Onko jouluiseen rosolliin riittävästi raaka aineita?
Kotimaiset tuottajat on ajettu niin ahtaalle että tarvitaan jo merkittäviä panostuksia.
Riittääkö suomalaiseen rosolliin omena?
9
132
Vastaukset
- Anonyymi
Juu puolalaisia omenia, punajuuria tanskasta, porkkanat espanjasta ja sillit islannista, sipulit tietenkin hollannista !
Rosollintekijä on tietenkin " se toinen Kotimainen "- Anonyymi
Jep. Kotimaista-tuotesarja tarjoaa puhtaita ja maukkaita suomalaisia elintarvikkeita edulliseen hintaan. Kotimaista-valikoima kattaa kaikki ruoanlaiton perusraaka-aineet.
- Anonyymi
Suomalaista perunaa, punajuurta, porkkanaa, omenaa....
On jo vaikeuksia löytää suomalaista.- Anonyymi
On mistä maasta tahansa, nii kyllä tuollaiset parin euron kilohintaiset omput saa jäädä ostamatta. Minä sieppasin kaupassa hyllyn täyttäjältä tyhjän kiiwi-laatikon ja lappasin sen täyteen halpaa puolalaista omppua. Siihen sopi noin 9,5kg ja maksoi 4,5€. Siinon Jouluomput ja hyviä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mistä maasta tahansa, nii kyllä tuollaiset parin euron kilohintaiset omput saa jäädä ostamatta. Minä sieppasin kaupassa hyllyn täyttäjältä tyhjän kiiwi-laatikon ja lappasin sen täyteen halpaa puolalaista omppua. Siihen sopi noin 9,5kg ja maksoi 4,5€. Siinon Jouluomput ja hyviä ovat.
Tuhoat luonnon. Häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhoat luonnon. Häpeä!
Niin mitenkä? Omputhan tarttee amppareita ja kimalaisia että hetelmäpuun pöllyytys onnistuu. Torjunta ruiskutuksia tietysti toivon, että tehtäis mahd. vähän. Ja omenpuu on puu ja siten co2sta sitoo. Hyvin on polskit kyllä saanu tukee, eli hinnan alennuskorvauksia, kun noin halvalla myivät.
Mitä helvetin väliä sillä on riittääkö johonki v***n rosolliin omenat vai ei?
- Anonyymi
Kaupassa on edelleen myynnissä suomalaisia omenoita, joten aloittajan pelot eivät toteutuneet ainakana tänä vuonna.
Monivuotisen puun kyseessä ollen, lienee oletettavaa että viljelmien määrässä ei tapahdu radikaaleja muutoksia ensi syksyksikään. Pitkällä tähtäimellä kysymys tietysti on, perustetaanko uusia viljelmiä vanhenevien tilalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245619
- 725232
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603338- 442930
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461955
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743