hymiöitten käyttö

ruks

Eikö hymiöiden käytön tarkoitus ole tehostaa puhetta ?!? Joillakin, etenkin 30 huoneessa, on tapana täyttää ruutu hymiöillä jo heti sisääntullessaan! Ja sama jatkuu koko sisälläoloajan!
Luulisi seriffien puuttuvan ko. asiaan!

9

2611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..mutta katso tarkemmin. Ainakin Oulussa myös sheriffit itse ovat hymiöiden väärinkäyttäjiä. Jostain syystä tämä graafinen roskansuolto ei tunnu täyttävän "ruudun täyttämisen roskalla" kriteereitä.

Paha kyllä olemme vähemmistöä tässä aiheessa, sillä useimpien mielestä hymiöt todellakin näyttävät olevan itsetarkoitus.

• NeitiAnsa

Itseanikin arsyttaa jatkuva hymioiden kayttaminen. Olen usein ruksinut naita hymioilla floodaavia. Valitettavasti siina sitten saa vaan enemman paskaa niskaansa etenkin kun ruksiminen on synneista pahin etenkin 30 -huoneessa.

Kylla minakin hymioita kaytan, mutta vakaa mielipiteeni on se, etta ne eivat saa olla itsetarkoitus ja niilla ei ryhdyta floodaamaan. Typerinta minun mielestani on kun uusi chattaaja tulee huoneeseen, han pusuttaa kaikki kaksikymmenta kaveriaan erikseen ja kaverit pusuttavat takaisin. Grrrrrr...

• otin

ruksin pois asetusten hymiöistä... paljon helponpi lukea :)

• otin kirjoitti:

ruksin pois asetusten hymiöistä... paljon helponpi lukea :)

Vaikuttaako se raksin poistaminen muka muuhunkin kuin VIPpien nimen edessä oleviin kuviin (joista joka kolmas on se samperin mukahauska vessakuva)?

• Hymiöt on laitettu chathuoneisiin eniron toimesta aikaisemman tapahtuneen uudistukseen myötä.Hymiöiden käyttö ei ole kiellettyä eikä siihen voi puuttua seriffien toimesta.Ainoastaan silloin kun ruutu täytetään pelkillä hymiöillä mikä katsotaan roskaamiseksi ja floodamiseksi.
      Asia kysytty ylläpidolta ja ohjeistus yllämainittu.
      Joten tässäkin jokainen sättääjä käyttää niitä mahdollisuuksia mitä on..eli poistaa hymiörivin..jne

• NeitiAnsa

Kuten aikaisemmin sanoin, hymiofloodausta on, mutta sita ei valttamatta katsota floodaukseksi. Valitettavasti ei tarvita muuta kuin yhden sattilaisen sisaantulo ja ruutu tayttyy pusuttelulla. Uusi tulija sattaa jokaista tuttuaan erikseen ja nama tutut vastaavat.

Tuollaiseen on vaikea kenenkaan puuttua. Ongelma on enemmankin kulttuurillinen.

• cukko
        NeitiAnsa kirjoitti:

Kuten aikaisemmin sanoin, hymiofloodausta on, mutta sita ei valttamatta katsota floodaukseksi. Valitettavasti ei tarvita muuta kuin yhden sattilaisen sisaantulo ja ruutu tayttyy pusuttelulla. Uusi tulija sattaa jokaista tuttuaan erikseen ja nama tutut vastaavat.

Tuollaiseen on vaikea kenenkaan puuttua. Ongelma on enemmankin kulttuurillinen.

Etkö tykkää pusuttelusta vai eikö Sinua pusutella ollenkaan?

Miksi tästä täytyy vetää hernesoppa nenuun?

Taitaa ihmisillä olla omat asiat liian hyvin kun pitää näinkin pienestä asiasta valittaa.

olen ciekunut

cukko

• olen

puhunut.

Entä miten ois järjen käyttö, kyllä hymiöön nojaaminen on selvää roskaamista, sillä ei ole mitään tekemistä tehostamisen kanssa, korkeintaan itsetehostamisen.

• NeitiAnsa
        cukko kirjoitti:

Etkö tykkää pusuttelusta vai eikö Sinua pusutella ollenkaan?

Miksi tästä täytyy vetää hernesoppa nenuun?

Taitaa ihmisillä olla omat asiat liian hyvin kun pitää näinkin pienestä asiasta valittaa.

olen ciekunut

cukko

Maailmassa kuolee joka kolmas sekunti lapsi nalkaan ja ihmiset sairastaa syopaa ja AIDS leviaa Afrikassa. Joten valittaa ei saa...

Kylla, pusuttelu hairitsee minua. Varsinkin kun laskin ihan piruuttani asken kuinka monta kommenttia ruudulla oli ilman minkaanlaista hymiota: Kaksi, toinen oli minun.
        Keskustelussa oli yhteensa 17 kommenttia, 2 siis ei ollut hymiota lainkaan, 8 kommenteista sisalsi pelkan hymion ja lopuissa oli siis pari sanaa ja hymioita. Neljassa oli vain yksi hymio, ja kolmessa oli useampi hymio. Tata on siis keskustelu?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe