TV mainokset

Anonyymi-ap

Ei sitten yhtään mainoskatkoa ilman k-kaupan mainosta. Hermo menee ja en käy enää ikinä kyseisessä kaupassa, en vaikka kuolisin nälkään.

16

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo tulee varmasti satoja kertoja päivässä eri kanavilta, pelkästään yhden leffan aikana ainakin kymmenen kertaa.

• Anonyymi

Mikä parasta, asiakas katsoja ne maksaa.
        Jos mainokset kiellettäisiin niin uskon tuotteiden hinnan putoavan useita prosentteja.
        Nyt joulunalla moni kanava suoltaa kolmasosan ohjelman pituudesta mainoksia.
        Lokakuussa ohjelman väliin oli syytetty n.6-8 mainosta. Nyt niitä on toistakymmentä.
        Toisinaan lopetan lohjelman katselun liiallisten mainosten takia.
        Onneksi on TV1 ja 2 KIITOS!

• Anonyymi

Hermo menee tosiaan noiden keskon mainosten kanssa. Kaiken lisäksi ne on vielä ihan paskoja.

• Anonyymi

Tuskin pystyt katsomaan mitään kanavaa minuuttiakaan ilman jotain keskon pakkosyöttyä... Vieläkö ihmettelette miksi k-kaupat on kalleimpia? Tuo kampanja on maksanut miljoonia. Maksatte tuotteissa ärsyttävät mainokset joita ette edes katso kun kanava vaihtuu heti...

• Anonyymi

Ei pidä katsoa mainoskanavia! Eihän niistä edes tule muuta kuin roskaohjelmia!!

• Anonyymi

Ei ole muita kuin mainoskanavia, toki maksukanavat erikseen. Yleltä ei tule suomalaiselle heteromiehelle mitään katsottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole muita kuin mainoskanavia, toki maksukanavat erikseen. Yleltä ei tule suomalaiselle heteromiehelle mitään katsottavaa.

"Yleltä ei tule suomalaiselle heteromiehelle mitään katsottavaa."

Vai niin. Minä olen heteromies, enkä muuta katsokaan kuin Yleä sekä jalkapalloa, lätkää ja tennistä C Morelta, V Sportilta ja Eurosportilta.

MTV:n seitsemän uutiset katson usein lätkän ensimmäisellä erätauolla. Useimpia ilmaisia kaupallsia kanavia en ole koskaan katsonut minuuttiakaan. Kerran katsoin Salaisia elämiä 10 minuuttia noin 10-12 vuotta sitten.

• Anonyymi

Menee kanssa pinna noiden k.kaupan mainosten kanssa. Varmaa sata kertaa päivässä tulee jos riittääkään eli pistän kaupan poikottiin.

• Anonyymi

Ääs marketin "miltä sinun joulu maistuu" tulee myös jatkuvasti.

• Anonyymi

Miten saa tanelimäkelöitsijät kokonaan pois teevestä olen saanut niistä täysin KYLLÄN.

• Anonyymi

"Tämä ei ole glögijuustokakku, tämä on se hetki kun naidaan koko perhettä anaaIiin!"

• Anonyymi

Itse asiassa tämä ei ole glögijuustokakku.
      Tämä on paskin mainos koko television historiassa.
      Mitäs teidän TV näyttää?

• Anonyymi

Meidän TV näyttää että sieltä tulee vaan k-kaupan mainoksia joka saatanan katkolla. Laittaisi nekin rahat hintojen alennuksiin niin voisi jopa harkita k-kaupassa käyntiä.

• Anonyymi

Se mainos joka saa kanavan vaihtumaan heti on idean huutomainos, alkaa rummunpaukkeella ja sitten se huuto: kamaan kamaan kamaan... siis ikean

• Anonyymi

Minun huomioni on, että lähes jokisessaa mainoksessa on mulatti , käkkäräpää tai arabipartamies.

• Anonyymi

Ärsyttää ne s marketin mainokset jossa Taneli Mäkelä selittää jotain ihan pimeitä juttuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      348
      1461
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1453
    4. 177
      1332
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1101
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      950
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe