Riittääkö suomalaiseen rosolliin omena?

Anonyymi-ap

Onko jouluiseen rosolliin riittävästi raaka aineita?

Kotimaiset tuottajat on ajettu niin ahtaalle että tarvitaan jo merkittäviä panostuksia.

9

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu puolalaisia omenia, punajuuria tanskasta, porkkanat espanjasta ja sillit islannista, sipulit tietenkin hollannista !
      Rosollintekijä on tietenkin " se toinen Kotimainen "

• Anonyymi

Jep. Kotimaista-tuotesarja tarjoaa puhtaita ja maukkaita suomalaisia elintarvikkeita edulliseen hintaan. Kotimaista-valikoima kattaa kaikki ruoanlaiton perusraaka-aineet.

• Anonyymi

Suomalaista perunaa, punajuurta, porkkanaa, omenaa....

On jo vaikeuksia löytää suomalaista.

• Anonyymi

On mistä maasta tahansa, nii kyllä tuollaiset parin euron kilohintaiset omput saa jäädä ostamatta. Minä sieppasin kaupassa hyllyn täyttäjältä tyhjän kiiwi-laatikon ja lappasin sen täyteen halpaa puolalaista omppua. Siihen sopi noin 9,5kg ja maksoi 4,5€. Siinon Jouluomput ja hyviä ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mistä maasta tahansa, nii kyllä tuollaiset parin euron kilohintaiset omput saa jäädä ostamatta. Minä sieppasin kaupassa hyllyn täyttäjältä tyhjän kiiwi-laatikon ja lappasin sen täyteen halpaa puolalaista omppua. Siihen sopi noin 9,5kg ja maksoi 4,5€. Siinon Jouluomput ja hyviä ovat.

Tuhoat luonnon. Häpeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhoat luonnon. Häpeä!

Niin mitenkä? Omputhan tarttee amppareita ja kimalaisia että hetelmäpuun pöllyytys onnistuu. Torjunta ruiskutuksia tietysti toivon, että tehtäis mahd. vähän. Ja omenpuu on puu ja siten co2sta sitoo. Hyvin on polskit kyllä saanu tukee, eli hinnan alennuskorvauksia, kun noin halvalla myivät.

• Mitä helvetin väliä sillä on riittääkö johonki v***n rosolliin omenat vai ei?

• Anonyymi

Kaupassa on edelleen myynnissä suomalaisia omenoita, joten aloittajan pelot eivät toteutuneet ainakana tänä vuonna.

Monivuotisen puun kyseessä ollen, lienee oletettavaa että viljelmien määrässä ei tapahdu radikaaleja muutoksia ensi syksyksikään. Pitkällä tähtäimellä kysymys tietysti on, perustetaanko uusia viljelmiä vanhenevien tilalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      124
      5619
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      72
      5232
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4315
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3690
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3338
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2930
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2079
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1955
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1743
    Aihe