Kannonkoski on rupukunta jossa ihmiset on sekaisin.
Kannonkoski
23
3594
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kannonkoski on hirvein paikka jossa oeln asunut
- Anonyymi
Koko Kannonkoski pitäisi räjäyttää.
- Anonyymi
Tuppukylät ovat havumetsien peitossa, vailla mitään sivistystä, vaikka digitaalisaatio on levinnyt?
- Anonyymi
Niin ne sun kaikki sukulaiset
- Anonyymi
mikä tekee ihmisestä ilkeän luonteen joka tekee toisen ihmisen elämästä ikävän. näitä kommentteja lukeneena ihmettelen. itse vihaan kaikkea ilkeilyä ja kiusaamista ketään kohtaan. ole toiselle se mitä haluaisit toisenkin olevan sinulle.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Ei ikinä kannata muuttaa Kammonkoskelle. Kammonkosken koulussa kiusataan ja opettajat eivät tee asialle mitään vaikka sanoisi.
- Anonyymi
Kannonkoskella asuu sisä siittoisia ihmisiä.
- Anonyymi
MOI KAIKILLE ASUN NYT MUUALLA JA ASUIN NUORUUTENI KANNONKOSKELLA JA MULLA VIELÄKIN SIELLÄ MAHTAVIA YSTÄVIÄ.NYT ASUN POHJANMAALLA JA TÄÄLLÄ ON SUOMEN VITTUMAISIMMAT IHMISET .LUOJAN KIITOS OON VAHVA JA ISO KAVERI OON MONTA POIKASTA TÄÄLLÄ HAKANNU.
- Anonyymi
Tämän tyyppisiä kuntia keskisuomesta löytyy monta!
- Anonyymi
Jännää ihanko totta vaan kannonkoski pahinta sorttia
- Anonyymi
Toivottavasti sillä yhdellä kannonkoskelaisella idiootilla menee kaikki huonosti.
- Anonyymi
Siis sulla reppana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sulla reppana
Mitä? Se idiootti ansaitsee sen. Se pilasi elämäni!
Toivon todella että sillä idiootilla menee kaikki huonosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Se idiootti ansaitsee sen. Se pilasi elämäni!
Toivon todella että sillä idiootilla menee kaikki huonosti.Siis sulla hähähää sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sulla hähähää sitä saa mitä tilaa
Minä en ole tehnyt mitään. Se kiusaaja ansaitsee kaiken paskan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tytöt ja pojat asuin nuorena kannonkoskella ja ravintola kannossa ryyppäsin rahani ja ei parempaa kuntaa oo.tv jope.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tytöt ja pojat asuin nuorena kannonkoskella ja ravintola kannossa ryyppäsin rahani ja ei parempaa kuntaa oo.tv jope.
Wtf
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan ne bentsot pipipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan ne bentsot pipipää
Ota itse. Te kannonkoskelaiset olette typeriä! Kannonkosken koulu pitäisi räjäyttää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota itse. Te kannonkoskelaiset olette typeriä! Kannonkosken koulu pitäisi räjäyttää!
Moikka kaikki.Asuin nuoruuteni kannonkoskella jakävin koulua siellä parissa koulussa ja kivaa oli .Olin pieni mut koulun kovakuntoisin voitin kaikki isot pojat ja ne lakkas pilkkaamasta minua kun voitin ne hiihdossa ja juoksussa se oli kuuskut luvulla ja sitten menin armeijaan seittemenkymmen luvulla ja vanhoilla pohjilla juoksin cooperin 3500 mites nykyään pojat juoksee..
- Anonyymi
Paskin koulu jossa olen ikinä ollut on Kammonkosken koulu. Opettajatkin on perseestä.
- Anonyymi
Kyllä suurin tekijä kannonkoskella koulukiusaukseen on nämä L-positiiviset ja niiden täysin lainsuojattomat kakarat.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899