Luin kirjan jossa afgaanityttö kertoi miltä 8-vuotiaana tuntui, kun aviomies yhtyi häneen.

Anonyymi-ap

Ja miltä veriviiru näytti lakanalla ja miten toiset naiset reagoivat siihen. Ihme, että tällaista saa julkaista.

No olihan Pohjolan poliisi kertoo -kirjassa tarkka kuvaus siitä, kun (muistaakseni) tanskalainen kilpapurjehtija raiskasi 13-vuotiaan neitsyen. :O Tämä mies raiskaili naisia ja tyttöjä käydessään purjehdustreeneissä.

Miksi pitää kuvata tarkasti? Miksei voi vain kirjoittaa, että sitten mies teki ikävän tempun?

3

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sain juuri luettua Edouard Louisin Väkivallan historia- opuksen ja se herätti samanlaisa kysymyksiä.

      Louis kuvailee Pariisissa kokemaansa väkivaltaista raiskausta yksityiskohtaisesti. Välillä heräsi mieleen kysymyksiä onko kirjan tarkoitus erotisoida seksuaalista väkivaltaa vai mikä yksityiskohtaisten kuvailujen tarkoitus on.

      Takakannen kuvauksessa kirjaa luonnehditaan että "Raa'an tarkkanäköinen tutkielma väkivallan syistä ja seurauksista, luokkayheiskunnasta, traumoista ja siitä, kuinka raiskauksen uhrin on kamppailtava pitääkseen tarinansa hallussaan."

      Tavallaan tuossa annetaan yhdenlainen vastaus kysymykseen. Kun jollekin tiedetään tapahtuneen kauheuksia, yleensä muut alkavat kertoa hänen tarinaansa. Sama kollektiivisesti. Tietyistä ihmisryhmistä ja heidän kauheista tilanteistaan kertovat yleensä muut kuin asianosaiset itse. Asianosaiselta itseltään viedään omistusoikeus omaan tarinaansa kun muut omivat sen ja keksivät siitä omia versioitaan.

      Ehkä yksityiskohtaiset kuvailut ovat vain keino saada oma tarina haltuun. Liian kliininen kuvailu ei ounaa koko tarinaa ja antaa vähättelevän kuvan siitä mitä se todellisuudessa konkreettisesti merkitsee joutua tällaisten tekojen kohteeksi.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­­N­­­y­m­­f­o­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17677596E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Korjaus otsikkoon:
      kun mies raiskasi hänet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe