Huomio kansalaiset

Anonyymi-ap

Tässä pikku tiedotus vaan:
Mitä jos nyt unohdettaisiin hetkeksi aikaa kaikki arjen murheet omat ja varsinkin ne toisten..?????
Syödään hyvin pari kolme päivää,ei narista sille ukolle/akalle ja varsinkaan lapsille.
Otetaan pikku ryyppy..ei kaatokänniä.
Ei puhuta puuttinista,sähköstä,purrasta ym...Kyllä se kohta tulee parempi aika,nyt taitaa olla ja pitempi päiväkin? Hyvää joulun odotusta.

13

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja huomenna äänestämään ne, jotka ovat ehdokkaansa löytäneet.

• Anonyymi

Aprilliä syö Silliä ja juo sitten ,seraavat neljävuotta kuravelliä päälle.!

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­N­­­y­m­f­­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17677113j

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Luettelitko omat juttusi, ei meillä ainakaan tuolla lailla eletä

• Anonyymi

Meni jo.

• Anonyymi

Hyvää 6.12 päivää!

• Anonyymi

Nyt sitten 6.12, päivästä tulikin näiden Suomalaisten "Starojen" päivä.Stubin puolison kutsumana.Samalla Eduskunta on nostanut näitten köyhempien eläkevaroja sen verran että pääsevät maksamaan YLE-lupia.! Jopa Hoitolaitoksia on lakkautettu juuri Yle-maksua sillmälläpitäen/Omaishoitotuki kun kotiin maksettuna vaikuttaa hoidettavan ylemaksuihin.
        2.12 2024 olen Paria kyntilääni polttanut,elossa olevia veteraani muistaen ja kaatuneita.

• Anonyymi

Joulurauhaa!

• Anonyymi

Joulurahaa!

• Anonyymi

On ihan sama mistä ihminen humaltuu, mutta humalassa hänestä tuntuu siltä että kaikki on hyvin ja asiat tuntuvat luistavan. Siis on ihan sama humaltuuko ihminen alkoholista, huumeista, rahasta, vallasta tai valinnanvapauksista, mutta kunhan tuota humalluttavaa riittää niin hän kuvittelee että asiat on oikeastaan ihan hyvin. #onnellisimantietämättöminkansa

• Anonyymi

Syntymähumalassa on kivaa, myös löylynlyömänä.

• Anonyymi

Nyt ne sitten lopetti Kauhava /Lappajärvi sektorilta nämä Kasvilaitokset.
      Ei pääsyt kansalaiset unohtamaan arjen murheita,vielä kun lopettavat nämä vanhusten hoitolaitokset,varsinkin nämä.......

• Anonyymi

2025 vuoden omavastuu lääkekuluissa näköjään vaivaa Apteekareita. (70€/Vuosi)
        Ei anneta köyhälle oikeutta hoitaa ,omavaraisesti itseään ,vaan yritetään siinäkin lakien voimilla rahastaa,kipujen kera.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      180
      3241
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2121
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      44
      1979
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1941
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1461
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1231
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1193
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      384
      1071
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      993
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      42
      817
    Aihe