Syvä anteeksipyyntöni

Teille muille palstaa jolle. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa muille pahaa mieltä tai muutakaan negaa. Halusin vain tietää, onko muillekin käynyt samalla tavalla. Monikaan ei tainnut siihen vastata. Tämä riita, mikä tästä tuli, sen ei todellakaan ollut tarkoitus loukata ketään lukijaa. Omasta puolestani siis nöyrä anteeksipyyntöni ja toivotan jokaiselle oikein hyvää joulun aikaa ja jatketaan rauhallisemmissa merkeissä, tontuthan ovatkin jo käyneet kurkkimassa ja se itse pukki saapuu pian. Minulle on tiedossa ilmeisesti risuja, kun olen ollut tuhma, mutta tyydyn niihin tai sanoisinko paremminkin, että otan ne ilolla vastaan, sillä opin tässä paljon asioita jälleen kerran. Tiedän kyllä hyvää käyttöä niille risuillekin 👍

19

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis tuossa piti lukea palstaajille, sori. Automaattisyöttö kirjoitti taas omiaan.

    • Anonyymi

      Miksi teet taas uuden aloituksen samasta aiheesta? Kuten sanoin, niin ihan jonnin joutavaa alkaa puimaan riitoja palstalla, äläkä syytä toista osapuolta vaan vikaa on sinussakin.

      • Enhän tee vaan pyysin anteeksi kaikilta, höh .. mitä ihmettä ..


    • Anonyymi

      "Halusin tietää onko muille käynyt samalla tavalla" ja ihmettelet, kun monikaan ei vastannut edelliseen ketjuusi, no miksi, koska teit vaan itsestäsi pellen.. Tyhmää tuoda omia riitojaan tänne ja selvittäkää välinne vaikka kuusen alla.

      • No mutta tämä pelle ainakin pyysi anteeksi 👍♥️


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        No mutta tämä pelle ainakin pyysi anteeksi 👍♥️

        Sivullisten silmin vaan kiusallista ja vaivaanuttavaa, enkä nyt anna painoarvoa anteeksi pyynnölle, vähän tekopyhää, miten toisen mollasit täysin maanrakoon.


    • Anonyymi

      Auta armias, lopettakaa jo!

    • Anonyymi

      ku pyydät anteex ni elämäs ei oo päämäärä

      • Anonyymi

        Lähinnä vaan nolo yritys pyytää muilta anteex.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä vaan nolo yritys pyytää muilta anteex.

        määki joskus pyysin ahkeraan, mutta en pysty enää

        ihmistä pitää mukiloida tarpeex ennen kuin pyyntö lakkaa


    • Ei ollut nolo yritys eikä edes yritys vaan tein sen. En pelkästään yrittänyt. Pitäisikö minun nyt pyytää anteeksi, että pyysin anteeksi? En lähde mukaan tuohon. Rauhallista joulua kaikille joka tapauksessa ♥️🌲

      • Anonyymi

        Ei rauhallista mutta rahallista

        Hyvin Raha-llista Kilo-joulua


      • Anonyymi

        Lopeta jo tuo sirkus, tunnen jo myötähäpeää sinua kohtaan🙈


    • Anonyymi

      Mihin tämä liittyy, mulle ei ainakaan ole tullut pahaa mieltä. Hyviä keskusteluja viime aikoina.

      • Anonyymi

        Toi oli varmasti sarkasmia🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli varmasti sarkasmia🤭

        Miksi olisi, etusivulla on ainakin kolme hyvää keskustelua.


    • Anonyymi

      kaikki hyvät keskustelut pitää poistaa, jotta jäljelle jäisi vain pahoja

    • Anonyymi

      Joku on tainnut ottaa vähän joulujoumaa, senverran on sekametelisoppaa koko kirjoitus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe