Vaikea asia

Anonyymi-ap

Olen juuri saanut tietää poikani olevan homoseksuaali. Tapasin hänet itse teosta parhaan ystävänsä kanssa. Myöhemmin poika myönsi olevansa homo. Poikani on 16-vuotias. Toivon, että tämä on vain jokin ohimenevä vaihe pojan elämässä ja että tämä huomaisi myöhemmin tykkäävänsä tytöistäkin. Hän on ainokaisemme, joten en tiedä saanko koskaan lapsenlapsia. Mieheni on raivoissaan ja haukkuu poikaa hinttariksi. Itkettää...

No, eiköhän tämä tästä, kunhan vaan saamme totutella ajatukseen. Mieheni on hyvin homofoobinen, ja pelkää, että jos muut saavat tietää poikamme suuntautumisesta, ajatellaan, että niin isä kuin poika.

5

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teidän tulisi olla eniten huolissaan poikanne tunteista ja hyvinvoinnista. Hän on kuitenkin teidän lapsenne, ja teidän mielipiteenne vaikuttaa hänen itsekuvaansa älyttömän paljon. Homoseksuaalisuus on normaali asia, eikä sitä voi muuttaa mihinkään. Poikanne ei voi muuttua heteroksi ja oman itsensä piilottelu ei tuo mitään muuta kuin kärsimystä. On mahdollista, että poikanne pitää myös tytöistä, mutta se on hänen itse selvitettävä eikä häntä saa siihen painostaa. Ymmärrän jos ajatus siitä, ettei saa lapsenlapsia harmittaa, mutta muista että lapsia voi hankkia vaikka olisikin homo. Ja asia ei ole kuitenkaan poikanne vika, hän ei voi muuttaa itseään vaikka haluaisikin.

      Sulatelkaa asiaa rauhassa, mutta olisi erittäin hyvä jos ainakin sinä pystyisit kertomaan pojallesi että rakastat häntä asiasta huolimatta. Se merkitsisi hänelle varmasti todella paljon. Netistä ja muualta löytyy paljon tukea ja infoa vanhemmille, joilla on sateenkaarilapsi. Kehotan vahvasti, että tuette lastanne, ettette menetä häntä kokonaan.

      Mitä tulee isään - järkevät ihmiset tajuavat ettei homous periydy. Jos joku perheen ulkopuolinen vähä-älyinen tyyppi väittää että pojan isäkin on asian takia varmasti homo, ei varmaan niin tyhmän ihmisen sanomisilla ole hirveästi väliä. Elikkä sellaiset kommentit voi laittaa omaan arvoonsa. Teidän on nyt valittava kummasta välitätte enemmän, lapsestanne vai tyhmien ihmisten kommenteista

      Jos pojan kanssa puhuminen tuntuu liian vaikealta, mutta haluat kuitenkin käsitellä asiaa jollakin tavalla, voit esim hienotunteisesti ehdottaa että hän käy koulun terveydenhoitajalla/psykologilla/kuraattorilla puhumassa asiasta. Ei siis siinä mielessä että "käyppä muuttamassa itsesi heteroksi", vaan ajatuksena tässä olisi että poika saisi puhua asiasta jollekin. Isän suhtautuminen tähän ei varmasti tunnu hyvältä

      Nimimerkillä, olen tavannut vanhempia jotka ovat häätäneet lapsensa luotaan jonkin tällaisen takia, ja katuvat sitä sitten myöhemmin.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176756763

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ihminen voi eheytyä. Sinunkin poikasi.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi, jos kokee olonsa eheäksi homona?

        Kenties sinulla olisi eheytymisen paikka, jos toisten seksielämän arvostelu tuntuu tärkeältä.


    • Anonyymi

      Jos elämän tarkoitus on sinusta lisääntyminen mikset itse hankkinut useampia lapsia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe