Syvä anteeksipyyntöni

Teille muille palstaa jolle. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa muille pahaa mieltä tai muutakaan negaa. Halusin vain tietää, onko muillekin käynyt samalla tavalla. Monikaan ei tainnut siihen vastata. Tämä riita, mikä tästä tuli, sen ei todellakaan ollut tarkoitus loukata ketään lukijaa. Omasta puolestani siis nöyrä anteeksipyyntöni ja toivotan jokaiselle oikein hyvää joulun aikaa ja jatketaan rauhallisemmissa merkeissä, tontuthan ovatkin jo käyneet kurkkimassa ja se itse pukki saapuu pian. Minulle on tiedossa ilmeisesti risuja, kun olen ollut tuhma, mutta tyydyn niihin tai sanoisinko paremminkin, että otan ne ilolla vastaan, sillä opin tässä paljon asioita jälleen kerran. Tiedän kyllä hyvää käyttöä niille risuillekin 👍

19

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis tuossa piti lukea palstaajille, sori. Automaattisyöttö kirjoitti taas omiaan.

    • Anonyymi

      Miksi teet taas uuden aloituksen samasta aiheesta? Kuten sanoin, niin ihan jonnin joutavaa alkaa puimaan riitoja palstalla, äläkä syytä toista osapuolta vaan vikaa on sinussakin.

      • Enhän tee vaan pyysin anteeksi kaikilta, höh .. mitä ihmettä ..


    • Anonyymi

      "Halusin tietää onko muille käynyt samalla tavalla" ja ihmettelet, kun monikaan ei vastannut edelliseen ketjuusi, no miksi, koska teit vaan itsestäsi pellen.. Tyhmää tuoda omia riitojaan tänne ja selvittäkää välinne vaikka kuusen alla.

      • No mutta tämä pelle ainakin pyysi anteeksi 👍♥️


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        No mutta tämä pelle ainakin pyysi anteeksi 👍♥️

        Sivullisten silmin vaan kiusallista ja vaivaanuttavaa, enkä nyt anna painoarvoa anteeksi pyynnölle, vähän tekopyhää, miten toisen mollasit täysin maanrakoon.


    • Anonyymi

      Auta armias, lopettakaa jo!

    • Anonyymi

      ku pyydät anteex ni elämäs ei oo päämäärä

      • Anonyymi

        Lähinnä vaan nolo yritys pyytää muilta anteex.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä vaan nolo yritys pyytää muilta anteex.

        määki joskus pyysin ahkeraan, mutta en pysty enää

        ihmistä pitää mukiloida tarpeex ennen kuin pyyntö lakkaa


    • Ei ollut nolo yritys eikä edes yritys vaan tein sen. En pelkästään yrittänyt. Pitäisikö minun nyt pyytää anteeksi, että pyysin anteeksi? En lähde mukaan tuohon. Rauhallista joulua kaikille joka tapauksessa ♥️🌲

      • Anonyymi

        Ei rauhallista mutta rahallista

        Hyvin Raha-llista Kilo-joulua


      • Anonyymi

        Lopeta jo tuo sirkus, tunnen jo myötähäpeää sinua kohtaan🙈


    • Anonyymi

      Mihin tämä liittyy, mulle ei ainakaan ole tullut pahaa mieltä. Hyviä keskusteluja viime aikoina.

      • Anonyymi

        Toi oli varmasti sarkasmia🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli varmasti sarkasmia🤭

        Miksi olisi, etusivulla on ainakin kolme hyvää keskustelua.


    • Anonyymi

      kaikki hyvät keskustelut pitää poistaa, jotta jäljelle jäisi vain pahoja

    • Anonyymi

      Joku on tainnut ottaa vähän joulujoumaa, senverran on sekametelisoppaa koko kirjoitus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe