Asiat jäi kesken ennen joulua

Anonyymi-ap

Harmittaa vähän.

44

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Öö mitä tähän sanoisin. Lainatakseni minua, suksi vittuun jos ei sulla ei ole mitään sanottavaa.

      • Anonyymi

        risuja saat


      • Anonyymi

        en kirjoita suinulle enaan mitaan joten koita parjata vaan jotenkin nyt saat etsia itsellesi uuben naisen mina en tuollaista paskaakuuntele joten moro vaan


    • Anonyymi

      No olisko niille voinut tehdä jotain enemmän?

      • Anonyymi

        Ei. Tuhotaan mestat ja sitten joko se on polvillaan anellen anteeks pyyntö tai heitetään samaan kasaan paskaa.


      • Anonyymi

        Ymmärrät ehkä miksi niille on vaikea tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät ehkä miksi niille on vaikea tehdä.

        Saamattomuus. Itsesäälissä kieriminen. Aikasemmat horot jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamattomuus. Itsesäälissä kieriminen. Aikasemmat horot jne.

        Ei tällä kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät ehkä miksi niille on vaikea tehdä.

        En ymmärrä. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä. Miksi?

        Varmaan samasta syystä miks töissä ei tehdä, kun ei haluta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan samasta syystä miks töissä ei tehdä, kun ei haluta.

        Töissä ei tehdä töitä, kun ei haluta ja ollaan samaattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamattomuus. Itsesäälissä kieriminen. Aikasemmat horot jne.

        hohhoijaa ja vielä kerran hohhoijaa kieri sinä vaan omassa säälinpaskassas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan samasta syystä miks töissä ei tehdä, kun ei haluta.

        onks pakko jos ei haluu... Tehdä töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hohhoijaa ja vielä kerran hohhoijaa kieri sinä vaan omassa säälinpaskassas

        Sä se jaksat jatkaa. Eka alotat etkä lopeta. Ja kaikki sen takia että tienaan enemmän kun sä. Että rakkaani ole hyvä ja jatka. Kaiva oma monttus äläkä edes yritä hyvittää syntejäs. Tavataan helvetissä, ja tiedoksi, johdan sitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä ei tehdä töitä, kun ei haluta ja ollaan samaattomia.

        Prinssin slougani? 😂 Jotenkin sopii hyvin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä se jaksat jatkaa. Eka alotat etkä lopeta. Ja kaikki sen takia että tienaan enemmän kun sä. Että rakkaani ole hyvä ja jatka. Kaiva oma monttus äläkä edes yritä hyvittää syntejäs. Tavataan helvetissä, ja tiedoksi, johdan sitäkin.

        Oletko missä hommissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missä hommissa

        en mina ole missaan kaynyt paitsi viimeksi verikokeissa etta paljonko minunn pistetaan marevaania ja siina kaikki


    • Anonyymi

      Asiahan ei minulle kuulu!

      • Anonyymi

        jotkut luulee että niille kuuluu kaikki ja ne sitte tuhoaa muiden jutut ja puuttuu elämään ja tulee vaan isompi soppa. Ansaittis kuolla pois tollaset.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla ei ole jäänyt mitään kesken kenenkään kanssa. Uusi vuosi ja uusi kumppani.

      • Anonyymi

        onneksi olkoon vaan


    • Anonyymi

      Niin jäi. Hyvää joulua!

    • Anonyymi

      Olin silloin valmis tapaamaan, mutta sinulla oli muut mielessä.

      • Anonyymi

        Valehtelet.


      • Anonyymi

        Syytös, uhri. Oletko dissohäiriö väkivalta tapus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet.

        En valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valehtele.

        Jaa vaimokkeen irvikuva siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytös, uhri. Oletko dissohäiriö väkivalta tapus.

        sinä et osaa kirjoittaa olet itse sössötiäätiö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa vaimokkeen irvikuva siinä.

        ja siinä tappihoron valituksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja siinä tappihoron valituksia

        Lopeta toi uhkailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa vaimokkeen irvikuva siinä.

        Raks


    • Anonyymi

      Niin jäi. Elämää on joulun jälkeenkin.

    • Anonyymi

      Sa olet ihan wau. Muut analyysit on ihan diipadaapaa. Kirjoita muistivihkoon.

    • Anonyymi

      Sitä voi kutsua myös mietintätauoksi.

    • Harmittavaa Joulua odotettavissa-22. Hyviä jatkeita ensi vuoteen-23.

      • Anonyymi

        Raskaita vuosia on tiedossa, viimeiset 2 olleet erittäin hankalia. Näin ne vaan menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raskaita vuosia on tiedossa, viimeiset 2 olleet erittäin hankalia. Näin ne vaan menee.

        Maanpäälinen helvetti on useammassa paikassa, samaan aikaan ja jatkuu ainakin siihen asti, kun tuomiot on jaettu ja niistä ei hoviin valiteta.. Se on semmosta noitten lobotomia toimenpidettä tarvitsevien, run karien kans.


    • Anonyymi

      Jos vain vähän niin mikäs siinä sitten, helppo unohtaa koko juttu.

    • Anonyymi

      Katsotaan tässä vielä kunhan vaan nähdään

    • Anonyymi

      Miten paljon ennen joulua?

    • Anonyymi

      Ei minulla ole jäänyt mitään kesken kenenkään kanssa.

      • Anonyymi

        No sepä mukavaa, kerro lisää?


    • Anonyymi

      ei ole mitaan jaanyt kesken huomenna me saadaan taas joku pieni joululahja ja syöbaan kinkkua monta paivaa mita jouluruokaa olet ostanut itsellesi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe