Harmittaa vähän.
Asiat jäi kesken ennen joulua
44
727
Vastaukset
- Anonyymi
Öö mitä tähän sanoisin. Lainatakseni minua, suksi vittuun jos ei sulla ei ole mitään sanottavaa.
- Anonyymi
risuja saat
- Anonyymi
en kirjoita suinulle enaan mitaan joten koita parjata vaan jotenkin nyt saat etsia itsellesi uuben naisen mina en tuollaista paskaakuuntele joten moro vaan
- Anonyymi
No olisko niille voinut tehdä jotain enemmän?
- Anonyymi
Ei. Tuhotaan mestat ja sitten joko se on polvillaan anellen anteeks pyyntö tai heitetään samaan kasaan paskaa.
- Anonyymi
Ymmärrät ehkä miksi niille on vaikea tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrät ehkä miksi niille on vaikea tehdä.
Saamattomuus. Itsesäälissä kieriminen. Aikasemmat horot jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saamattomuus. Itsesäälissä kieriminen. Aikasemmat horot jne.
Ei tällä kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrät ehkä miksi niille on vaikea tehdä.
En ymmärrä. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä. Miksi?
Varmaan samasta syystä miks töissä ei tehdä, kun ei haluta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan samasta syystä miks töissä ei tehdä, kun ei haluta.
Töissä ei tehdä töitä, kun ei haluta ja ollaan samaattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saamattomuus. Itsesäälissä kieriminen. Aikasemmat horot jne.
hohhoijaa ja vielä kerran hohhoijaa kieri sinä vaan omassa säälinpaskassas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan samasta syystä miks töissä ei tehdä, kun ei haluta.
onks pakko jos ei haluu... Tehdä töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hohhoijaa ja vielä kerran hohhoijaa kieri sinä vaan omassa säälinpaskassas
Sä se jaksat jatkaa. Eka alotat etkä lopeta. Ja kaikki sen takia että tienaan enemmän kun sä. Että rakkaani ole hyvä ja jatka. Kaiva oma monttus äläkä edes yritä hyvittää syntejäs. Tavataan helvetissä, ja tiedoksi, johdan sitäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä ei tehdä töitä, kun ei haluta ja ollaan samaattomia.
Prinssin slougani? 😂 Jotenkin sopii hyvin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä se jaksat jatkaa. Eka alotat etkä lopeta. Ja kaikki sen takia että tienaan enemmän kun sä. Että rakkaani ole hyvä ja jatka. Kaiva oma monttus äläkä edes yritä hyvittää syntejäs. Tavataan helvetissä, ja tiedoksi, johdan sitäkin.
Oletko missä hommissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko missä hommissa
en mina ole missaan kaynyt paitsi viimeksi verikokeissa etta paljonko minunn pistetaan marevaania ja siina kaikki
- Anonyymi
Asiahan ei minulle kuulu!
- Anonyymi
jotkut luulee että niille kuuluu kaikki ja ne sitte tuhoaa muiden jutut ja puuttuu elämään ja tulee vaan isompi soppa. Ansaittis kuolla pois tollaset.
- Anonyymi
En kiellä, en myönnä..
https://www.youtube.com/watch?v=zstIIfa1qMA - Anonyymi
Minulla ei ole jäänyt mitään kesken kenenkään kanssa. Uusi vuosi ja uusi kumppani.
- Anonyymi
onneksi olkoon vaan
- Anonyymi
Niin jäi. Hyvää joulua!
- Anonyymi
Olin silloin valmis tapaamaan, mutta sinulla oli muut mielessä.
- Anonyymi
Valehtelet.
- Anonyymi
Syytös, uhri. Oletko dissohäiriö väkivalta tapus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet.
En valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valehtele.
Jaa vaimokkeen irvikuva siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytös, uhri. Oletko dissohäiriö väkivalta tapus.
sinä et osaa kirjoittaa olet itse sössötiäätiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa vaimokkeen irvikuva siinä.
ja siinä tappihoron valituksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja siinä tappihoron valituksia
Lopeta toi uhkailu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa vaimokkeen irvikuva siinä.
Raks
- Anonyymi
Niin jäi. Elämää on joulun jälkeenkin.
- Anonyymi
Sa olet ihan wau. Muut analyysit on ihan diipadaapaa. Kirjoita muistivihkoon.
- Anonyymi
Sitä voi kutsua myös mietintätauoksi.
Harmittavaa Joulua odotettavissa-22. Hyviä jatkeita ensi vuoteen-23.
- Anonyymi
Raskaita vuosia on tiedossa, viimeiset 2 olleet erittäin hankalia. Näin ne vaan menee.
Anonyymi kirjoitti:
Raskaita vuosia on tiedossa, viimeiset 2 olleet erittäin hankalia. Näin ne vaan menee.
Maanpäälinen helvetti on useammassa paikassa, samaan aikaan ja jatkuu ainakin siihen asti, kun tuomiot on jaettu ja niistä ei hoviin valiteta.. Se on semmosta noitten lobotomia toimenpidettä tarvitsevien, run karien kans.
- Anonyymi
Jos vain vähän niin mikäs siinä sitten, helppo unohtaa koko juttu.
- Anonyymi
Katsotaan tässä vielä kunhan vaan nähdään
- Anonyymi
Miten paljon ennen joulua?
- Anonyymi
Ei minulla ole jäänyt mitään kesken kenenkään kanssa.
- Anonyymi
No sepä mukavaa, kerro lisää?
- Anonyymi
ei ole mitaan jaanyt kesken huomenna me saadaan taas joku pieni joululahja ja syöbaan kinkkua monta paivaa mita jouluruokaa olet ostanut itsellesi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437