Mä oon kohta 14 v ja haluisin tyttiksen mutts en tiedä mistä lähteä ettii Joten tulin tänne jos joku haluis olla mun kaa
Juu en tiiä
4
446
Vastaukset
- Anonyymi
Ennenvanhaan, vuonna keppi ja kivi, oli ajanvietepaikkoja joita
sanottiin diskoiksi. Siellä sopi hakea useampaakin tyttöä kokeeksi.
Jos kemiat jonkun kanssa synkkas, voitiin sopia uusinnasta
seuraavana lauantaina. Jos vieläkin synkkas, niin... - Anonyymi
Kaikkea sitä täälläkin näkee...
Ite kyllä oon menny face to face kysymään ja silloin saa sen ns. Paremman tunteen kun kysyy siten...
Niiku millä ilmeellä täältä löytyis. Tutustu muijiin enemmän vaikka kaipungeilla jne. - Anonyymi
Mistä päin oot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482