Ostin puhelimen laskuun Elisa myymälässä, lupaa kysymättä lisättiin vakuutus. Vakuutuksen kuukausimaksu on selvästi suurempi kuin puhelimen kuukausimaksu. Mukana oli todistaja joka vahvistaa ettei kysynyt vahvistusta. Tämä oli Hämeenlinnassa, voi varmaan tapahtua myös muualla.
Elisan lähtö on lähellä tässä taloudessa.
Lupaa kysymättä Elisa myymälässä lisättiin vakuutus kun ostin puhelimen laskuun
7
327
Vastaukset
- Anonyymi
Käy myymälässä perumassa vakuutus.
- Anonyymi
Voi v***u miten törkeätä! Eikö niille mikään riitä.
Tuohan vaikuttaa jo lähes petokselta. Itse peruisin koko kaupan ja ostaisin luurin asiallisesta liikkeestä.
Varmaankin ainakin tarkistit laskutusehdot että siihen ei kuulu mitään muuta puhelimen lisäksi. - Anonyymi
Tuossa tilanteessa ei lähtöä kannata miettiä hetkeäkään.
Opetukseksi myös muille potentiaalisille huijatuille. - Anonyymi
Muuallakin tyrkyttävät noita vakuutuksia halvoillekin laitteille, moneen kertaan vaikka heti sanoo ettei ota.
- Anonyymi
*liars curse*
- Anonyymi
Merimies ei eksy kurssista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merimies ei eksy kurssista.
Rannikkolaivurikurssilla kävin mutta en läpäissyt loppukokeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014