakaan itse näe asiaa ihan noin, etteikö voisi kirjoittaa muustakin kuin siitä naapurin moikkaavasta Ritvasta, kun tuleehan niitä negakommentteja muistakin asioista. Nehän tulee osaksi sen takia, että ollaan eri mieltä asioista, mutta osaksi myös siksi, että ihmisillä on paha olla tai sitten muuten vain joko ilkeyttään tai "ei-täs-ny-oo-muutakaan-tekemistä" oloissa. Itehän me tehdään tää palsta tällaiseksi, joten eiköhän aleta joukolla positiivisemman puolella olemaan, niin olisi mukavampi olla täällä ja vaihtaa ajatuksia, miltä kuulostaa?

        Taitaa olla sinulla itselläsi paha olla, mutta et ymmärrä, että mielipiteitä on laidasta laitaan. Yrität jotenkin päteä mielipiteilläsi ja olla palstan kuningatar, mutta toivottavasti muut näkevät lävitsesi.


      • Hihii niinkö tein? Kuulehan, arvon lady, laitoin vain pelkkää totuutta ja sinun omia sanojasi, jotka olit vääntänyt itsellesi sopivaan muotoon, et puuttunut sanallakaan niihin asioihin oikealla tavalla vaan just tuolla rähjäämiselläsi kuten tässäkin. Esität olevasi laupias samarialainen ja totuus on aivan muuta, se on nyt tullut nähtyä. Stalkkaat usealla eri tavalla. Sanon vielä sen verran, ettei minun kaikki ystäväni ole facessa ollenkaan 😂 ja sinähän oletit jälleen kerran olevasi oikeassa tuossakin asiassa. Mummo pihalla kertoi hieman juttuja lisää, kerronko nekin tässä? Ihan hyvällä yritän ja olen yrittänyt saada sinut ymmärtämään asioiden oikean tilan, muttet näe niitä tuolta omalta vakaalta uskomukseltasi, että olet aina oikeassa, kun et vain yksinkertaisesti tajua, että voit olla väärässäkin. Ja nyt olet ollut todella pahasti väärässä, mutta tuolta suuttumukseltasi et sitäkään näe. Kurja juttu, sun kanssa ei ole helppo tulla toimeen. Onko se sinusta jotenkin normaalia tai jopa tervettäkään laitella privaviestejä ja kun en vastaa samalla tavalla kuin sinä vaan kerron niinkuin asiat oikeasti ovat, niin samantien estät minut, etten voi enää kertoa sinulle enempää? Onko jotenkin normaalia, että kirjoitetaan ja estetään ja taas uudestaan kirjoitetaan ja taas uudestaan estetään? Sekö on sinun tyylisi viesteillä ihmisten kanssa? Kirjoita oman sanomasi ja estät sen jälkeen heti? Sehän se aikuisen jutulta vasta kuulostaakin. Kyllä kyllä, hyvä sinä 😂👍


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Hihii niinkö tein? Kuulehan, arvon lady, laitoin vain pelkkää totuutta ja sinun omia sanojasi, jotka olit vääntänyt itsellesi sopivaan muotoon, et puuttunut sanallakaan niihin asioihin oikealla tavalla vaan just tuolla rähjäämiselläsi kuten tässäkin. Esität olevasi laupias samarialainen ja totuus on aivan muuta, se on nyt tullut nähtyä. Stalkkaat usealla eri tavalla. Sanon vielä sen verran, ettei minun kaikki ystäväni ole facessa ollenkaan 😂 ja sinähän oletit jälleen kerran olevasi oikeassa tuossakin asiassa. Mummo pihalla kertoi hieman juttuja lisää, kerronko nekin tässä? Ihan hyvällä yritän ja olen yrittänyt saada sinut ymmärtämään asioiden oikean tilan, muttet näe niitä tuolta omalta vakaalta uskomukseltasi, että olet aina oikeassa, kun et vain yksinkertaisesti tajua, että voit olla väärässäkin. Ja nyt olet ollut todella pahasti väärässä, mutta tuolta suuttumukseltasi et sitäkään näe. Kurja juttu, sun kanssa ei ole helppo tulla toimeen. Onko se sinusta jotenkin normaalia tai jopa tervettäkään laitella privaviestejä ja kun en vastaa samalla tavalla kuin sinä vaan kerron niinkuin asiat oikeasti ovat, niin samantien estät minut, etten voi enää kertoa sinulle enempää? Onko jotenkin normaalia, että kirjoitetaan ja estetään ja taas uudestaan kirjoitetaan ja taas uudestaan estetään? Sekö on sinun tyylisi viesteillä ihmisten kanssa? Kirjoita oman sanomasi ja estät sen jälkeen heti? Sehän se aikuisen jutulta vasta kuulostaakin. Kyllä kyllä, hyvä sinä 😂👍

        Oho, mikäs mittelö täällä on. 😂 Olenko ihan liveaikaan todistamassa. Lukekaa mun romaanit sanoista ja rauhoittumaan, aamen.


      • satama100 kirjoitti:

        Hihii niinkö tein? Kuulehan, arvon lady, laitoin vain pelkkää totuutta ja sinun omia sanojasi, jotka olit vääntänyt itsellesi sopivaan muotoon, et puuttunut sanallakaan niihin asioihin oikealla tavalla vaan just tuolla rähjäämiselläsi kuten tässäkin. Esität olevasi laupias samarialainen ja totuus on aivan muuta, se on nyt tullut nähtyä. Stalkkaat usealla eri tavalla. Sanon vielä sen verran, ettei minun kaikki ystäväni ole facessa ollenkaan 😂 ja sinähän oletit jälleen kerran olevasi oikeassa tuossakin asiassa. Mummo pihalla kertoi hieman juttuja lisää, kerronko nekin tässä? Ihan hyvällä yritän ja olen yrittänyt saada sinut ymmärtämään asioiden oikean tilan, muttet näe niitä tuolta omalta vakaalta uskomukseltasi, että olet aina oikeassa, kun et vain yksinkertaisesti tajua, että voit olla väärässäkin. Ja nyt olet ollut todella pahasti väärässä, mutta tuolta suuttumukseltasi et sitäkään näe. Kurja juttu, sun kanssa ei ole helppo tulla toimeen. Onko se sinusta jotenkin normaalia tai jopa tervettäkään laitella privaviestejä ja kun en vastaa samalla tavalla kuin sinä vaan kerron niinkuin asiat oikeasti ovat, niin samantien estät minut, etten voi enää kertoa sinulle enempää? Onko jotenkin normaalia, että kirjoitetaan ja estetään ja taas uudestaan kirjoitetaan ja taas uudestaan estetään? Sekö on sinun tyylisi viesteillä ihmisten kanssa? Kirjoita oman sanomasi ja estät sen jälkeen heti? Sehän se aikuisen jutulta vasta kuulostaakin. Kyllä kyllä, hyvä sinä 😂👍

