Kadonnut vai kuollut Virpi Butt?

Anonyymi-ap

Virpi Buttn kuolinsyy on yhä selvityksessä viimeisimman tiedolla oli Afrikan Ghanassa. Kuolinsyyn selvittämisen kuvittelisi olevan hankalaa lämpimän ilmaston Afrikassa yli vuoden kuolleena olleena olevalta joten onko Butt kuollut kadonnut vai omaa tahtoa pitää olin paikkansa salassa on edelleen avoin asia.

18

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäs motiivi sillä olisi kadota? Rahaa tulee Suomesta vai meinaatko että olisi joku huumelordi jossain Ghanassa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuon naisen kuolemasta ei viranomaisilla ole mitään todisteita, vain liikkeelle laskettuja huhuja.

• Anonyymi

Ei taitaisi kenellekään tulla ikävä vaikka ruumis katoaisikin, paloiteltuna ja syötynä.

• Anonyymi

Lieneekö omaisillakaan muuta tietoa kuolemasta, kuin jokin afrikkalainen(?) asiakirja?

Onko ruumis poltettu maassa, jossa kuolema tapahtui? Omaisille lähetetty tuhkauurna kuolintodistuksen lisäksi? Tuhkasta ei mitään dna-näytettä enää pysty määrittämään.

Ruumiin kuljettaminen lentorahtina lienee melko hintavaa. Periaatteessa olisi mahdollista, että Virpin ruumis olisi tuotu Suomeen ja omaiset olisivat hänet tänne haudanneet.

Millainen hautaustapa lienee Ghanassa? Ilmastosta johtuen ruumiista varmaan hankkiudutaan eroon mahdollisimman nopeasti. Onko jossain Afrikassa Virpin hauta ja jopa hautakivi?

Kuolintodistus voi olla väärennetty ja tuhkat uurnassa voivat olla mitä tahansa ainesta. Eli voisi olla mahdollista, että Virpi on yhä elossa.

• Anonyymi

Ja jatkaisi murhailua ja kannibalismia. Toivottavasti hirviö on todellakin kuollut.

• Anonyymi

Ei taida olla kuulunut mitään uutta vieläkään. Onko mahdolista Butt on elossa tiedon ulkopuolella? Minulla käsitys ulkomaalaisista ulkoeurooppalaisista vankiloista ettei tieto kulje hyvin jos ollenkaan vankilaan joutuneen asiaan liittyvän henkilön oman maansa viranomaisille. Esimerkiksi Butt itse halutessa kuuluisi palauttaa huumausaineiden salakuljetusrikoksen tehneenä Suomeen suorittamaan ragaistus. Afrikan Ghanassa henkirikoksen tehneenä turistina ei saata olla vahvoilla Ghanassa.

• Anonyymi

Vähäsen lisävaivaa hankkia kuljetus Suomeen.

• Anonyymi

Maat saa itse päättää, ei tuollaisia tarvitse Suomeen palauttaa, hyvä että on kuoillut.

• Anonyymi

Onpa outo. Ghanassa varmaan on helppo lahjoa viranomaisia, ja jos jostain löytyy kalmo tai on peräti ite listitty joku lihava turisti jolle on lykätty virpin passi niin läpi menee kun passin sisällä on pari satkua. Virpi hankkinut sitten uuden henkilöllisyyden. Nimittäin virpin menneisyydellä missä on murhasta tuomio ei saa pitkää oleskelupaa saatikka viisumia mihinkään maahan.

• Anonyymi

Musta juttu.

• Anonyymi

Lisa Maria Presley on myös kuollut. Yllättävän paljon samannäköinen kuin Butt oli nuorena. Oliko Butti elviksen tytär ja tehnyt elvikset?

• Anonyymi

Jos tytär on isänsä näköinen se on perintötekijä mutta jos tytär on elviksen näköinen on se ympäristötekijä 😁 😆 😅 😂 🤣

• Anonyymi

Voinut eukko murhata Elviksen, syöttänyt salaa lääkkeitä. Ämmät tappaa samalla tavalla paljon USA:ssa rikkaita miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinut eukko murhata Elviksen, syöttänyt salaa lääkkeitä. Ämmät tappaa samalla tavalla paljon USA:ssa rikkaita miehiä.

Ja jos pojalla oli iso henkivakuutus niin äiti saattoi ampua pojan rahaulassa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Jospa Lisa Maria Presley Virpi Butt onkin Rautanaamio romaanin kirjoittaneen innoittaja katsoessaan vesimaljasta tulevaisuuteen näki Lisaa Virpia hyysättiin kehdossa. Toisen version väitetty romaanihan Musketti soturien urotyöt kirjoitettiin luettavaksi nääs ties jo milloin Rautanaamiosta joka oli oikeasti rahastonhoitajan palvelia ja naamari silkkä.

• Anonyymi

Butt oli elvis kuninkaan ääppärä tytär kuten rinssi härry ja sekosi katkeruudesta kuten rinssi härry ja alkoi syödä isävihassaan miehiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      2095
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1279
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      841
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      43
      788
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      25
      745
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      344
      693
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      685
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      641
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      58
      589
    10. Montako askelta olisi pitänyt ottaa

että olisit voinut suudella kaivattuasi? Mulla 2-3.
      Ikävä
      41
      572
    Aihe