Olen harkinnut kouluttautua moiseksi. Olis kiva kuulla, että käytännössä minkälaisia hommia markkinointiassistentin koulutuksella olevat ihmiset tekee. Ja millasta palkkaa saatte?
Niin ja onkohan joku kouluttautunut oppisopimuksella?
markkinointiassistentti
11
42352
Vastaukset
- assari
Joka paikan höylä. Kaikki kahvinkeitosta johtajien lääkäriaikojen ym. henk.koht.asioiden hoitamiseen ja kaikkea siltä väliltä. Ja näiden lisäksi tietysti varsinaiset mark.assistentin työt eli yrityksen markkinointiin liittyvien asioiden hoito kuten esim. asiakashankinta ja kaikenlaiset paperityöt. Riippuu aina tietenkin yrityksestä ja työn kuvat vaihtelee jonkin verran.Palkkaa 1400 euroo.
- Tarja
myyntiesitteitten tekemisessä mukana, markkinointitekstien oikolukua, mainostoimistoyhteistyö, kuvien valintaa, markkinointiyhteistyöryhmän kokousjärjestelyt, sihteerinä toimiminen, messujärjestelyt osallistuminen, internetsivujen päivitys. Jonkun verran laskutusta ja laskujen tarkistuksia. "Markkinointipäällikön työrukkanen"
palkka 1950 e Itä-Suomessa, 8 v työkokemus - Sinttu
Markkinointiassari, Helsinki, kansainvälinen yhtiö, 4 vuotta k.o. firmassa, palkkani n. 2500 e/kk brutto sekä lounas- ja kännykkäetu.
- itse
Palkka ja tehtävät (samoin nimitys - sihteeri vai assari) riippuvat ihan yrityksestä.
Itsellä palkka 2480 edut ja myös kansainvälinen yritys pääkaupunkiseudulla. Työ on hauskaa, vaihtelevaa, eikä tarvitse keittää kahvia :) - Mara
Kiitoksia oikein paljon kaikille. :) Kuulostaa hyvältä.
Opiskelusta olisi vielä kiva kuulla, että mitä kautta olette hommiinne päätyneet. AMK tutkinto vai joku muu?- Tarja
merkonomi ja restonomi
- Tietoa
Kyllä ne markkinointiassarit nykyään taitaa ihan ekonomeja olla. Riippuu tietysti yrityksestä.
- KTM3
Ekonomit on aivan liian koulutettuja assarin töihin, ellei sitten ole juuri valmistunut... Mieluummin yritykset ottavat merkonomeja tai tradenomeja noille paikoille. Tiedoksi ekalle kyselijälle, markkinoiden paikoille on aivan hirvittävästi hakijoita!
- Markkinointiekonomi
KTM3 kirjoitti:
Ekonomit on aivan liian koulutettuja assarin töihin, ellei sitten ole juuri valmistunut... Mieluummin yritykset ottavat merkonomeja tai tradenomeja noille paikoille. Tiedoksi ekalle kyselijälle, markkinoiden paikoille on aivan hirvittävästi hakijoita!
Minä olen ainakin juuri valmistunut KTM ja haen kyllä markkinointiassistentin paikkoja, jos tielleni sattuu.
- koulutusta tarvitaan
Markkinointiekonomi kirjoitti:
Minä olen ainakin juuri valmistunut KTM ja haen kyllä markkinointiassistentin paikkoja, jos tielleni sattuu.
Kyllä ne KTM-paikkoja aikalailla tänäpäivänä ovat varsinkin isommissa firmoissa. ja lisäksi.. mark. assistentti ei kyllä kahvia keitteje ja varaile hammaslääkäriaikoja. ammattiylpeyttä hieman kiitos. toimistoassari voi kylläkin. että ekonomikouluun vain, et oppisopimuksella ainakaan isojen firmojen m.assariksi pääse.
- ja työn kuvaukset
koulutusta tarvitaan kirjoitti:
Kyllä ne KTM-paikkoja aikalailla tänäpäivänä ovat varsinkin isommissa firmoissa. ja lisäksi.. mark. assistentti ei kyllä kahvia keitteje ja varaile hammaslääkäriaikoja. ammattiylpeyttä hieman kiitos. toimistoassari voi kylläkin. että ekonomikouluun vain, et oppisopimuksella ainakaan isojen firmojen m.assariksi pääse.
markkinointiassistentti -työnimikettä käytetään tosi monenlaisista töistä. On sellaista johon minä graafikkona ja markkinointiviestijänä ja koordinoijana haluan ja voin ahkea. Toisaalta on paljon sellaista saman nimikkeistä työtä, jossa esim. varataan aikoja vakuutusten esittelyyn soittelemalla ihmisille.
Hmm. Uusia nimikkeitä kaivataan. Helpottuis työn haku ja moni muu juide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985