Kadonnut vai kuollut Virpi Butt?

Anonyymi-ap

Virpi Buttn kuolinsyy on yhä selvityksessä viimeisimman tiedolla oli Afrikan Ghanassa. Kuolinsyyn selvittämisen kuvittelisi olevan hankalaa lämpimän ilmaston Afrikassa yli vuoden kuolleena olleena olevalta joten onko Butt kuollut kadonnut vai omaa tahtoa pitää olin paikkansa salassa on edelleen avoin asia.

29

1463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs motiivi sillä olisi kadota? Rahaa tulee Suomesta vai meinaatko että olisi joku huumelordi jossain Ghanassa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuon naisen kuolemasta ei viranomaisilla ole mitään todisteita, vain liikkeelle laskettuja huhuja.

      • Anonyymi

        Onko Virpistä tehty havaintoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Virpistä tehty havaintoja?

        Suuttui ja tuhkaksi muuttui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuttui ja tuhkaksi muuttui.

        Tarina hänen kuolemasta on ilmeisesti tositarina.


    • Anonyymi

      Ei taitaisi kenellekään tulla ikävä vaikka ruumis katoaisikin, paloiteltuna ja syötynä.

    • Anonyymi

      Lieneekö omaisillakaan muuta tietoa kuolemasta, kuin jokin afrikkalainen(?) asiakirja?

      Onko ruumis poltettu maassa, jossa kuolema tapahtui? Omaisille lähetetty tuhkauurna kuolintodistuksen lisäksi? Tuhkasta ei mitään dna-näytettä enää pysty määrittämään.

      Ruumiin kuljettaminen lentorahtina lienee melko hintavaa. Periaatteessa olisi mahdollista, että Virpin ruumis olisi tuotu Suomeen ja omaiset olisivat hänet tänne haudanneet.

      Millainen hautaustapa lienee Ghanassa? Ilmastosta johtuen ruumiista varmaan hankkiudutaan eroon mahdollisimman nopeasti. Onko jossain Afrikassa Virpin hauta ja jopa hautakivi?

      Kuolintodistus voi olla väärennetty ja tuhkat uurnassa voivat olla mitä tahansa ainesta. Eli voisi olla mahdollista, että Virpi on yhä elossa.

      • Anonyymi

        Ja jatkaisi murhailua ja kannibalismia. Toivottavasti hirviö on todellakin kuollut.


    • Anonyymi

      Ei taida olla kuulunut mitään uutta vieläkään. Onko mahdolista Butt on elossa tiedon ulkopuolella? Minulla käsitys ulkomaalaisista ulkoeurooppalaisista vankiloista ettei tieto kulje hyvin jos ollenkaan vankilaan joutuneen asiaan liittyvän henkilön oman maansa viranomaisille. Esimerkiksi Butt itse halutessa kuuluisi palauttaa huumausaineiden salakuljetusrikoksen tehneenä Suomeen suorittamaan ragaistus. Afrikan Ghanassa henkirikoksen tehneenä turistina ei saata olla vahvoilla Ghanassa.

      • Anonyymi

        Vähäsen lisävaivaa hankkia kuljetus Suomeen.


      • Anonyymi

        Maat saa itse päättää, ei tuollaisia tarvitse Suomeen palauttaa, hyvä että on kuoillut.


    • Anonyymi

      Onpa outo. Ghanassa varmaan on helppo lahjoa viranomaisia, ja jos jostain löytyy kalmo tai on peräti ite listitty joku lihava turisti jolle on lykätty virpin passi niin läpi menee kun passin sisällä on pari satkua. Virpi hankkinut sitten uuden henkilöllisyyden. Nimittäin virpin menneisyydellä missä on murhasta tuomio ei saa pitkää oleskelupaa saatikka viisumia mihinkään maahan.

    • Anonyymi

      Musta juttu.

    • Anonyymi

      Minun on jotenkin vaikea kuvitella Raisaa Buttin uhriksi.
      Ei kai joku miehiä vihaava äärifemakko naisia surmaa sentään.
      Raisa ei vaan sovi siihen uhrikategoriaan.

      • Anonyymi

        No ei tietenkään. Miksi Butti surmaisi sellaisen joka on selvästi itsekin uhrikategoriassa. Eiköhän virpillä ollut omat traumansa miksi äijiä vihasi. Taisi olla jo teininäkin raskaana eli hyväksikäytetty jollain tavalla. Sekopää se silti oli.


      • Anonyymi

        Tietysti koska oli lepakko ja oli myös kateellinen Raisalle, buttilla oli alemmuuskompleksi pituudestaan.


      • Anonyymi

        Psykopaatilla on potentiaali surmata kenet tahansa. Butt tappoi miehiä pullistelumielessä mutta ihan yhtä vaarallinen oli naisiakin kohtaan. Eikä hänellä mitään traumoja ollut jossei sit pikkuvauvana saanut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mielenkiintoiseksi teki kuoleman syyn tutkinnan seurata tämä Virpi Butt yli vuoden ollut kuolleena Afrikassa missä lämpötila päivisin yli 20 aina. Ovatko sielä paikalliset hokasseet heittää tytön jäihin odottamaan mut mistä jää kun muuten aina ollaan kuivilla.


    • Anonyymi

      Suomessa on koko ajan ollut. Pienellä paikkakunnalla koulun keittäjänä?

    • Anonyymi

      Tutkivatko mitä söi viimeiseksi ateriakseen, tukehtuiko liisn isoon palaan ihmislihaa. Voi olla ettei raadossa ollut enää paljon tutkittavaa.

    • Anonyymi

      ei afrikkalaiset mitään tutki, saattaa olla että on ollut nimilappuki väärässä raadossa. Buttin kuolema taitaa olla ennenaikainen uutinen.

    • Anonyymi

      Oliko hautapaikka kenenkään tiedossa. Onhan Virpi toimitettu kaiketi Afrikasta kotimaansa multiin haudattavaksi jos niin toimitus hoidettu Virpin kotipaikkakunnalla. Vai onko juttu musta edelleen yhtä kaikkien kadonneiden kohdalla ollut. Vain viesti Afrikasta, kuollut on.

      • Anonyymi

        Tuskinpa kukaan halunnut maksaa lentorahtia, tuhkalle korkeintaan.


    • Anonyymi

      Afrikassa akat ei hypi miesten silmille tai käy noin :)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe