kiinteistöjä, eikä yhtään mitään! Siitä on joparikymmentä vuotta puhuttu, ilman päätöksiä.
Nyt meinasivat Kankaanpäässä suuren sotaväen käytössä olleen rakennuksen ostaa, mutta Kankaanpäässä oltiin sen verran viisaita, ettei myyty.
Putinin valeostajat aikoo nyt ostaa Suomea palan kerrallaan!
Herätkää hallitus! oletteko aivan unessa ,vaiko niin tumpeloita, ettette näe asioita? Te olette vastuussa tästä, siksi teille palkka maksetaan, että hoidatte Suomen asioita.
Eipä Venäjällä saa ostaa kiinteistöjä, vaikka eihän sinne nyt kukaan täysjärkinen menisikään, mutta laki pitää olla samanlainen molemminpuolin.
Voisiko Hallitus nyt viimein säätää lain. että venäläiset ei saa ostaa Suomesta
Anonyymi-ap
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Isänmaallinen on sellainen henkilö, joka ei edes ylipäätään myy mitään ulkomaalaisille. Kaikki eivät isänmaallisia ole, vaan isänmaan pettureita, jotka myyvät ulkomaalaisille.
- Anonyymi
Mutta jos on laki, ettei voi myydä, silloin se loppuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on laki, ettei voi myydä, silloin se loppuu!
Pitää osata tehdä oikein ilman mitään lakejakin. Kaikki eivät osaa. Liikenteessä moni ei osaa, vaikka on tieliikennelaki, joka velvoittaa toimimaan tietyllä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749