        Ja tarkennan vielä, etten ole laittanut törkeää enkä häijyä viestiä, koet sen itse niin, koska sen sanoma osui sinua arkaan paikkaan. Et siltikään voi käsittää, että olet sitä väärässä sinäkin joskus ja nyt minun kanssani kinastellessa varsin useinkin jopa. Mä en sua lyttää enkä tylytä, vaikka varmasti koet sen niin. Kuitenkin kyse on pohjimmiltaan sinun omista sanoistasi ja oletuksistasi, joissa ei ole päätä eikä häntää. Kaikella kunnioituksella: lue vielä kerran omat viestisi ja katso, oletko ollut väärässä.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Hihii niinkö tein? Kuulehan, arvon lady, laitoin vain pelkkää totuutta ja sinun omia sanojasi, jotka olit vääntänyt itsellesi sopivaan muotoon, et puuttunut sanallakaan niihin asioihin oikealla tavalla vaan just tuolla rähjäämiselläsi kuten tässäkin. Esität olevasi laupias samarialainen ja totuus on aivan muuta, se on nyt tullut nähtyä. Stalkkaat usealla eri tavalla. Sanon vielä sen verran, ettei minun kaikki ystäväni ole facessa ollenkaan 😂 ja sinähän oletit jälleen kerran olevasi oikeassa tuossakin asiassa. Mummo pihalla kertoi hieman juttuja lisää, kerronko nekin tässä? Ihan hyvällä yritän ja olen yrittänyt saada sinut ymmärtämään asioiden oikean tilan, muttet näe niitä tuolta omalta vakaalta uskomukseltasi, että olet aina oikeassa, kun et vain yksinkertaisesti tajua, että voit olla väärässäkin. Ja nyt olet ollut todella pahasti väärässä, mutta tuolta suuttumukseltasi et sitäkään näe. Kurja juttu, sun kanssa ei ole helppo tulla toimeen. Onko se sinusta jotenkin normaalia tai jopa tervettäkään laitella privaviestejä ja kun en vastaa samalla tavalla kuin sinä vaan kerron niinkuin asiat oikeasti ovat, niin samantien estät minut, etten voi enää kertoa sinulle enempää? Onko jotenkin normaalia, että kirjoitetaan ja estetään ja taas uudestaan kirjoitetaan ja taas uudestaan estetään? Sekö on sinun tyylisi viesteillä ihmisten kanssa? Kirjoita oman sanomasi ja estät sen jälkeen heti? Sehän se aikuisen jutulta vasta kuulostaakin. Kyllä kyllä, hyvä sinä 😂👍

        No annappa tulla, että mitä mummeli on kertonut? ja tietty kannattaa uskoo kaiken maailman juoruja, tottakait👍, mutta katos, kun kolikolla on toinenkin puoli, se minun tarina.
        En ole väittänytkään, että täydellinen ihminen olen.


      • Aijuujoo unohtui mainita vielä tuo, että sinäkö kiltti ja ymmärtäväinen? Ystäväni teki kuolemaa ja sinun mielestäsi se oli vain jokin ihme juttu, kun ei löytynyt heti diagnoosia ja koit sen esteeksi meidän porukkatapaamiselle, että sen takia siirsin tapaamista, vaikka todellisuudessa siirsin ystäväni tapaamista meidän porukkatapaamisen takia. Yrität tuoda itseäsi esille hyvänä kuin enkelinä jo ammattisikin puolesta, muttet todellisuudessa ymmärrä mitään näköjään ihmisyydestä. Sitä paitsi: ystävät ovat tärkeitä ja ainakin minä otan heidät vaikeinakin hetkinä vastaan. Kirjoittelujesi takia olenkin päättänyt tehdä hoitopuolelle eston, sinnehän pitää nimi sanoa, joten tämän kylän yksiköt saavat ihan piakkoin tämän tiedon. Tämä ei voi jatkua näin enkä aio olla toimimatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, mikäs mittelö täällä on. 😂 Olenko ihan liveaikaan todistamassa. Lukekaa mun romaanit sanoista ja rauhoittumaan, aamen.

        Valitettavasti tämä ei jatku ainakaan minun osaltani, ei juuri nyt, sillä lähden hieman asioille tuonne keskustan liepeille ja sitten onkin vielä laittamista ennenkuin pääsee joulun rauhaan. Sori, muutenhan tää ois ollu hyvää ajanvietettä itse kullekin, mutta on mentävä hoitamaan muutama tärkeä asia. Voithan sinä itse kehittää riidan jonkun kanssa halutessasi. Itse en edes halunnut, mutta ei mua eikä mun ystäviä lyttäillä ihan tosta vaan. Sanon kyllä oman mielipiteeni ja varsinkin, kun huomaan toisen jankuttavan täysin vääriä olettamuksia. Onhan ne yritettävä korjata, mutta ei toinen osapuoli huomaa olevansa väärässä. Turha tätä on jatkaa, kun ei toinen voi mennä itseensä ja yrittää nähdä asioita oikealla tavalla. Peace 🌲


      • Anonyymi kirjoitti:

        No annappa tulla, että mitä mummeli on kertonut? ja tietty kannattaa uskoo kaiken maailman juoruja, tottakait👍, mutta katos, kun kolikolla on toinenkin puoli, se minun tarina.
        En ole väittänytkään, että täydellinen ihminen olen.

        Hyvinhän tuota kirjoittelet ihan itse anonyymina. Siltikin syytät siitä toisia. Jestas ..


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Aijuujoo unohtui mainita vielä tuo, että sinäkö kiltti ja ymmärtäväinen? Ystäväni teki kuolemaa ja sinun mielestäsi se oli vain jokin ihme juttu, kun ei löytynyt heti diagnoosia ja koit sen esteeksi meidän porukkatapaamiselle, että sen takia siirsin tapaamista, vaikka todellisuudessa siirsin ystäväni tapaamista meidän porukkatapaamisen takia. Yrität tuoda itseäsi esille hyvänä kuin enkelinä jo ammattisikin puolesta, muttet todellisuudessa ymmärrä mitään näköjään ihmisyydestä. Sitä paitsi: ystävät ovat tärkeitä ja ainakin minä otan heidät vaikeinakin hetkinä vastaan. Kirjoittelujesi takia olenkin päättänyt tehdä hoitopuolelle eston, sinnehän pitää nimi sanoa, joten tämän kylän yksiköt saavat ihan piakkoin tämän tiedon. Tämä ei voi jatkua näin enkä aio olla toimimatta.

        Tsot naiset nyt.. Täytyy sanoa, ettei sinunkaan käytös nyt kovin fiksua ole, koska kukaan yksityinen henkilö voi tuommoisia estoja laittaa.


      • satama100 kirjoitti:

        Aijuujoo unohtui mainita vielä tuo, että sinäkö kiltti ja ymmärtäväinen? Ystäväni teki kuolemaa ja sinun mielestäsi se oli vain jokin ihme juttu, kun ei löytynyt heti diagnoosia ja koit sen esteeksi meidän porukkatapaamiselle, että sen takia siirsin tapaamista, vaikka todellisuudessa siirsin ystäväni tapaamista meidän porukkatapaamisen takia. Yrität tuoda itseäsi esille hyvänä kuin enkelinä jo ammattisikin puolesta, muttet todellisuudessa ymmärrä mitään näköjään ihmisyydestä. Sitä paitsi: ystävät ovat tärkeitä ja ainakin minä otan heidät vaikeinakin hetkinä vastaan. Kirjoittelujesi takia olenkin päättänyt tehdä hoitopuolelle eston, sinnehän pitää nimi sanoa, joten tämän kylän yksiköt saavat ihan piakkoin tämän tiedon. Tämä ei voi jatkua näin enkä aio olla toimimatta.

        Älähän nyt vääristele asioita tai olet jotain ymmärtänyt väärin kenties?
        Itse sinä peruit ryhmätapaamisen, kun ystäväsi tuli käymään luonasi, eikä siinä mitään ja minulle, se oli ok. Tottakait ihmettelin, kun ystäväsi sairaudelle ei löytynyt silloin diagnoosia, mutta onko se nyt väärin?


      • satama100 kirjoitti:

        Aijuujoo unohtui mainita vielä tuo, että sinäkö kiltti ja ymmärtäväinen? Ystäväni teki kuolemaa ja sinun mielestäsi se oli vain jokin ihme juttu, kun ei löytynyt heti diagnoosia ja koit sen esteeksi meidän porukkatapaamiselle, että sen takia siirsin tapaamista, vaikka todellisuudessa siirsin ystäväni tapaamista meidän porukkatapaamisen takia. Yrität tuoda itseäsi esille hyvänä kuin enkelinä jo ammattisikin puolesta, muttet todellisuudessa ymmärrä mitään näköjään ihmisyydestä. Sitä paitsi: ystävät ovat tärkeitä ja ainakin minä otan heidät vaikeinakin hetkinä vastaan. Kirjoittelujesi takia olenkin päättänyt tehdä hoitopuolelle eston, sinnehän pitää nimi sanoa, joten tämän kylän yksiköt saavat ihan piakkoin tämän tiedon. Tämä ei voi jatkua näin enkä aio olla toimimatta.

        Ihmisyydestä tiedän paljonkin, koska olen nähnyt työssäni kärsimystä ym ja mikä sinä olet sanomaan kenenkään ihmisyydestä, jos et toista sen paremmin henk. kohtaisesti tunne? Ystävät ja perhe on kaikille meille tärkeitä,❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsot naiset nyt.. Täytyy sanoa, ettei sinunkaan käytös nyt kovin fiksua ole, koska kukaan yksityinen henkilö voi tuommoisia estoja laittaa.

        Just joo, tota ihmettelin kyllä itsekkin. Sori satama, mutta nyt menit kommentissasi vähän yli hilseen ja pahasti.


      • Eijei, teillä ei ole tietoa, mitä tää yks mulle privana kirjoittelee ja hän itse kirjoittivat tuosta mummosta siellä. Ja sattumoisin hän itse oli jutellut tämän mummon kanssa ja tähänkin liittyy oleellisesti muutama asia, joita en voi paljastaa tässä. Ei siis mennyt yli tämä mummojuttu, ei ollenkaan.


      • Catfish617 kirjoitti:

        Älähän nyt vääristele asioita tai olet jotain ymmärtänyt väärin kenties?
        Itse sinä peruit ryhmätapaamisen, kun ystäväsi tuli käymään luonasi, eikä siinä mitään ja minulle, se oli ok. Tottakait ihmettelin, kun ystäväsi sairaudelle ei löytynyt silloin diagnoosia, mutta onko se nyt väärin?

        Sori mutta minä en perunut ryhmätapaamista ystäväni takia. Sitä et edelleenkään käsitä, mutta mun puolesta saat olla niissä uskoissasi, missä olet, sillä sinun päätäsi ei käännä mikään, koska et voi myöntää käsittäneesi väärin ja siksi suutuit minulle. Mutta en aio pilata oikeesti enempää ihmisten lukemisia täällä, löytynee varmaan mukavampiakin aiheita. Stalkkaus ei siltikään ole mun mielestä hyvä juttu, ihan tiedoksesi vain. Ja kyllä, kyllä pystyy hoitoeston tekemään. Olen itsekin työskennellyt samalla alalla ja tiedän nämä jutut 👍 en kommentoi sua enää, kun huomaan, että se on sama kuin kirjoittaisin ilmaan. Et ymmärrä lukemaasi, vaikka se sulle monta kertaa kirjoitetaan. Turhaa, niin turhaa ..


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Eijei, teillä ei ole tietoa, mitä tää yks mulle privana kirjoittelee ja hän itse kirjoittivat tuosta mummosta siellä. Ja sattumoisin hän itse oli jutellut tämän mummon kanssa ja tähänkin liittyy oleellisesti muutama asia, joita en voi paljastaa tässä. Ei siis mennyt yli tämä mummojuttu, ei ollenkaan.

        Mua naurattaa niin, että pissat menee housuun😂 Mikä ihmeen mummo geissi


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Eijei, teillä ei ole tietoa, mitä tää yks mulle privana kirjoittelee ja hän itse kirjoittivat tuosta mummosta siellä. Ja sattumoisin hän itse oli jutellut tämän mummon kanssa ja tähänkin liittyy oleellisesti muutama asia, joita en voi paljastaa tässä. Ei siis mennyt yli tämä mummojuttu, ei ollenkaan.

        Lopeta jo tämä jankutus, koska sinä tässä nyt olet hönö.


      • satama100 kirjoitti:

        Sori mutta minä en perunut ryhmätapaamista ystäväni takia. Sitä et edelleenkään käsitä, mutta mun puolesta saat olla niissä uskoissasi, missä olet, sillä sinun päätäsi ei käännä mikään, koska et voi myöntää käsittäneesi väärin ja siksi suutuit minulle. Mutta en aio pilata oikeesti enempää ihmisten lukemisia täällä, löytynee varmaan mukavampiakin aiheita. Stalkkaus ei siltikään ole mun mielestä hyvä juttu, ihan tiedoksesi vain. Ja kyllä, kyllä pystyy hoitoeston tekemään. Olen itsekin työskennellyt samalla alalla ja tiedän nämä jutut 👍 en kommentoi sua enää, kun huomaan, että se on sama kuin kirjoittaisin ilmaan. Et ymmärrä lukemaasi, vaikka se sulle monta kertaa kirjoitetaan. Turhaa, niin turhaa ..

        Mikä.ihmeen stalkkaus, ei mua kiinnosta stalkata ketään, kun töissä menee koko aika. Hoitoestoa ei pysty yksittäin ihminen tekemään. Sanoisin, että kyllä minä ymmärrän, mutta kun jankkaa vaan tuota samaa asiaa.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Sori mutta minä en perunut ryhmätapaamista ystäväni takia. Sitä et edelleenkään käsitä, mutta mun puolesta saat olla niissä uskoissasi, missä olet, sillä sinun päätäsi ei käännä mikään, koska et voi myöntää käsittäneesi väärin ja siksi suutuit minulle. Mutta en aio pilata oikeesti enempää ihmisten lukemisia täällä, löytynee varmaan mukavampiakin aiheita. Stalkkaus ei siltikään ole mun mielestä hyvä juttu, ihan tiedoksesi vain. Ja kyllä, kyllä pystyy hoitoeston tekemään. Olen itsekin työskennellyt samalla alalla ja tiedän nämä jutut 👍 en kommentoi sua enää, kun huomaan, että se on sama kuin kirjoittaisin ilmaan. Et ymmärrä lukemaasi, vaikka se sulle monta kertaa kirjoitetaan. Turhaa, niin turhaa ..

        Ja sinulle tiedoksi, että instat ym tilit voi laittaa yksityisyksi kätevää, eikö totta?
        Työskentelen, myös terveydenhoitoalalla, eikä yksityinen henkilö voi laittaa mitään hoitoestoa, enkä tuommoisesta edes ole kuullutkaan🤔


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Eijei, teillä ei ole tietoa, mitä tää yks mulle privana kirjoittelee ja hän itse kirjoittivat tuosta mummosta siellä. Ja sattumoisin hän itse oli jutellut tämän mummon kanssa ja tähänkin liittyy oleellisesti muutama asia, joita en voi paljastaa tässä. Ei siis mennyt yli tämä mummojuttu, ei ollenkaan.

        Sinunkin jutut on nyt aika lapsellisia, ketään täällä ei kiinnosta jonkun random mummin sanomiset vaikka olis mitä tahansa. Hoh hoijaa sentään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tsot naiset nyt.. Täytyy sanoa, ettei sinunkaan käytös nyt kovin fiksua ole, koska kukaan yksityinen henkilö voi tuommoisia estoja laittaa.

        Kyllä vain voi, olen itsekin työskennellyt samalla alalla ja tiedän tasan tarkkaan, että niin voi ja saa halutessaan tehdä. Voi myös vaihtaa hoitopaikan, jos kokee sen tarpeelliseksi. Omasta pussista menee sitten matkakulut, jos matkaa on pidemmälti, mutta minä en aio vaihtaa. En näe syytä siihen.


      • Catfish617 kirjoitti:

        Mikä.ihmeen stalkkaus, ei mua kiinnosta stalkata ketään, kun töissä menee koko aika. Hoitoestoa ei pysty yksittäin ihminen tekemään. Sanoisin, että kyllä minä ymmärrän, mutta kun jankkaa vaan tuota samaa asiaa.

        Kyllä pystyy. Ota selvää, kun et tiedä näköjään 😂 kyllä vain pystyy. Ja stalkkauksen tiedät kyllä hyvin, turhaa taas esität viatonta. Ei mee läpi. Mutta oikeesti, en viitti SUN valheita ja jankutuksia enää täällä käydä läpi. Sulla on jo liian monta nimeä ja välillä oot myös anonyymi, en halua sotkeentua noihin kaikkiin sinuihin. Mikäli tämä jatkuu, niin ilmeisesti mun on tuotava totuus esille, että näkee muutkin sun juttusi, ne eivät käy käsikkäin kaikkien muiden juttujen kanssa. Ei millään pahalla, mutta kirjoita siellä treffipuolella mieluummin kuin täällä, missä ihmiset jo saaneet tarpeeksi tästä. Et näe sitäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinunkin jutut on nyt aika lapsellisia, ketään täällä ei kiinnosta jonkun random mummin sanomiset vaikka olis mitä tahansa. Hoh hoijaa sentään.

        Ei ole mikään random se mummo.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Aijuujoo unohtui mainita vielä tuo, että sinäkö kiltti ja ymmärtäväinen? Ystäväni teki kuolemaa ja sinun mielestäsi se oli vain jokin ihme juttu, kun ei löytynyt heti diagnoosia ja koit sen esteeksi meidän porukkatapaamiselle, että sen takia siirsin tapaamista, vaikka todellisuudessa siirsin ystäväni tapaamista meidän porukkatapaamisen takia. Yrität tuoda itseäsi esille hyvänä kuin enkelinä jo ammattisikin puolesta, muttet todellisuudessa ymmärrä mitään näköjään ihmisyydestä. Sitä paitsi: ystävät ovat tärkeitä ja ainakin minä otan heidät vaikeinakin hetkinä vastaan. Kirjoittelujesi takia olenkin päättänyt tehdä hoitopuolelle eston, sinnehän pitää nimi sanoa, joten tämän kylän yksiköt saavat ihan piakkoin tämän tiedon. Tämä ei voi jatkua näin enkä aio olla toimimatta.

        Älä valehtele, koska kukaan ei voi pelkäkästään palsta kirjoittelun takia tehdä yhtään mitään, koska jos nyt ei ole mitään tosi henk. koht juttuja terveydentilasta kertonut, johan ne nauraa sut jostain palvelutalosta pihalle. Valvira tekee päätökset, etkä sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele, koska kukaan ei voi pelkäkästään palsta kirjoittelun takia tehdä yhtään mitään, koska jos nyt ei ole mitään tosi henk. koht juttuja terveydentilasta kertonut, johan ne nauraa sut jostain palvelutalosta pihalle. Valvira tekee päätökset, etkä sinä.

        Tiedän tämän asian, en yleensä puhu turhia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele, koska kukaan ei voi pelkäkästään palsta kirjoittelun takia tehdä yhtään mitään, koska jos nyt ei ole mitään tosi henk. koht juttuja terveydentilasta kertonut, johan ne nauraa sut jostain palvelutalosta pihalle. Valvira tekee päätökset, etkä sinä.

        En valehtele. Asia on näin, että esimerkiksi läheisessä suhteessa olevat joutuvat tekemään niin ja toinen milloin voi tehdä niin, on luottamukseen liittyvä seikka.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        En valehtele. Asia on näin, että esimerkiksi läheisessä suhteessa olevat joutuvat tekemään niin ja toinen milloin voi tehdä niin, on luottamukseen liittyvä seikka.

        Läheisessä suhteessa on eri asia,mutta täällä kukaan ole paljastanut mitään. Älä viitsi jankuttaa skeidaa


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Ei ole mikään random se mummo.

        Lopeta jo toi mummolla uhkailu, mitä on sanonut, kun et sano kuiteskaa. Tosi säälittävää.


      • satama100 kirjoitti:

        Kyllä pystyy. Ota selvää, kun et tiedä näköjään 😂 kyllä vain pystyy. Ja stalkkauksen tiedät kyllä hyvin, turhaa taas esität viatonta. Ei mee läpi. Mutta oikeesti, en viitti SUN valheita ja jankutuksia enää täällä käydä läpi. Sulla on jo liian monta nimeä ja välillä oot myös anonyymi, en halua sotkeentua noihin kaikkiin sinuihin. Mikäli tämä jatkuu, niin ilmeisesti mun on tuotava totuus esille, että näkee muutkin sun juttusi, ne eivät käy käsikkäin kaikkien muiden juttujen kanssa. Ei millään pahalla, mutta kirjoita siellä treffipuolella mieluummin kuin täällä, missä ihmiset jo saaneet tarpeeksi tästä. Et näe sitäkään.

        Jos joku on minulle ilkeä, niin tottakait annan samalla mitalla takaisin ja minäkin sinusta samalla tavalla faktoja esiin, että revi siitä. Miksi hyökkäät tuolla tavalla kimppuuni ja anna olla jo läyhääminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo toi mummolla uhkailu, mitä on sanonut, kun et sano kuiteskaa. Tosi säälittävää.

        Mieli teet muuttuisi melko monella, jos tämä tuotaisiin kokonaan nähtäväksi. En kuitenkaan ole mikään possu, että niin tässä nyt tekisin. Jotain rajaa sentään yksityisyyteen, vaikka minut lytätäänkin, mutten silti mene samaa linjaa, osaan käyttäytyäkin, usko tai älä. 😊👍 Mutta nyt on satamassa muuta tehtävää, joten tältä illalta sanon heipat ja luultavasti en palaa asiaan, ellei ole aivan pakko, sillä minun jouluni alkaa kohta. Se rauhallinen 👍


      • satama100 kirjoitti:

        Mieli teet muuttuisi melko monella, jos tämä tuotaisiin kokonaan nähtäväksi. En kuitenkaan ole mikään possu, että niin tässä nyt tekisin. Jotain rajaa sentään yksityisyyteen, vaikka minut lytätäänkin, mutten silti mene samaa linjaa, osaan käyttäytyäkin, usko tai älä. 😊👍 Mutta nyt on satamassa muuta tehtävää, joten tältä illalta sanon heipat ja luultavasti en palaa asiaan, ellei ole aivan pakko, sillä minun jouluni alkaa kohta. Se rauhallinen 👍

        .. mielipiteet siis .. sori tämä ennakoiva älypuhelin .. ja joo, osaan käyttää kyllä, sanon jo ennenkuin joku kerkee huomauttamaan 😊 mutta mukavaa illanjatkoa ja toivottavasti myös joulun aikojakin 👍❣️


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Kyllä pystyy. Ota selvää, kun et tiedä näköjään 😂 kyllä vain pystyy. Ja stalkkauksen tiedät kyllä hyvin, turhaa taas esität viatonta. Ei mee läpi. Mutta oikeesti, en viitti SUN valheita ja jankutuksia enää täällä käydä läpi. Sulla on jo liian monta nimeä ja välillä oot myös anonyymi, en halua sotkeentua noihin kaikkiin sinuihin. Mikäli tämä jatkuu, niin ilmeisesti mun on tuotava totuus esille, että näkee muutkin sun juttusi, ne eivät käy käsikkäin kaikkien muiden juttujen kanssa. Ei millään pahalla, mutta kirjoita siellä treffipuolella mieluummin kuin täällä, missä ihmiset jo saaneet tarpeeksi tästä. Et näe sitäkään.

        Ennen pidin sinua kirjoittelusi perusteella fiksuna ihmisenä, mutta tämän päiväisen perusteella en enää. Miksi palstalla on hyökkättävä noin toisen kimppuun sanallisesti ja viimeinen niitti tuo mummo juttu? Jotenkin olen nyt pöyristynyt js olisitte kiistelleet vaikka treffit osiossa, eikä täällä. Kyllä tämän päiväisen perusteella sinustakin jo saanut tarpeeksi eli anna jo olla.hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Mieli teet muuttuisi melko monella, jos tämä tuotaisiin kokonaan nähtäväksi. En kuitenkaan ole mikään possu, että niin tässä nyt tekisin. Jotain rajaa sentään yksityisyyteen, vaikka minut lytätäänkin, mutten silti mene samaa linjaa, osaan käyttäytyäkin, usko tai älä. 😊👍 Mutta nyt on satamassa muuta tehtävää, joten tältä illalta sanon heipat ja luultavasti en palaa asiaan, ellei ole aivan pakko, sillä minun jouluni alkaa kohta. Se rauhallinen 👍

        Parempi, ettet palaa vähään aikaan, kun käytös tommosta. Se mitä joku on sanonut, jostain henkilöstä ei kuulu tänne palstalle. Aika matalaa.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        .. mielipiteet siis .. sori tämä ennakoiva älypuhelin .. ja joo, osaan käyttää kyllä, sanon jo ennenkuin joku kerkee huomauttamaan 😊 mutta mukavaa illanjatkoa ja toivottavasti myös joulun aikojakin 👍❣️

        Minun mielestä olet jo possu, etkä edes sitä itse tajua😤 Mitä jonkun mummon sanomiset edes tänne kuuluisi muiden räävittävksi ja mua nyt edes kiinnostakkaan ja alhaista jonkun kimppuun verbaalisesti noin hyökätä😡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä olet jo possu, etkä edes sitä itse tajua😤 Mitä jonkun mummon sanomiset edes tänne kuuluisi muiden räävittävksi ja mua nyt edes kiinnostakkaan ja alhaista jonkun kimppuun verbaalisesti noin hyökätä😡

        Teistä ei ole yhtään matalaa hänen tekonsa ja hänen sanansa? Meillä on siellä treffipuolella samasta syystä keskustelua ja pyysinkin häntä tulemaan sinne, ettei täällä tarvitse muiden edessä riidellä. En voi mitenkään olla teidän kanssanne samaa mieltä, mutta ymmärrän että teillä on eri näkemys tähän. Haluan yhäkin vain puolustaa niin itseäni kuin myös heitä, jotka eivät itse siihen kykene. En ole ainoa, kuka on saanut häneltä kökköä niskoille. Jos vain tietäisitte ..


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Teistä ei ole yhtään matalaa hänen tekonsa ja hänen sanansa? Meillä on siellä treffipuolella samasta syystä keskustelua ja pyysinkin häntä tulemaan sinne, ettei täällä tarvitse muiden edessä riidellä. En voi mitenkään olla teidän kanssanne samaa mieltä, mutta ymmärrän että teillä on eri näkemys tähän. Haluan yhäkin vain puolustaa niin itseäni kuin myös heitä, jotka eivät itse siihen kykene. En ole ainoa, kuka on saanut häneltä kökköä niskoille. Jos vain tietäisitte ..

        Juu eipä kiinnosta ei, koska jokainen saa joskus kökköä niskaansa ja aika tehokkaasti olet itseäsi puolustanut ja jokainen täysärkinen kyllä pystyy itseään puolustamaan. Sinähän tietty olet täydellinen ihminen, mene jo itseesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parempi, ettet palaa vähään aikaan, kun käytös tommosta. Se mitä joku on sanonut, jostain henkilöstä ei kuulu tänne palstalle. Aika matalaa.

        Voin olla palaamatta, mikäli se tekee sinut onnelliseksi. Toki. Toivotankin sitten tässä samantien hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti ja lähden pois. En palaa. En edes muilla nimimerkeillä kuten tämä toinen osapuoli tekee vaihtaen nikkiä aina sopivaan paikkaan. En ole niin alas mennyt. Minä sentään esiinnyn vain ja ainoastaan omalla nikilläni täällä, tämän viestin jälkeen en enää silläkään. Eikä minua jää itse asiassa edes harmittamaan, että pyydät minua poistumaan. Tulihan tuo nyt nähtyä, että täällä on paljon sellaisia, jotka eivät usko kuin sitä joka esittää enkeliä, mutta uhriksi joutunut saa kuulla kunniansa niin tältä tylyttäjältä kuin myös vielä muilta palstaajilta, jotka eivät todellisuudessa tiedä, mitä kaikkea asian takana on. Stalkkaus on sinun mielestäsi ok? Itse en ole sen kannalla, mutta jouduin sen uhriksi. Vihat niskaani sain, kun erehdyin kysymään, onko muille käynyt näin. Joo, minä poistun täältä, mutta treffipuolella aion yhäkin olla. Sieltähän tämä kaikki lähti liikkeelle, kun en suostunut treffeille tiettyyn aikaan tämän erään tietyn henkilön kanssa. Sen jälkeen olen saanutkin häneltä pelkkää kökköä niskaani. No, estolle sieltäkin hänet joka nikillä, millä esiintyykään. Uskoisin, että kun poistun täältä nyt, niin varmasti tulee häneltä aivan toisenlaista tekstiä tänne, se siksi, että puhdistaa itsensä eikä ole ikinä tehnyt tai puhunut mitään pahaa kenestäkään. Usko mitä uskot, mutta minä uskon siihen, mitä olen joutunut kokemaan, lukemaan ja näkemään. Voisin toki itsekin puhdistaa itseni ja näyttää, miten ja miksi kaikki on mennyt tähän, mutten halua mennä sille linjalle. Se olisi helposti toteutettavissa, muttei olisi kuitenkaan oikein ja minä haluan toimia oikein. Jopa silloin, kun minua kohdellaan väärin. Usko. Tai älä. Oma on asiasi. Moiks 👍


      • satama100 kirjoitti:

        Voin olla palaamatta, mikäli se tekee sinut onnelliseksi. Toki. Toivotankin sitten tässä samantien hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti ja lähden pois. En palaa. En edes muilla nimimerkeillä kuten tämä toinen osapuoli tekee vaihtaen nikkiä aina sopivaan paikkaan. En ole niin alas mennyt. Minä sentään esiinnyn vain ja ainoastaan omalla nikilläni täällä, tämän viestin jälkeen en enää silläkään. Eikä minua jää itse asiassa edes harmittamaan, että pyydät minua poistumaan. Tulihan tuo nyt nähtyä, että täällä on paljon sellaisia, jotka eivät usko kuin sitä joka esittää enkeliä, mutta uhriksi joutunut saa kuulla kunniansa niin tältä tylyttäjältä kuin myös vielä muilta palstaajilta, jotka eivät todellisuudessa tiedä, mitä kaikkea asian takana on. Stalkkaus on sinun mielestäsi ok? Itse en ole sen kannalla, mutta jouduin sen uhriksi. Vihat niskaani sain, kun erehdyin kysymään, onko muille käynyt näin. Joo, minä poistun täältä, mutta treffipuolella aion yhäkin olla. Sieltähän tämä kaikki lähti liikkeelle, kun en suostunut treffeille tiettyyn aikaan tämän erään tietyn henkilön kanssa. Sen jälkeen olen saanutkin häneltä pelkkää kökköä niskaani. No, estolle sieltäkin hänet joka nikillä, millä esiintyykään. Uskoisin, että kun poistun täältä nyt, niin varmasti tulee häneltä aivan toisenlaista tekstiä tänne, se siksi, että puhdistaa itsensä eikä ole ikinä tehnyt tai puhunut mitään pahaa kenestäkään. Usko mitä uskot, mutta minä uskon siihen, mitä olen joutunut kokemaan, lukemaan ja näkemään. Voisin toki itsekin puhdistaa itseni ja näyttää, miten ja miksi kaikki on mennyt tähän, mutten halua mennä sille linjalle. Se olisi helposti toteutettavissa, muttei olisi kuitenkaan oikein ja minä haluan toimia oikein. Jopa silloin, kun minua kohdellaan väärin. Usko. Tai älä. Oma on asiasi. Moiks 👍

        Älähän nyt keksi valheita, en ole sinulle mistään vihainen enkä stalkannut. Omalla nikillä olen pääasiassa kommentoinut, mutta kun en ole muistanut kirjautua niin joskus mennyt anonyymisti. Sori, mutta en vaan ymmärrä enää käytöstäsi.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Teistä ei ole yhtään matalaa hänen tekonsa ja hänen sanansa? Meillä on siellä treffipuolella samasta syystä keskustelua ja pyysinkin häntä tulemaan sinne, ettei täällä tarvitse muiden edessä riidellä. En voi mitenkään olla teidän kanssanne samaa mieltä, mutta ymmärrän että teillä on eri näkemys tähän. Haluan yhäkin vain puolustaa niin itseäni kuin myös heitä, jotka eivät itse siihen kykene. En ole ainoa, kuka on saanut häneltä kökköä niskoille. Jos vain tietäisitte ..

        Onko otettu tässäkin terästettyä glögiä? Ei tämmöiset henk.koht jutut kuulu palstalle ja sanoo nyt terve järkikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko otettu tässäkin terästettyä glögiä? Ei tämmöiset henk.koht jutut kuulu palstalle ja sanoo nyt terve järkikin.

        Ainakin minusta tuo on kirjoitettu ihan selvällä suomen kielellä 😮


    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut, enkä kiinnitä huomiota kuka mitäkin kirjoittaa. Aiheesta keskustelen silloin kun tänne poikkean.

    • Ihan kaveri pohjalta olisin valmis tutustumaan uusiin ihmisiin vaikka laavun äärellä☺️ eikä ystäviäkään ole koskaan liikaa.

      • Ja olis jännä nähdä kommenttien takaa ihmiset eli ovatko samanlaisia livenä.


      • Vielä tähän haluan lisätä, että todellisuus voi kuitenkin olla muuta, koska sitä päässään kehittää mielikuvia toisista ihmisistä kirjoitusten perusteella, mutta livenä huomaa, että tullaanko juttuun, joskus mielikuva pitänytkin paikkaansa ja joskus ei.


    • Anonyymi

      Eräs nikki ei ole kirjoittanut mitään pitkään aikaan. Juttujen perusteella kiinnostava ja älykäs nainen, sydän paikallaan. Joitakin hänen viestejään käynyt kommentoimassa sekä antamassa kohteliaisuuden.🌹Todennäköisesti suhteessa, sellaiset naiset usein ovat.

      • Niimpä ja olispa semmoisia naisia enemmän🌹


      • Anonyymi

        Puhutko jostain monen vuoden takaisesta? Täällähän on ihan eri porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko jostain monen vuoden takaisesta? Täällähän on ihan eri porukkaa

        Viime vuonna on kirjoittanut. Jäi vain mieleen positiivisella tavalla kaikenmaailman höpöttäjien, valittajien ja spämmääjien välissä.


    • Anonyymi

      En tiedä keitä täällä on, joten vaikea sanoa kiinnostaako vai ei. Mitä tällä aiheella ajetaan takaa? Suurin osahan kirjoittaa anona.

      • Anonyymi

        Bisse vissiin yrittää saada seuraa.


      • Anonyymi

        Bisse yrittää saada lesbon, sitä tässä ajetaan takaa. Sori mutta ei nappaa ja niin läpinäkyvää.


    • Anonyymi

      En ole ikinä kiinnostunut kirjoituksista tai sanoista. Niillä on kenen tahansa helppo luoda itselleen enkelin kaltainen maski. Teoista taidan nykypäivänä enemmän perustaa.

      • Tuo oli hyvä pointti, face to face on se todellisuus👍


      • Anonyymi

        Sanatkin on tekoja. Niillä voi muuttaa kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanatkin on tekoja. Niillä voi muuttaa kaiken.

        Sanojen merkitystä ei tosiaan kannata vähätellä. Jokainen ihmissuhde aloitetaan sanoilla ja myös lopetetaan sanoilla, jos lopetetaan. Sanoilla luodaan side tai ollaan luomatta. Sanoilla voi saada toisen korkeimpaan taivaaseen, kuten myös alimpaan helvettiin. Suuret sanat muistaa ikuisesti. 90-luvun loppupuolella joku sanoi jotain, minkä muistan sanantarkasti edelleen vaikka ei olla oltu tekemisissä sen jälkeen. Eikä olla vastakaan.

        Mun näkemys on, että sellaista ei kannata sanoa mitä ei voi allekirjoittaa. Muita ja itseään pitää kunnioittaa, ettei ylitä rajaa mistä ei ole paluuta. Poikkeuksena tästä jos on tuskan vallassa fyysisesti tai psyykkisesti, eikä voi hallita puhettaan. Näin voi olla vaikka synnytyksessä, sairauskohtauksessa tai shokissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanatkin on tekoja. Niillä voi muuttaa kaiken.

        Niinhän sitä sanotaan joo, mutta ei sanoilla mitään muuteta, niiden jälkeen on aina seuraavana tultava se konkreettinen teko, joka saa virallisen muutoksen aikaan. Ilman tätä sanat jäävät tyhjiksi, mitään muutosta ei tapahdu. Paljon tällaisia tyhjiä sanoja maailmaan taitaa mahtua.

        Mielestäni sanat ovat korkeintaan puolittainen teko, koska aiheuttaakseen muutosta ne tarvitsevat niin sanotusti toisen osan, eli jotain silmillä nähtävää.

        Tokihan, jos teko nähdään muutosta aikaansaamattomana asiana, silloin sanatkin ovat automaattisesti tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanojen merkitystä ei tosiaan kannata vähätellä. Jokainen ihmissuhde aloitetaan sanoilla ja myös lopetetaan sanoilla, jos lopetetaan. Sanoilla luodaan side tai ollaan luomatta. Sanoilla voi saada toisen korkeimpaan taivaaseen, kuten myös alimpaan helvettiin. Suuret sanat muistaa ikuisesti. 90-luvun loppupuolella joku sanoi jotain, minkä muistan sanantarkasti edelleen vaikka ei olla oltu tekemisissä sen jälkeen. Eikä olla vastakaan.

        Mun näkemys on, että sellaista ei kannata sanoa mitä ei voi allekirjoittaa. Muita ja itseään pitää kunnioittaa, ettei ylitä rajaa mistä ei ole paluuta. Poikkeuksena tästä jos on tuskan vallassa fyysisesti tai psyykkisesti, eikä voi hallita puhettaan. Näin voi olla vaikka synnytyksessä, sairauskohtauksessa tai shokissa.

        Ihan mielenkiintoista tuo, että muistaa joitakin sanoja jopa kolmenkymmenen vuoden takaa. Tietenkin sanoihin suhtautuminen on jokaisella ihmisellä eri tasolla riippuen ihmisen omista ominaisuuksista ja menneisyyden kokemuksista. Koen kyllä, että sillä on myös vaikutusta, kuinka paljon ihminen antaa sanojen itseensä vaikuttaa, painaako ne sydämeensä vai yrittääkö ne unohtaa.

        Mitä noihin ihmissuhteisiin tulee, niin olen hieman eri mieltä. Ei ihmissuhteen luominen tai lopettaminen edellytä mitään monen tunnin monologioita, näin kärjistetysti, omista tuntemuksistaan. Monella esimerkiksi saattaa olla hyvinkin niukkasanainen isä, joka kuitenkin osoittaa konkreettisten tekojen kautta todellisen välittämisensä, jolloin ihmissuhde muodostuu näiden kautta. Toki voi olla myös sellainenkin isä joka puhuu paljon, mutta ei ikinä konkreettisesti huolehdi lapsestaan. Kumpi kampi parempi?

        Mielestäni sanoille annetaan liikaa valtaa nykyaikana. Kuten ensimmäisessä viestissä sanoin, niitä voi kuka tahansa käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiintoista tuo, että muistaa joitakin sanoja jopa kolmenkymmenen vuoden takaa. Tietenkin sanoihin suhtautuminen on jokaisella ihmisellä eri tasolla riippuen ihmisen omista ominaisuuksista ja menneisyyden kokemuksista. Koen kyllä, että sillä on myös vaikutusta, kuinka paljon ihminen antaa sanojen itseensä vaikuttaa, painaako ne sydämeensä vai yrittääkö ne unohtaa.

        Mitä noihin ihmissuhteisiin tulee, niin olen hieman eri mieltä. Ei ihmissuhteen luominen tai lopettaminen edellytä mitään monen tunnin monologioita, näin kärjistetysti, omista tuntemuksistaan. Monella esimerkiksi saattaa olla hyvinkin niukkasanainen isä, joka kuitenkin osoittaa konkreettisten tekojen kautta todellisen välittämisensä, jolloin ihmissuhde muodostuu näiden kautta. Toki voi olla myös sellainenkin isä joka puhuu paljon, mutta ei ikinä konkreettisesti huolehdi lapsestaan. Kumpi kampi parempi?

        Mielestäni sanoille annetaan liikaa valtaa nykyaikana. Kuten ensimmäisessä viestissä sanoin, niitä voi kuka tahansa käyttää

        Kommenttini jäi kesken, ehkä ihan hyvä niin. 😂 Mutta piti siis sanoa, että kun sanoille annetaan niin hirveä valta, niin tulee näitä taivaasta-tuonelaan kaltaisia kokemuksia ihmissuhteissa.

        Mielestäni on liian suuri riski luottaa sanoihin niin paljon, että antaa niille todella ison vallan ohjata omaa mielentilaa. Ja on väärin, että ihmisiä opetetaan luottamaan sanoihin niin mahdottomasti. Silloin manipulointi ja kaikenlainen muu toisen ihmisen hallitseminen ihmissuhteissakin vahvistuu ja tulee paljon helpommaksi, kun korostetaan sanojen kuuntelua eikä konkreettisten tekojen tarkkailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttini jäi kesken, ehkä ihan hyvä niin. 😂 Mutta piti siis sanoa, että kun sanoille annetaan niin hirveä valta, niin tulee näitä taivaasta-tuonelaan kaltaisia kokemuksia ihmissuhteissa.

        Mielestäni on liian suuri riski luottaa sanoihin niin paljon, että antaa niille todella ison vallan ohjata omaa mielentilaa. Ja on väärin, että ihmisiä opetetaan luottamaan sanoihin niin mahdottomasti. Silloin manipulointi ja kaikenlainen muu toisen ihmisen hallitseminen ihmissuhteissakin vahvistuu ja tulee paljon helpommaksi, kun korostetaan sanojen kuuntelua eikä konkreettisten tekojen tarkkailua.

        Varmasti joku voi antaa liikaakin painoa sanoille. Tarkoitin kuitenkin rajan ylittämisellä hyvin loukkaavia sanoja. Niitä mitkä jäävät muistiin kuin tatuoituna.

        En tiedä miten isät kuuluvat tähän keskusteluun, naisten välisistä rakkaussuhteista oli kyse. Oli miten oli, jokainen suhde alkaa sanoilla koska kuinka muutenkaan voisi ottaa uuteen ihmiseen kontaktia. En tiedä mistä sieppasit monen tunnin monologit, sellaisesta en maininnut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti joku voi antaa liikaakin painoa sanoille. Tarkoitin kuitenkin rajan ylittämisellä hyvin loukkaavia sanoja. Niitä mitkä jäävät muistiin kuin tatuoituna.

        En tiedä miten isät kuuluvat tähän keskusteluun, naisten välisistä rakkaussuhteista oli kyse. Oli miten oli, jokainen suhde alkaa sanoilla koska kuinka muutenkaan voisi ottaa uuteen ihmiseen kontaktia. En tiedä mistä sieppasit monen tunnin monologit, sellaisesta en maininnut mitään.

        Millaisia ovat hyvin loukkaavat sanat? Miksi ne jäävät muistiin kuin tatuoituna? Siksi, että ihminen itse antaa niille sellaisen vaikutusvallan. Loukkaantumista ei tapahtuisi monessakaan tapauksessa, jos sanojen arvo ei olisi näin turhan iso kuin nykyään.

        Ihmissuhteet pitävät käsittääkseni sisällään kaikenlaiset kahden ihmisen väliset yhteydet. Jos tarkoittaakin vain lesbosuhdetta, niin eikö silloin kannattaisi rajata, tekstissäsi kuitenkin kirjoitat nimenomaan jokaisesta ihmissuhteesta. Jokaisesta ihmissuhteesta puhuttaessa tämä silloin mielestäni kattaa myös isä-lapsi suhteen. Kirjoittaja ei voi jättää tekstistään olennaisia rajauksia pois. Tiedän olevani ärsyttävä.

        Monologin myönnän olevan ehkä, vain ehkä, omaa turhautumistani sanojen tärkeyden jankkaukseen, jota tulee joka tuutista. Lesboillakin tuntuu pääasiana olevan kauniiden sanojen latelu, ei sillä niin väliä vaikka kumppani pyörittäisikin kolmea muuta samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia ovat hyvin loukkaavat sanat? Miksi ne jäävät muistiin kuin tatuoituna? Siksi, että ihminen itse antaa niille sellaisen vaikutusvallan. Loukkaantumista ei tapahtuisi monessakaan tapauksessa, jos sanojen arvo ei olisi näin turhan iso kuin nykyään.

        Ihmissuhteet pitävät käsittääkseni sisällään kaikenlaiset kahden ihmisen väliset yhteydet. Jos tarkoittaakin vain lesbosuhdetta, niin eikö silloin kannattaisi rajata, tekstissäsi kuitenkin kirjoitat nimenomaan jokaisesta ihmissuhteesta. Jokaisesta ihmissuhteesta puhuttaessa tämä silloin mielestäni kattaa myös isä-lapsi suhteen. Kirjoittaja ei voi jättää tekstistään olennaisia rajauksia pois. Tiedän olevani ärsyttävä.

        Monologin myönnän olevan ehkä, vain ehkä, omaa turhautumistani sanojen tärkeyden jankkaukseen, jota tulee joka tuutista. Lesboillakin tuntuu pääasiana olevan kauniiden sanojen latelu, ei sillä niin väliä vaikka kumppani pyörittäisikin kolmea muuta samalla.

        Ei tässä ole mitään mua ärsyttävää, neutraalia keskustelua. Oletin että naisten välisistä suhteista puhutaan, koska ne ovat palstan aiheena. Puhe on kuitenkin tärkeää kaikissa ihmissuhteissa.

        Kysytkö tosissasi millaisia ovat loukkaavat sanat? Emmekö ole kaikki jo lapsina oppineet kuinka muille puhutaan. Mollaaminen, vähättely, lyttääminen, törkeydet, esimerkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ole mitään mua ärsyttävää, neutraalia keskustelua. Oletin että naisten välisistä suhteista puhutaan, koska ne ovat palstan aiheena. Puhe on kuitenkin tärkeää kaikissa ihmissuhteissa.

        Kysytkö tosissasi millaisia ovat loukkaavat sanat? Emmekö ole kaikki jo lapsina oppineet kuinka muille puhutaan. Mollaaminen, vähättely, lyttääminen, törkeydet, esimerkiksi.

        Kyllä kysyn ihan tosissani. Sama solvaus tai vähättely saa eri ihmisissä aikaan ihan erilaisia reaktioita. Toinen ei välttämättä ole moksiskaan ja toinen saattaa kantaa asiaa mukanaan kymmenen vuotta syvästi loukkaantuneena, kolmas ehkä pitää samoja sanoja huvittavina ja saa niistä hyvät naurut.
        Jokaisella ihan oma käsitys siitä, mikä on loukkaavaa ja mikä ei.

        Ja emme selkeästi ole oppineet lapsina miten muille puhutaan, jos olisimme, eikö silloin olisi huomattavasti vähemmän tällaisia tapauksia, joissa toisten sanomisista on niin pahoin loukkaannuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kysyn ihan tosissani. Sama solvaus tai vähättely saa eri ihmisissä aikaan ihan erilaisia reaktioita. Toinen ei välttämättä ole moksiskaan ja toinen saattaa kantaa asiaa mukanaan kymmenen vuotta syvästi loukkaantuneena, kolmas ehkä pitää samoja sanoja huvittavina ja saa niistä hyvät naurut.
        Jokaisella ihan oma käsitys siitä, mikä on loukkaavaa ja mikä ei.

        Ja emme selkeästi ole oppineet lapsina miten muille puhutaan, jos olisimme, eikö silloin olisi huomattavasti vähemmän tällaisia tapauksia, joissa toisten sanomisista on niin pahoin loukkaannuttu.

        Jaa. Mun käsittääkseni vallitsee hyvinkin selvä konsensus mitä voi sanoa ja mitä ei. Etenkin saman kulttuurin sisällä. Mä näen asian niin, että loukkaaminen ja sen seuraukset ovat useimmiten valinta. Jos valitsen loukata jotakuta, samalla väistämättä kerron etten arvosta häntä ja annan luvan vastaavaan itseäni kohtaan.


    • Anonyymi

      Pitäkää palstamiitti Savossa.

    • Tai oma osio meille savolaisille tänne 😂

    • Aikojen saatossa on kyllä ollu semmosia tyyppejä, että tavallaan ois ollu ihan kiva tutustua oikiassa elämässä. Siis sillä tavalla, kun juttu on ainakin omasta mielestä luistanut (ehkä vähän sivuluisussakin 😁), niin olisi ollut ihan mielenkiintoista tietää, jotta kuinka privana tai livenä. Ja tietysti myös se ulkoinen olemus olis ollu kiva nähdä, että mimmonen ihminen se kenen kans on kirjoitellut ompi. Pariin ihmiseen olen tämän palstan kautta tutustunutkin.

      • Niimpä, että pitääkö se mielikuva jostain ihmisestä paikkaansa, kun näkee hänet livenä.


    • Anonyymi

      Nimimerkilliset vaikuttavat erityyppisiltä kuin itse olen. Joku/jotkut kirjoittavat välillä anonyymina kiinnostavia ajatuksia, mutta niitä ei voi yhdistellä. Ei se mitään, en ole etsimässä täältä seuraa.

      • Anonyymi

        Sama täällä, että nimimerkilliset eivät minua kiinnosta, sensijaan joillakin anonyymeillä on sama ajatusmaailma ja mielenkiintoisia kommentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, että nimimerkilliset eivät minua kiinnosta, sensijaan joillakin anonyymeillä on sama ajatusmaailma ja mielenkiintoisia kommentteja

        Niin täälläkin nimimerkkien kanssa mulla ei kävis monenkaan kanssa, ehkä kemiat yksiin, mutta anonyymeillä on mielenkiintoisia kommentteja.


    • Anonyymi

      Miten täällä voi tietää et olis tuttuja koska nimimerkit esim satama jne. ja monet anonyymejä...
      mua ei täällä oo kiinnostanut pohtia kuka on kirjoittanut mitäkin.

    • Anonyymi

      Tuskinpa vaan haluan ketään livenä nähdä, ehkä muutama anonyymi, joiden kanssa samalla leverillä. Kuka vaan voi kirjoittaa ja olla nice, mutta entä livenä.

    • Anonyymi

      Kyllä mä ton catfishin kanssa laavulle lähtisin koska vaan.

      • No kiitos ihan mielellään


    • Anonyymi

      Täällä palstalla ei ole ketään keneen haluaisin tutustua, koska tämä paika on minulle vain ajatustenpurkupaikka. Muutamasta palstan ulkopuolisesta olen kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Osa näkyy olevan aikamoisia tappelijoita.

      • Anonyymi

        Mitä voi odottaa. Täällä on useampi savolainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä voi odottaa. Täällä on useampi savolainen.

        Niimpä. Voi luoja varjele sentään😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä voi odottaa. Täällä on useampi savolainen.

        Just joo savolaisia.. Näkyy tuo Satama olevan melkoinen riidankylväjä🙄


    • Aiemmin oli kyllä mielenkiintoa joihinkin palstalaisiin mutta nyt vankasti parisuhteessa, eikä muut
      enää kiinnosta 😌

    • Mitä hitsiä tässä ketjussa oikeen tapahtuu 🤔🙄

    • Anonyymi

      Tästä syystä en nykyään haluaisi täältä ketään nähdä,toista se oli 2008 jolloin oli hyviä keskusteluja, mutta nyt ihan kuraa. Riidanhaluista porukkaa ja bisse joka ei tiedä ollakko vaiko eikö.

    • Anonyymi

      Tämäkin tappelu todistaa, etten haluaisi näin livenä nähdä ketään enkä ketään nykyään tältä palstalta. Muutama anonyymi on ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe