Tällainen on keväällä myyntiin tuleva uusi Prius Plug-in Hybrid 2023

Anonyymi-ap

1. Siinä on ainutlaatuisen moderni, tyylikäs ja kaunis muotoilu.
-siitä on tullut kuuma puheenaihe sen innovatiivisen suunnittelun ja muotoilun vuoksi.
2. Se on erittäin energiatehokas eli siinä on pieni sähkön ja polttoaineen kulutus.
- kulus on vain 4,1 l/100km
- aerodynaaminen muotoilu
- viidennen sukupolven täysin uusi täyshybridi
3. Se on erittäin suorituskyinen.
- siinä on 223 hevosvoimaa
- kiihtyvyys 0:sta 100:aan 6.7 sekunnissa
- se voi kulkea jopa 70 kilometriä pelkällä sähköllä
4. Se on erittäin hyvä ja mukava ajettava.
- näin hokevat maailman lehtien autotoimittajat.

42

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Disinformaatiota ja suoraan lainattua ja Toyotan omapojan värittämää mainostekstiä Toyotan mainoksista.
      Jouluna taitaa olla tylsää?

      • Anonyymi

        Näkyy olevan ulkomaisesta lehdestä.


      • Anonyymi

        Mitä helevetin disinformaatiota se totuus on. Sinun valheesi ovat disinformaatiota.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17679568A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Aloituksen voisi korvata yhdellä sanalla, omituinen.

    • Anonyymi

      "Se on erittäin hyvä ja mukava ajettava.
      - näin hokevat maailman lehtien autotoimittajat."

      Toyotisti on maailman huonoin valehtelija. Plugari-Priusta ei ole edes vielä edes esitelty. Yksikään timittaja ei ole sillä vielä ajanut.

      Nolo valehtelija.

      • Anonyymi

        Tuo ulkomainen lehtikö on valehtelija josta tuo teksti on lainattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ulkomainen lehtikö on valehtelija josta tuo teksti on lainattu?

        Laita se linkki niin katsotaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://autobild.fi/artikkeli/toyota-prius-plugin-hybrid-suomeen-kesalla-2023-vahvistamaan-mallistoa-6.182.165658.06d63aa9a2

        Jopa saksalaislehti kehuu estottomasti uutta Priusta.

        Tämä on edelleen iso valhe:
        "Se on erittäin hyvä ja mukava ajettava.
        - näin hokevat maailman lehtien autotoimittajat."

        Yksikään toimittaja ei ole ajanut metriäkään plugari-priuksella. Yhtäkään sellaista ei ole vielä koeajettu. Pelkkiä ennakkoartikkeleita jotka perustuvat Toyotan jakamaan materiaaliin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli mainos.

        Parasta on helppo mainostaa.


    • Anonyymi

      Melkoinen raketti kiihtyvyys saatu valjastettua, sukkulaan?😠😠

    • Anonyymi

      Uusi Prius näkyy olevan teknisesti ja muotoilllulisesti 10 vuotta muita edellä. Se täytyy vain osoittaa selvittää. Kysy, kuinka noin suorituskykyinen auto voi kuluttaa sähköa ja bensaa noin vähän ja ala selvittää syitä niin tajuat kuinka Toyota on 10 vuotta edellä muita, ilman latausahdistusta.

      • Anonyymi

        Siinä on maailman energiatehokkain 2 litran moottori ja huippuunsa kehitetty hybridijärjestelmä. Ne ovat ne tärkeimmät syyt. Muut ovat kaukana jäljessä antiikkisine mottoreineen ja kevythybrideineen, joita ei pitäisi edes hybrideiksi kutsua.

        Täällä voit tutustua kaikkein ajanmukaisimpaan, pienipäästöisimpään ja pienikulutuksisimpaan ja ympäristöystävällisimpään polttomoottoritekniikkaan:

        https://www.autoblog.com/2018/02/28/toyota-thermally-efficient-engine/?guccounter=1

        https://www.greencarcongress.com/2018/03/201080326-tnga.html

        https://jalopnik.com/heres-how-toyotas-new-dynamic-force-engine-is-engineere-1824090404

        https://autoweek.com/article/technology/toyotas-new-dynamic-force-engines-promise-more-power-more-efficiency


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on maailman energiatehokkain 2 litran moottori ja huippuunsa kehitetty hybridijärjestelmä. Ne ovat ne tärkeimmät syyt. Muut ovat kaukana jäljessä antiikkisine mottoreineen ja kevythybrideineen, joita ei pitäisi edes hybrideiksi kutsua.

        Täällä voit tutustua kaikkein ajanmukaisimpaan, pienipäästöisimpään ja pienikulutuksisimpaan ja ympäristöystävällisimpään polttomoottoritekniikkaan:

        https://www.autoblog.com/2018/02/28/toyota-thermally-efficient-engine/?guccounter=1

        https://www.greencarcongress.com/2018/03/201080326-tnga.html

        https://jalopnik.com/heres-how-toyotas-new-dynamic-force-engine-is-engineere-1824090404

        https://autoweek.com/article/technology/toyotas-new-dynamic-force-engines-promise-more-power-more-efficiency

        Hihiiiiih! Vai on ne toyotat 90-luvun tekniikkaa vaikka kaikki mallit ovat uusinta uutta.
        Hihiiiiih!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihiiiiih! Vai on ne toyotat 90-luvun tekniikkaa vaikka kaikki mallit ovat uusinta uutta.
        Hihiiiiih!

        Vanhentunutta tekniikkaa joka tapauksessa.
        Saattaa olla, että meillä myydään uutuutena jopa 10 kpl vuodessa jos hyvin menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhentunutta tekniikkaa joka tapauksessa.
        Saattaa olla, että meillä myydään uutuutena jopa 10 kpl vuodessa jos hyvin menee?

        Ai teidän taloyhtiössäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai teidän taloyhtiössäkö?

        Suomessa autosta tulee huippusuosittu, sillä euroopplaiset autot tekniikoineen ovat jääneet kauaksi taakse uudesta Priuksesta. Tutki itse asia, niin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on maailman energiatehokkain 2 litran moottori ja huippuunsa kehitetty hybridijärjestelmä. Ne ovat ne tärkeimmät syyt. Muut ovat kaukana jäljessä antiikkisine mottoreineen ja kevythybrideineen, joita ei pitäisi edes hybrideiksi kutsua.

        Täällä voit tutustua kaikkein ajanmukaisimpaan, pienipäästöisimpään ja pienikulutuksisimpaan ja ympäristöystävällisimpään polttomoottoritekniikkaan:

        https://www.autoblog.com/2018/02/28/toyota-thermally-efficient-engine/?guccounter=1

        https://www.greencarcongress.com/2018/03/201080326-tnga.html

        https://jalopnik.com/heres-how-toyotas-new-dynamic-force-engine-is-engineere-1824090404

        https://autoweek.com/article/technology/toyotas-new-dynamic-force-engines-promise-more-power-more-efficiency

        Toyota taitaa ollakin ainoa tehdas, joka vielä esittelee vielä lataushybrideja suurena uutuutena. Muilla ne uutuudet ovat sähköautoja ja lataushybridit niitä budjettimalleja. Perusbensa-autot alkavat olla katoavaa kansanperinnettä, joita ei tee kuin Toyota ns. "täyshybrideinä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota taitaa ollakin ainoa tehdas, joka vielä esittelee vielä lataushybrideja suurena uutuutena. Muilla ne uutuudet ovat sähköautoja ja lataushybridit niitä budjettimalleja. Perusbensa-autot alkavat olla katoavaa kansanperinnettä, joita ei tee kuin Toyota ns. "täyshybrideinä".

        VW AG markkinoi sähköautoja, mutta ei edes pysty valmistamaan niitä.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/9d87fa34-56ae-4f04-a1ae-2930171a0e73

        Siinä on dieselkusetus taas uusissa kuoseissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Prius ja kaikki muutkin polttikset ovat historiaa.
      Tämän ajan auto ei polta bensaa.

      • Anonyymi

        ......ja siksi niiden omistajat kokevat suurta latausahdistusta.


    • Anonyymi

      Maailman arvokkain autoyhtiö Tesla ei ole tehnyt ensimmäistäkään Priksen kaltaista bensanpolttajaa. Eikä tule tekmäänkään. Sen takia se on maailman arvokkain autoyhtiö.

      • Anonyymi

        Ei ole enää pian arvokkain. Auto, jossa kaikki repsottaa niin ulkona kuin sisälläkin menettää kiinnostuksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää pian arvokkain. Auto, jossa kaikki repsottaa niin ulkona kuin sisälläkin menettää kiinnostuksensa.

        Toyota on sitoutunut liikaa fossiilipolttimiin. Tuollainen autoyhtiö jää sähköautoja tekevien jalkoihin.


    • Anonyymi

      "Viidennen sukupolven Toyota Priusissa ei ole vain uusi ulkoasu, vaan myös paremmin viimeistelty sisustus, vaikkakin vähemmän pääntilaa, etenkin takana, ja huomattavasti miellyttävämpi ajokokemus. Suorituskyky on nostettu aivan uudelle tasolle. Toisaalta polttoaineenkulutus osoittautuu vielä pienemmäksi kuin edellisen sukupolven mallissa. "

      • Anonyymi

        Toyota on sitoutunut liikaa fossiilipolttimiin. Tuollainen autoyhtiö jää sähköautoja tekevien jalkoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on sitoutunut liikaa fossiilipolttimiin. Tuollainen autoyhtiö jää sähköautoja tekevien jalkoihin

        Vain sinun märissä unissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinun märissä unissasi.

        Se on ollut todellisuutta jo kymmenen vuotta. Katso Teslan ja Toyotan arvoa yhtiönä. Tojo on jäänyt pahasti Teslan jalkoihin.
        Toyotan arvo putoaa jyrkästi kun se putoaa pois kehittyneiden maiden autokaupasta. Niinkuin Norjassa on jo käynyt. Seuraavaksi tojo floppaa sähköautomarkkinoilla isoissa Euroopan maissa, Kiinassa ja USAssa.

        Jäljelle jää vain kehitysmaat ja yksinkertaiset bensakoneet. Hybridit ovat liian vanhanaikaisia kehittyneisiin maihin ja liian kalliita kehitysmaihin. Toyota lopettaa niiden tekemisen lähivuosina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut todellisuutta jo kymmenen vuotta. Katso Teslan ja Toyotan arvoa yhtiönä. Tojo on jäänyt pahasti Teslan jalkoihin.
        Toyotan arvo putoaa jyrkästi kun se putoaa pois kehittyneiden maiden autokaupasta. Niinkuin Norjassa on jo käynyt. Seuraavaksi tojo floppaa sähköautomarkkinoilla isoissa Euroopan maissa, Kiinassa ja USAssa.

        Jäljelle jää vain kehitysmaat ja yksinkertaiset bensakoneet. Hybridit ovat liian vanhanaikaisia kehittyneisiin maihin ja liian kalliita kehitysmaihin. Toyota lopettaa niiden tekemisen lähivuosina.

        Toyota maailman suurimpana autonvalmistajana on tänä vuonna myynyt 1.900.000 autoa enemmän kun kakkonen eli Volkswagen ja takoo hirveitä voittoja.

        KOKO TEKSTISI ON JÄRKYTTÄVÄÄ VALETTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut todellisuutta jo kymmenen vuotta. Katso Teslan ja Toyotan arvoa yhtiönä. Tojo on jäänyt pahasti Teslan jalkoihin.
        Toyotan arvo putoaa jyrkästi kun se putoaa pois kehittyneiden maiden autokaupasta. Niinkuin Norjassa on jo käynyt. Seuraavaksi tojo floppaa sähköautomarkkinoilla isoissa Euroopan maissa, Kiinassa ja USAssa.

        Jäljelle jää vain kehitysmaat ja yksinkertaiset bensakoneet. Hybridit ovat liian vanhanaikaisia kehittyneisiin maihin ja liian kalliita kehitysmaihin. Toyota lopettaa niiden tekemisen lähivuosina.

        Toyota on valmistanut tarkalleen 1 932 965 autoa enemmä lokakuun loppuun mennessä. Mitä se lukema onkaan joulukuun lopussa?

        https://dailykanban.com/2022/11/29/worlds-largest-automakers-october-2022-a-recovery-at-last-but-not-for-all/

        Kirjoituksesi on todella nolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on valmistanut tarkalleen 1 932 965 autoa enemmä lokakuun loppuun mennessä. Mitä se lukema onkaan joulukuun lopussa?

        https://dailykanban.com/2022/11/29/worlds-largest-automakers-october-2022-a-recovery-at-last-but-not-for-all/

        Kirjoituksesi on todella nolo.

        Toyota on juuttunut tekemään 90-luvun fossiilipolttimia kun Tesla tekee pelkästään sähköautoja. Siksi Teslan markkina-arvo yhtiönä on suurempi kuin Toyotan.

        Toyota tekee paljon fossiilipolttimia pienellä katteeella kehitysmaihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut todellisuutta jo kymmenen vuotta. Katso Teslan ja Toyotan arvoa yhtiönä. Tojo on jäänyt pahasti Teslan jalkoihin.
        Toyotan arvo putoaa jyrkästi kun se putoaa pois kehittyneiden maiden autokaupasta. Niinkuin Norjassa on jo käynyt. Seuraavaksi tojo floppaa sähköautomarkkinoilla isoissa Euroopan maissa, Kiinassa ja USAssa.

        Jäljelle jää vain kehitysmaat ja yksinkertaiset bensakoneet. Hybridit ovat liian vanhanaikaisia kehittyneisiin maihin ja liian kalliita kehitysmaihin. Toyota lopettaa niiden tekemisen lähivuosina.

        Enpä näe tällaista kehitystä. Heti jos ja kun kassavirta hyytyy, joku hakee yrityksen konkurssiin. Toyota taitaa olla maailman velkaisin yritys ja sähköautoyritelmö ei nyt vaan oikein löhde.


    • Anonyymi

      HHIIHHIIHHIIIHHH!!!!

    • Anonyymi

      Ei hoe. Ne kyllä.kehuu sitä kohteliaasti mutta hinta- ja kokoluokan testissä se jää taas jumboksi.

      • Anonyymi

        Priuksella ei edes ole muita varteenotettavia kilpailijoita kuin muut Toyota hybridit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Priuksella ei edes ole muita varteenotettavia kilpailijoita kuin muut Toyota hybridit.

        Ei Ladallakaan ole kilpailjoita.
        Se johtuu siitä että sekä Prius että Lada ovat menneen maailman autoja.

        Priuksen ainoa valttikortti oli ympäristöystävälllisyys. Priuksen osalta tuo kortti happani käsiin jo yli vuosikymmen sitten. Muut alkoivvat tekemään sähköautoja kun Prius on edelleen vain fossiilipoltin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Ladallakaan ole kilpailjoita.
        Se johtuu siitä että sekä Prius että Lada ovat menneen maailman autoja.

        Priuksen ainoa valttikortti oli ympäristöystävälllisyys. Priuksen osalta tuo kortti happani käsiin jo yli vuosikymmen sitten. Muut alkoivvat tekemään sähköautoja kun Prius on edelleen vain fossiilipoltin.

        Sähköautoja ei kyetä tuottamaan tarpeeksi, ja ne vaativat suuret akut, joiden valmistaminen ei todellakaan ole ympäristöystävällistä. Vasta sitten, kun akkutekniikka on kehittynyt paljon, ja sähköautot halpenevat, niistä voi tulla maailmanlaajuisesti kilpailukykyisiä.


    • Anonyymi

      Tohjo raukka. Velkaisin autoyhtiö maailmassa, koskaan. Velkaisin yhtiö, ylipäätään. Ja tällaisen saivat puserrettua. Ihan ok tohjoksi, mutta ei lisää rahoittajien luottamusta tohjon tulevaisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5093
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      111
      2616
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2064
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1920
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      118
      1670
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1279
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1269
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1038
    9. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1027
    10. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1019
    Aihe