Pitkän linjan entisenä keskuskustalaisena, ja nykyisin naapurikunnan perussuomalaisena olen seurannut Viitasaaren valtuuston työskentelyä. Persuviha on näkynyt Kinnusen työskentelyssä lähes koko Viitasaaren virkauran ajan. Voisi sanoa että muistuttaa pitkälti koulukiusaamista. Mikään persuesitys ei ole saanut juuri minkäänlaista noteerausta saatika asian eteenpäin viemistä. Eikös kunnanjohtajan pitäisi pitää kaikkia valtuustoryhmiä tasavertaisina?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Eläpä oo huolissas,kyllä pertikki hoitaa tuollaiset kinnuset kuin tyhjää vain .
- Anonyymi
Tupeepäinen sukulaismies on tainnut auttaa ja auttais varmaan edelleenkin, mutta harmi vaan kun asustelee niin kaukana ja ikäkin jo painaa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176753093
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mörkö odottaa Kumpumällä. Ajelee ympärinsä kädillä ja tunkee tylsällä kirveellä veistetyn naamansa joka kissanristäisiin. Pyllistää samalla ja luulee oleansa viehättävä tai älykäs. Kyllä tämä osaa hyydyttää tunnelman joka paikassa ukkonsa kanssa. Ei ole oppinut edes suomea oppinut vaikka kaksikymmentä vuotta on Suomessa asunut. Joku periytyvän heikkonlahjaisuus-geenin kantaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564