aikasemmin onnistu, mutta nyt ilmoittaa jo kesken talletuksen että tämän www-sivun tallennus ei onnistu ja tulee punainen stop-merkki. onko siinä joku tallennuksenesto? voiko sen jotenkin poistaa?
Kuvan tallennus webbisivulta?
3
285
Vastaukset
- .....
Jos haluat vain pelkän kuvan, niin ehkä kannattaa kokeilla klikata sitä kuvaa hiiren kakkosnapilla (se mitä yleensä ei käytetä), ja ilmestyvästä valikosta valitset jonkun "tallenna kuva", tai "save image", tai jotain vastaavaa...
Vai tuleeko siitäkin errori? Jos joku on saanut kyhättyä toimivan tavan estää kuvien tallentaminen tavalliseen tapaan, niin sitten voi käyttää tätä: Säädä selainikkuna siten, että koko haluamasi kuva näkyy ja paina Alt PrtScr. Tämän jälkeen avaat haluamasi kuvankäsittely- tai -katseluohjelman ja painat Ctrl-V (tai valikoista Paste/Liitä). Kuva selaimesi ikkunasta pullahtaa näytölle ja voit rajata siitä pois ne elementit, jotka eivät kiinnosta.
- Gurko meininki
Esim. Paint shop prossa on suoraan toiminto jolla voit kaapata kaiken haluaman näytöltä. Miksi siis käyttämään print screeniä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161